|
Home •
Album •
Donatie •
Help •
Kalender •
Registreren • Zoeken • Leden • Inloggen
|
|
911 (964 of ouder) op LPG?
Auteur |
Bericht |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Leuk geprobeerd, maar waarom niet meteen C4 Cabrio
Als ik jou goed begrijp is bijvoorbeeld dit dus ook geen sportwagen
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
13 sep 2005 14:05 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Historisch besef 0,0. Vroegah, toen de eerste sportwagens werden ontworpen waren deze zonder uitzondering niet met een dak uitgerust. Een F1 heeft overigens ook nog steeds geen dak (al gaat het mij wat ver om daar de term cabrio voor te gebruiken).
|
13 sep 2005 14:11 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
Net als "sportwagen liefhebbers" die met een C4 rijden :^::lol:
|
13 sep 2005 14:15 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Was j(ulli)e voor ..... maar als ik het goed begrijp vind jij dit dus ook geen sportwagen
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
13 sep 2005 14:35 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Zou 4wd mogen in de F1, dan had iedere F1 auto 4wd...
|
13 sep 2005 14:42 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
Nee klopt! (behalve het uiterlijk!)
Was een "beginnersfoutje" van Porsche (lang geleden)......
Vandaar dat ze er ook niet zoveel van hebben gemaakt en er ook niet op zijn doorgegaan!
|
13 sep 2005 15:27 |
|
|
EvR
ex 911 TargaDordrecht
|
Misschien is deze liefhebberij nog wel te betalen omdat ze op gas rijden... en zo verkeerd is het toch niet want: Zoekcode Porsche, alle modellen, brandstof gas: Zal inderdaad nog wel even zo blijven
Sluit ik mij bij aan
en meteen weer ON TOPIC
|
13 sep 2005 20:01 |
|
|