Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 1:51

Antwoord op onderwerp  [ 109 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Wellicht nieuw forumlid 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Hellevoetsluis
Bericht Re: Wellicht nieuw forumlid
hahahahahahaha...... Shit.... zit ik op de verkeerde site.

kuch 40 kuch kuch... :wink:

Bedankt neptukker voor de info. Lijkt mij een goed boek om is voor de kerst te vragen.... Aankoop advies had ik al een keer doorgeworsteld.. Leuke feitjes...

Aankoopkeuring staat trouwens voor maandag. Aansluitend de APK en hopelijk ook het overschrijven. Dus hopelijk een mooi cadeau voor de verjaardag van mijn vrouw... :ba:

Keep you posted...

26 okt 2015 21:47
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
En hoe is de AKK gegaan?

30 okt 2015 9:20
Profiel
PorscheForum Rakker
Ik denk dat die aanstaande maandag is.

30 okt 2015 10:23
Profiel
PorscheForum Rakker
Hellevoetsluis
Ja. Die is maandag. Helaas heeft de eigenaar alleen een nieuw kentekenbewijs aan moeten vragen omdat hij deze was kwijt geraakt met de verhuizing. Kaart is binnen maar de code nog niet.Het word dus spannend of we hem maandag gelijk over kunnen schrijven. Vandaag maar duimen dat de code in de bus valt.

31 okt 2015 11:46
Profiel
PorscheForum Rakker
Is dit wat?

http://link.marktplaats.nl/m981511811

(Mocht de Akk niks worden)

01 nov 2015 20:42
Profiel
PorscheForum Rakker
En, staat hij voor je deur? :)

02 nov 2015 21:37
Profiel
PorscheForum Rakker
Voor de deur met:

De rechterdeur is gespoten geweest. Niet echt helemaal mooi gebeurd.
De stuurverstelling werkt niet.
Airco werkt niet. Is al opgevuld geweest maar er is verder onderzoek nodig.(hoopte eigelijk op iets electrisch wat ik zelf kan oplossen en niet dat de pomp kapot is)
Achterlicht zit een barst in.
Vrouw zegt dat 1 hendeltje niet werkt op de bestuurdersstoel.
Kras op de voorbumper.
Uit zijn aankoopskeuring blijkt dat de waterpomp en thermostaat al iets lekken.
Tijdens de testrit ging er een rood lampje branden. Met hierin een rondje en 2 halve rondje eromheen(?) Denk iets met de remmen maar de blokken heeft hij net vervangen(misschien olieniveau?) Verder had hij hem wel uit laten lijnen omdat hij wat naar rechts trok.

Ik denk het niet. Ik denk dat Martin slim was en nog even verder kijkt.

02 nov 2015 22:29
Profiel
PorscheForum Junkie
Ik mis het even helemaal hier geloof ik. Martin is een bekende van je?

edit: gezien, je hebt gekopieerd en geplakt uit een eerdere post van Martin...

02 nov 2015 22:45
Profiel
PorscheForum Rakker
Nou, we horen het nog wel hoop ik.

02 nov 2015 22:52
Profiel
PorscheForum Rakker
Hellevoetsluis
Dus wij vandaag vol goede moed richting Amsterdam. Heel aardig opgevangen met bakje koffie en genoeg tijd om al het moois te bekijken wat daar staat. Uiteindelijk mochten we aanschuiven aan tafel. Vrouw kneep mij in mijn hand van de spanning...... Hoe erg kan het zijn? Toch?

Toch?

Toch?

Blijkbaar dus erger dan verwacht. Kan hier wel de hele waslijst neerleggen maar waar het bij mij al stopte is dat de keringen tussen motorblok en versnellingsbak lekten de airco lek was en de aircomodule een foutmelding gaf. Zo ging het nog even door met een beraming van ongeveer 8500 euro... Grote beurt,bobines noem maar op...

Toch nog even wezen kijken bij de auto toen hij op de brug stond. Werd je ook niet blij van...meter erbij... Alle delen overgespoten... Dat verklaard dus de periode van 5 jaar dat deze van de radar is verdwenen....

Kan een heel verhaal ophangen maar 911.... Je had toch gelijk...mijn oprechte excuses. Had wel wat verwacht maar zo erg. Zo zonde van die wagen. Ik heb de beste man uitleg gegeven en bedankt. Beurt afgetikt en weer terug naar huis gereden.... Tot we bij afslag denhaag kwam :-) Heb nog wat bij cabrioland zien staan... Hahahaha. Dus even een rondje in een 3.2 automaat gemaakt. Om het verdriet te verzachten. Wat een heerlijke auto.En wat een verschil met de vorige. Iets om over na te denken.

Kortom. Geen nieuwe boxster erbij op het forum maar we blijven zoeken en ondertussen een beetje sparen.

Thanks allemaal voor de reacties. Ik blijf lekker sudderen op het forum en wie weet in de toekomst een ander bericht...

02 nov 2015 23:05
Profiel
PorscheForum Rakker
Even die emotie aan de kant gezet en verstandig geweest, goed gedaan.

De meeste op dit forum lopen al een tijdje mee en willen je/jullie graag helpen met de aanschaf van jullie Porsche.

Wanneer je wat opties hebt gezien, plaats de link dan hier dan kijken we ernaar. We helpen je graag!

Vaak kun je al een filter maken door alleen de advertentie en bijbehorende foto's te bekijken.
Of een auto is al bekend hier dat kan ook(zwarte lijst)

Nogmaals we helpen je graag en laat maar weten als je wat op het oog hebt.

Komt vast goed! :-)

02 nov 2015 23:18
Profiel
PorscheForum Rakker
Hellevoetsluis
Bedankt 911.... Even slikken en weer doorgaan.Hahahahaha. Bij cabrioland staat de donkergrijze 3.2 uit 2002. Hele mooie wagen en op zich een mooie prijs. En daar kon hij nog wat in zakken. Echter staan de nieuwe meubelen er net een week en word morgen de nieuwe keuken ingemeten dus de auto gaat even op een laag pitje en gaan we eerst wat bij sparen... Maar alle opties zijn welkom natuurlijk...

03 nov 2015 0:00
Profiel
PorscheForum Rakker
De goede keuze gemaakt. Vaak en zeker bij een Porsche is goedkoop, duurkoop. Heb er zelf verschillende bezocht en er mee gereden. Een S rijdt echt anders. Met Cabrioland heb ik goede ervaringen. Jeroen is wel een echte verkoper en praat veel maar is wel eerlijk.

Rustig blijven en niks forceren. De jouwe komt wel op je pad! Spaar door voor een dikke S ;-)

Ps: die bij Jos Priem staat heb ik in het echt gezien. Op zich een net ding alleen de bestuurstoel heeft erge instapschade.

03 nov 2015 3:40
Profiel
PorscheForum Rakker
Hellevoetsluis
Welke is dat bij Jos Priem?

Die bak die ik bekeken heb was ook eigenlijk te mooi om waar te zijn maar hey.... Soms heb je geluk. Ik kan de man van cabrioland een scherp bod doen met inruil van mijn motor. Ik vind de mensen zeer aardig(al vind ik iemand ontvangen in je showroom met een brandende sigaret in je mond niet meer van deze tijd en helpt de betrouwbaarheid van je zaak omlaag. Maar dat is mijn vizie) Hij deed wel overkomen dat hij echt niet meer lager kon in prijs terwijl hij hem zelf heeft ingevoerd en verkocht,8 jaar onderhouden,heeft ingeruild op een andere auto en nu,misschien,weer aan mij verkoopt. Die auto heeft hem al geld genoeg opgebracht... Hahahahaha. Wat vinden jullie van de prijs van die wagen?

03 nov 2015 11:17
Profiel
PorscheForum Junkie
Je bedoelt deze?

http://cabrioland.nl/voorraad_details.php?vid=0298ffb7c4fbca154fd

Ik kan het mishebben maar deze lijkt linksvoor een schade te hebben gehad welke niet helemaal lekker hersteld is (grotere kieren bij de koplampunit). Los daarvan: echt scherp geprijsd vind ik 'm niet. Toegegeven: het is een S dus een iets hogere prijs is niet vreemd. Maar het is ook een tiptronic hetgeen de waarde normaal gesproken weer iets doet dalen. AKK doen en, als ik het internet zo eens afstruin, goede afspraken van tevoren maken.

03 nov 2015 11:55
Profiel
PorscheForum Rakker
Die bij cabrioland is te duur.
Vwb die kier, die zie ik niet echt. En hoeft geen schade te zijn geweest, kan ook gewoon wat afstellen zijn.

Dit is die bij Jos priem:

http://link.marktplaats.nl/m981511811

03 nov 2015 12:19
Profiel
PorscheForum Rakker
Hellevoetsluis
Vind ik ook. En hij zakt echt niet in prijs maar geeft verder ook geen platform vanwaar uit we verder kunnen werken. Dus helaas. Die zwarte is netjes maar we blijven gewoon doorzoeken tot de juiste langs komt. Geen haast.

Die van Cabrioland zag er niet uit dat daar iets mis mee was aan de linkerkant hoor. Misschien afstellen? Een akk doe ik sowieso... Hahahaha.Kan je een hoop elende besparen.

03 nov 2015 13:33
Profiel
PorscheForum Rakker
Hellevoetsluis
Ziet ernaar uit dat ik deze week toch even bij cabrioland binnenval voor die grijze boxster. Hij is eigenlijk helemaal zoals ik hem wil hebben. Alleen niet blauw,maar vind deze kleur best passen bij deze auto. Dus wellicht deze week positieve berichten.

Ik weet dat er mensen zijn met positieve ervaringen bij cabrioland. Hij is wel wat duurder maar deze auto heeft hij zelf ingevoerd en is altijd bij hem in onderhoud geweest dus historie is bekend. Mag ook wat kosten toch? En eigenlijk staat er verder weinig naar mijn zin te koop...

Enige vraag,ook al heb je een goed gevoel erbij en kan hij daar ook op de brug om eronder te kijken, doe je alsnog een aankoopkeuring of hou je het geld lekker op zak bij deze meneer?

Greetz.
Martin

06 nov 2015 21:41
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
M@rtin schreef:
Ik weet dat er mensen zijn met positieve ervaringen bij cabrioland. Hij is wel wat duurder maar deze auto heeft hij zelf ingevoerd en is altijd bij hem in onderhoud geweest dus historie is bekend. Mag ook wat kosten toch? En eigenlijk staat er verder weinig naar mijn zin te koop...

Ik snap best dat je graag je spaarpot stuk wilt slaan, maar soms kan wachten ook een prima optie zijn.

M@rtin schreef:
Enige vraag,ook al heb je een goed gevoel erbij en kan hij daar ook op de brug om eronder te kijken, doe je alsnog een aankoopkeuring of hou je het geld lekker op zak bij deze meneer?

Altijd AKK , er komt altijd wel iets uit. :thumleft:

06 nov 2015 21:46
Profiel
PorscheForum Rakker
Hellevoetsluis
Ja... Wachten is soms best een optie... :D Maar ben al een tijdje aan het rondsnuffelen maar zie weinig nieuws verschijnen. En als er wat nieuws komt is het meestal niet helemaal wat ik zoek. Of de velgen zijn niet mijn smaak of de motor of de kleur ... Er is altijd wel iets... hahahahahaha. En op zich,als je het vergelijkt is hij niet echt heel duur... :D
Heb getwijfeld over een handbak of automaat. Nu hoor ik dat handbak beter(gewilder) is maar aangezien de vrouw er ook in gaat rijden en die nogal worstelde met de hoge koppeling(en ook veel file gaat rijden) denk ik dat automaat beter is. En het rijd eigenlijk wel super relax(Vond ik zelf)..... Iemand ervaring met handbak of automaat? Dit qua onderhoud/eventueel spul wat kapot kan gaan?

Dus aankoopkeuring ..... Is kijken wat hij daarvan gaat zeggen. :wink:

06 nov 2015 22:56
Profiel
PorscheForum Rakker
Kijk, de emotie begint het weer te winnen van het verstand, dus ik moet even "ingrijpen" ;-)

Even wat antwoorden:

1) cabrioland is een goede en nette garage waar je gerust een auto kunt kopen, ze bestaan ook al een eeuwigheid. De zaak is net verbouwd en ziet er ook weer schitterend uit. Over een Akk zal hij niet moeilijk doen verwacht ik.
2) echter.. De auto is te duur. Voor 2000,- meer heb je nu al een 987 welke (persoonlijke smaak) 10x mooier is en ook nog eens (feit) 10x beter rijdt. (Aangezien ik een 986 1997 boxster heb gehad, en daarna een 986 2003 facelift, en daarna een 987 2006, kan ik het weten)
3) gezien je snelle sparen(2nov moest er nog bijgespaard worden ivm de nieuwe keuken) en nu 7 nov kijk je bij cabrioland voor deze van 17.500,- zou ik zeggen, leg nog iets bij en koop een 987.
4) Vwb schakel of hand, ik zou (persoonlijk) 100% zeker voor de beleving voor de schakel gaan. De door jou genoemde "hoge koppeling" heeft niks te maken met wel of niet "beter" dan een automaat. Een hoge koppeling duid simpelweg op een versleten koppeling dus wellicht is het handig om je vrouw eens eerst te laten rijden met een schakel met een goede koppeling.
5) daarnaast is het inderdaad zo dat de doelgroep voor een schakel groter is dan automaat (pdk daargelaten) dus zul je de auto ook bij een eventuele verkoop weer sneller kwijtraken/verkopen. De auto bij cabrioland staat ook al geruime tijd te koop..

Gratis tips! Die er je voordeel mee! ;-)

08 nov 2015 8:26
Profiel
PorscheForum Rakker
Hellevoetsluis
Hahahaha.... Daar is hij weer. Maar bedankt voor de tips. Goed te horen van iemand die er al wat versleten heeft. Ik moet zeggen dat het qua geld zo snel gaat omdat ik mijn motor inmiddels voor leuk geld heb verkocht. Zodoende is deze nu binnen mijn "bereik". Die 2k extra gaat even duren. En waar houd het op. Als ik er nog 10 bij leg kan ik eventueel ook een cayman kopen.(vind ik nog mooier) hahahahaha. Ik ben wel tevreden met dit model om mee te beginnen. Hahahaha.

08 nov 2015 13:47
Profiel
PorscheForum Rakker
Nog nieuws? ;-)

14 nov 2015 13:44
Profiel
PorscheForum Rakker
Hellevoetsluis
hahahahahaha.... Weet jij soms meer? :wink:

Toen mij vrijdag een nette 987 voor een spotprijs aan de neus voorbij ging was ik toch op 10 minuten rijden van cabrioland en heb ik mijn handtekening gezet onder de grijze 986. Mijn vrouw en ik waren vanaf het eerste moment al verliefd op de auto en ondanks dat hij misschien wat duurder is hadden we er een goed gevoel bij. Dusssssssssssssss jullie zijn nog niet van me af.

Volgende week zaterdag ophalen. Hopelijk gelijk een paar leuke foto's erop gooien. (even kijken waar ik ze kan verkleinen en hoe erop te zetten.)

14 nov 2015 23:42
Profiel
PorscheForum Rakker
Gefeliciteerd met je aankoop. Mooie auto!

14 nov 2015 23:59
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 109 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende