Na een tijdje hier rondgekeken hebben, is het misschien wel tijd om mij voor te stellen.
Moet eerst eerlijk zeggen dat ik het gehad heb met Belgische forums en de vaak rotte sfeer die errond hangt....
Mijn naam is Stefan, 40 jaar jong en woon te Antwerpen. Heb 2 kinderen van 14j (tweeling) en ben mijn zoon ook Porsche gek aan het maken, iets wat aardig lukt
Nu 2 jaar geleden vond ik deze US 928S te Rozendaal die ik niet kon laten staan. Spijtig genoeg zonder enige historie, is wel handig om te weten wat er gebeurd is of was aan de auto.
Gezien de algemene staat van de 928 vond ik het niet erg omdat dit toch een eigen project zou worden en zo mijn eigen historie kan hebben.
De 928 had bijna geen glans, veel elektrische problemen, interieur afgeleefd, motor was wel redelijk ok.
Hier enkele foto's van 2 jaar geleden toen ik hem kocht:
Ondertussen al veel aan gereviseerd, hersteld en staat nog vele plannen klaar, zal hiervoor een topic aanmaken in 'projecten'
Is een schitterende auto om mee te rijden, zowel om te cruisen en 'iets' harder te cruisen....
Groeten,
Stefan