10 euro is alleen om te kijken op PC, Laptop of smartdevice. Dus zou het 15 euro moeten zijn. Indien de uitzending ook op de BBC is dan kijk ik liever naar de BBC. En als ik dan toch via de PC moet kijken dan keek ik wel een stream van SKY ergens.
Het BBC filmpje waarna ik refereerde https://vid.me/ETBX echt BBC in mijn ogen. Dus GOED
_________________________________________ Mvg,
René
15 nov 2015 11:33
Ronaldo
964 c2
Den Haag
Re: Formule 1, seizoen 2015
Cool.
Die move op Spa blijft echt bizar.
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
Ja, en coulthard is naast sympathiek ook iemand die precies weet hoe dat wereldje in elkaar steekt. Je ziet gewoon dat hij respect heeft voor Max z'n prestaties.
_________________________________________ Black Cars Look Better In The Shade
15 nov 2015 14:15
thedutchguy
ex 993 Targa
Kwam ik net tegen:
_________________________________________ Black Cars Look Better In The Shade
15 nov 2015 14:38
Patrick
Ik zit er klaar voor. Hopend dat het een spannende race wordt.
Zit op Changi airport (Singapore) en daar hebben we aleen voetbal op tv.... houd me op de hoogte....
15 nov 2015 18:06
MarkS
ex 991.2 Carrera GTS (2018)
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
giulia schreef:
Waarom niet een tientje per maand betalen voor Sport 1 als je echt F1 fan bent? Doe ik al vanaf het begin dat het weg is bij rtl7. Geen reclame tussendoor
Of per GP 3,99 EUR, kost je in 2015 als je ze allemaal wilt/kunt kijken max 75 EUR.
Voor mij een betere deal dan een abonnement op een zender waar ik verder toch niet naar kijk.
Nu weer ff verder kijken ...
_________________________________________ Porsche, there is no substitute!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum