Auteur |
Bericht |
brian951
997 C4
ex 964C2
ex US 951Hengelo
|
Re: Porsche rijders uit Twente
Toen nog zonder stickers zo te zien Was zeker leuk.. gaan volgend jaar een mooi vervolg er aan geven
_________________________________________ Ride Hard, you can rest when you die
|
01 nov 2015 13:00 |
|
|
erwin964c4
|
Net terug van cars&coffee Prachtige auto's en prachtig weer Bij de uitgang zqg ik nog een 993 4s staan met kenteken tx-zz-01 dacht dat is vast de auto van heran Maar mooi evenement en veel burn outs gezien en toerentalbegrenzers in horen grijpen,tot de politie op kwam dagen
|
01 nov 2015 15:03 |
|
|
Dial_888
911 3.2 Carrera
|
Heeft me veel moeite gekost om in Beckum te komen want alles was afgezet rond Boekelo ivm de ralley...... Uiteindelijk wel langsgereden maar niet gestopt....en die burnouts en in de toeren joekels vind ik iets voor zielige jongetjes...hoe groot ze ook zijn..... ..... Was overal knap druk met Fietsers ed dus ben gauw weer huiswaarts gegaan.....nu ff wandelen en genieten vd bossen hier....
_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
|
01 nov 2015 15:08 |
|
|
Heran
993 4S, VTX1800N Twente
|
Dat was niet de mijne, die begint met 08. Was het ook een grijze? Ik heb die zelf niet gezien. Toen ik parkeerde nog even kennis gemaakt met Neptukker Cars & coffee was wederom gezellig en geslaagd.
_________________________________________ Don't drive faster than your angel can fly - Twentse Arretjes Rit - http://www.instagram.com/twentsearretjesrit
|
01 nov 2015 16:10 |
|
|
erwin964c4
|
Nee nu je avatar gezien en het was hm idd niet, was een donkere
Maar was idd erg leuk om je eens te vermaken op zo'n manier ik vond persoonlijk de nissans gtr 's nogal racy en in het begin een blauwe rsr en uiteraard de nodige amg mercedessen enz enz enz
|
01 nov 2015 18:07 |
|
|
thomas1665
996 gt3 mk1
ex 996 TT
ex 993 c2Amsterdam
|
altijd goed om te zien dat er bij verschillende soorten autos verschillende types horen. ik vond het mwah. veel grote amg stickers en dat werk.
_________________________________________ GT3, roots in racing... not posing!
|
01 nov 2015 21:39 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
Was er(veuuls te laat) om half 12, en stond in de file om op het terrein te komen. Geen toegang "want we hebben al te veel Porsche staan.. Toen maar even met m'n zoontje een ijsje gehaald bij de MC, geen auto gezien
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
01 nov 2015 23:34 |
|
|
Heran
993 4S, VTX1800N Twente
|
Wij waren vroeg, dachten we, reden om 10.45 uur het terrein op en hadden een mooie plek. Er waren inderdaad al diverse Porsche. Ik vond het zeker de moeite waard! Veel mooie auto's gezien.
_________________________________________ Don't drive faster than your angel can fly - Twentse Arretjes Rit - http://www.instagram.com/twentsearretjesrit
|
01 nov 2015 23:44 |
|
|
Neptukker
Twente
|
Was leuk en ik heb dus Heran ontmoet. Kwam met Boxster terrein niet meer op. Kan ik begrijpen. Parkeerruimte was beperkt gezien de grote opkomst probeerden ze diversiteit van auto's te krijgen. Idee van Cars and Coffee wordt daarmee wel wat aangetast maar daar gaat de organisatie vast wat aan doen door grotere locatie te zoeken. Veel mooi spul gezien.
_________________________________________ Je krijgt later eerder spijt van de dingen die je NIET gedaan hebt dan van de dingen die je wel gedaan hebt
|
02 nov 2015 9:29 |
|
|
Dial_888
911 3.2 Carrera
|
Zweeft op internet nog een foto van je auto naast die rode viper.....
_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
|
02 nov 2015 18:20 |
|
|
Heran
993 4S, VTX1800N Twente
|
Die had ik al gezien. Je bedoelt denk ik die van klassiekerrally.nl neem ik aan? Verder heb ik nog geen foto kunnen vinden. Er is voldoende gefilmd en gefotografeerd.
|
02 nov 2015 19:06 |
|
|
Dial_888
911 3.2 Carrera
|
Je was 1 vd weinigen die netjes wegreed......en idd klassiekerralley.nl.
|
02 nov 2015 19:46 |
|
|
Heran
993 4S, VTX1800N Twente
|
Netjes en rustig, zoals dat hoort met een koude motor. Velen reden als idioten daar weg, met publiek zeer dichtbij.
|
02 nov 2015 22:51 |
|
|
Dial_888
911 3.2 Carrera
|
Met 12-13 liter olie mag je idd een flinke stuk warmrijden.....persoonlijk wacht ik altijd af totdat de naald zich gesetteld heeft op zijn eind waarde. En dan nog rij ik 'go with flow'..... Ik kwam via YouTube André tegen in zijn schitterende kleur 911, voor de rest leuke bolides gezien...
|
07 nov 2015 10:22 |
|
|
Dial_888
911 3.2 Carrera
|
Lijkt erop dat het nu echt afgelopen is met rijden, ik bedoel per 1 dec. verplichte winterstop want komende week wordt het met donkere weer ook niets....
|
21 nov 2015 20:53 |
|
|
focko01
Boxster 2.5
|
Doe mee, kom wel is waar uit hasselt. Maar hier in omgeving is niks. een paar keer met duc1 meegereden in sallandrit tocht.ik heb Boxter. Plat praten kan.k ok
_________________________________________ Rubber on wheel is faster then rubber on heel
|
22 nov 2015 12:26 |
|
|
duc11
iets met geld en gezondheidverre oosten
|
_________________________________________ speed is lekker, maar dan wel op de weg
|
22 nov 2015 20:00 |
|
|
Heran
993 4S, VTX1800N Twente
|
Er is meer dan voldoende interesse om iets te organiseren in het voorjaar. Leuk Zie er al naar uit.
|
22 nov 2015 20:44 |
|
|
dj.verhulst
computerboertukkerdorp
|
ik zie dit topic nu pas.
een koffiemeeting lijkt me wel leuk
_________________________________________ Ik geloof wel in God maar niet in Sinterklaas en de (R)overheid !!
|
23 nov 2015 22:46 |
|
|
Renonkel
|
Wanneer vertrek?
|
28 nov 2015 15:06 |
|
|
jpfi911
|
Wonend in Twente, maar nog op zoek naar mijn eerste P ben ik toch graag van de P-artij
_________________________________________ The fun of it
Laatst bijgewerkt door jpfi911 op 05 dec 2015 4:44, in totaal 1 keer bewerkt.
|
04 dec 2015 21:50 |
|
|
Heran
993 4S, VTX1800N Twente
|
Wie weet ben je in het voorjaar wel de gelukkige bezitter van een Porsche
|
04 dec 2015 22:26 |
|
|
dj.verhulst
computerboertukkerdorp
|
Als dat toch eens zou kunnen........
_________________________________________ Ik geloof wel in God maar niet in Sinterklaas en de (R)overheid !!
|
29 dec 2015 13:13 |
|
|
jpfi911
|
Sterker nog, het is gelukt! Ben op het randje van het oude jaar geslaagd....!!! Dus ik zie uit naar de eerste Twentse rit.
_________________________________________ The fun of it
|
01 jan 2016 17:47 |
|
|
Dial_888
911 3.2 Carrera
|
Leuk, en gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! En natuurlijk zijn we gek op foto's.... En de mijne hangt aan de druppellader en wacht op het voorjaar, ivm verplichte winterstop.
|
01 jan 2016 20:19 |
|
|