Auteur |
Bericht |
hendrik914
924S M755Leieland
|
Re: En floep...
_________________________________________ 924S M755 "Sportliches Sondermodell" 914-4 1,7 L Weber
|
17 nov 2013 22:51 |
|
|
Tilt!
|
_________________________________________ If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.
|
17 nov 2013 23:13 |
|
|
bully
|
Waar is de smurf gebleven?
|
18 nov 2013 0:10 |
|
|
Tilt!
|
Die staat in een andere garage
_________________________________________ If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.
|
18 nov 2013 1:18 |
|
|
PaulW
Regio Utrecht
|
Het was begin dit jaar een koop die ik niet van te voren had verwacht....maar je begrijpt dat ik 'm toen niet kon laten staan...voor die vraagprijs!!! Ik heb van de auto genoten maar mijn keuze gemaakt de auto weer te verkopen. Geen spijt van. En ik meen dat ik het leuk vind dat deze auto bij iemand terecht komt die er van geniet. Ik denk dat dit toch wel (voor mij) het koopje van het jaar was! Enjoy!
_________________________________________ 993 S
|
18 nov 2013 7:47 |
|
|
Elferhenkie2
3.0 SC Coupé 1983, 3.0 SC Cabrio 1983, Standard Star 219
|
Inderdaad, met een vraagprijs van 15K was het inderdaad een koopje (na het lezen van jouw aankoopverhaal en na de "n.a.k.k.") Mooi verhaal! Denk dat Tilt ook een mooie aankoop heeft gedaan
_________________________________________ Wie achter de kudde aanloopt sjouwt altijd door de stront
|
18 nov 2013 8:12 |
|
|
Cloaca
Porsche diversenOverijssel
|
Ha ha....
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
|
18 nov 2013 8:41 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
De NA.K.K.: I like it
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
18 nov 2013 9:22 |
|
|
Pw250
964
|
Gaaf! Van harte met jee aankoop! Geniet er van, en van de kleur... !
_________________________________________ You've only got one life, live it!
|
18 nov 2013 12:24 |
|
|
Tilt!
|
|
11 nov 2015 19:12 |
|
|
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924SUtrechtse Heuvelrug
|
Mooi man!
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
|
11 nov 2015 19:43 |
|
|
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
|
Ik heb deze auto al eens gespot maar de link naar jou niet gelegd Bart. Dacht 2 zaken : wat een schitterende kleur en een 964 op oldtimer nummerplaten
_________________________________________ MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster Honda VFR800FI
|
11 nov 2015 20:46 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Ik hou alleen niet van Cup 2's onder een 964, maar verder helemaal gaaf zo.
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
11 nov 2015 22:05 |
|
|
horn
PF #57
|
cup 2's onder een 964 staat top. mooie foto's mooie auto
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
11 nov 2015 22:07 |
|
|
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
Blijft een geweldige kleur Bart
|
11 nov 2015 22:12 |
|
|
MarcoB
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
|
Mooie wagen op mooie fotolocatie
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
|
11 nov 2015 22:14 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Ik blijf dit een van de mooiste 964-tjes vinden! Machtige kleur!
_________________________________________ rouge et noir
|
11 nov 2015 23:57 |
|
|
porsche964
964 Targa, 911T hotrod ('70)
EX: 3.2 Coupe
|
Geweldig mooie kleur en de gele koplampen ook mooi, die cup2 sluit ik me aan bij Ronaldo. Maar hey tis jouw auto dus geniet er lekker van
|
12 nov 2015 0:11 |
|
|
Tilt!
|
Ik heb geen gelijkvormigheidsattest (nvdr: Belgische shizzle ) Foto's hadden nog veel beter kunnen zijn met wat deftig fotomateriaal en een tripod natuurlijk, maar hey... Cup2's vind ik persoonlijk verre van slecht, maar voor een velgenhoer zoals ik, wel veel te gewoontjes. Als de loft uit mijn sig verkocht is komt er waarschijnlijk wel eens iets anders Enneuh, het scherpe oog merkt natuurlijk ook de gele mistlampen op die er nu opzitten, zo heb ik van elk kleurtje iets. Eén van de vorige (witte) mistlampen was gesneuveld door steenslag, toen begon het idee te rijpen om er mistlampen met gele reflectors in te steken, en daar dan matching gele koplampen bij te plaatsen en om dan ook maar de oranje knippers er terug in te steken want kleurtjes komen (achteraf gezien) toch beter tot hun recht dan wit op dat Murano. Commentaartje nog op de eerste foto: als je een fotoshoot maakt van je wagen zorg er dan tenminste voor dat alle freakin vensters omhoog zijn! Oja, ook US running lights geïnstalleerd
|
12 nov 2015 1:07 |
|
|
Ivo 3.6
Cayman S MKII Speedgelb
Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met.
Stromer ST1 Platinum
|
One of a kind in color. Wat een beaty is dit nog steeds. Zouden hier de goudkleurige BBS velgen super combinatie vormen?
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
|
12 nov 2015 5:26 |
|
|
Rescue911
|
Knauf kom er maar in! (Wel gelijk ff slammen na het monteren van de gouden bbsen aub)
|
12 nov 2015 23:12 |
|
|
drknauf
|
schuine pics van auto,s zijn eg lastig om te doen !
waarom ?
je moet een wagen met betreffende wielen in een zelfde stance zien te vinden !
wel heule dikke kleur , is deze weer te koop of zo ?
.
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
12 nov 2015 23:56 |
|
|
outletvalve
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
|
mag ik zeggen dat ik dat murano groen veel beter vind uitkomen onder wat meer licht? Daar kun jij ook weinig aan doen, maar ik vind op deze pics de kleur niet mooi uitkomen. Jammer, want het is een erg gave kleur! @knauf, nee het koopje van het jaar is net van eigenaar gewisseld... wel blijven opletten DRfotosjop
_________________________________________ https://www.instagram.com/outletvalve/
"Racing is life. Anything before or after is just waiting."
|
13 nov 2015 10:09 |
|
|
Retep
2e prijs Jubileumrit 2013
|
Kleur!
|
13 nov 2015 23:52 |
|
|
Tilt!
|
Heeft er iemand zo'n "motorkapgrille" op overschot ? 't Is voor de ducktail Past alleen een F-model erop, of zijn die compatibel met de grilles van het G-model ook?
|
22 dec 2015 16:26 |
|
|