Auteur |
Bericht |
Yoram2422
|
Re: Bekeuring bij te hard rijden
Ach eerlijk ben 2 keer aangehouden en ze lieten het bij een waarschuwing. En ben ook nu 19 maanden vader en zal gewoon mijn verantwoording moeten nemen dat ik te hard heb gereden. Het is wat het is. En baal er stevig van het is gewoon jammer dat de boetes in Nederland zo hoog zijn, want een boeten van 200 euro zou me ook wel wakker schudden, had alleen net 3 dagen mijn nieuwe auto en wilde nog gedraag ff gas geven en ja dat was 160km per uur waar je 120 mag shit happend, maar zal je op de hoogte houden hoe hoog de boete is. Hoop dat meneer de officier een goede dag heeft
|
27 nov 2015 0:34 |
|
|
horn
PF #57
|
ach joh, zuur maar ook niet meer dan dat. 160 op een snelweg waar het kan is geen vreemde snelheid. neem niet aan dat je slalommend door de ochtendfile bent gereden... Denk dat de meesten hier wel een dergelijke boete zouden krijgen als ze continu bekeken zouden worden. Ik wel iig. Rij het niet dagelijks maar er gaan dagen voorbij dat ik ook 180-200 rij in NL op een (bijna) lege snelweg. Als je dan net geklokt wordt, idd shit happens. Wonden likken, spaarpotje lijmen en verder ademen. Spaar ze
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
27 nov 2015 1:06 |
|
|
Ivo 3.6
Cayman S MKII Speedgelb
Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met.
Stromer ST1 Platinum
|
en zo is het Horn. Niets meer en niets minder. Hard rijden als het kan en dan wel opletten.
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
|
27 nov 2015 5:35 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Heb net weer zo'n fijne trajectboete gekregen. A2, zondagochtend, vlak voor m'n afrit. Reden weer te paar kastanjes midden en links. Moest dus even versnellen... 108-> 104-> 30 euri...Plengoffer aan de verkeersgoden
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
27 nov 2015 8:17 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Road rage
|
27 nov 2015 8:19 |
|
|
Brulaap
Zelfstandig ondernemerregio Utrecht
|
Zat je afslag aan de linkerzijde ( denk het niet)
_________________________________________ Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).
|
27 nov 2015 10:32 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
kan wel ik heb hier ook een afslag aan de linkerkant op de A8
edit bedoel afrit
_________________________________________ remmen is angst
|
27 nov 2015 13:06 |
|
|
erwin964c4
|
Vraag me af welke boete/straf deze kennis uiteindelijk gehad heeft?
|
27 nov 2015 13:11 |
|
|
Jaspa
993 C2 '97Drechtsteden
|
Heb ik ook recent gehad, op een zondagmiddag stonden de heren net na de moerdijkbrug 160 geklokt, gecorrigeerd naar 155, toegestaan aldaar 120, aftikken € 346 Helaas pindakaas
_________________________________________ beter snel, dan nooit
|
27 nov 2015 20:44 |
|
|
Ivo 3.6
Cayman S MKII Speedgelb
Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met.
Stromer ST1 Platinum
|
Staan ze regelmatig net na de moerdijkbrug ri. Dordrecht. Wil je wat sneller gewoon op zondagochtend ri Roosendaal. Geen boete tot nu toe en ik heb nog steeds m'n rijbewijs
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
|
27 nov 2015 21:08 |
|
|
Brulaap
Zelfstandig ondernemerregio Utrecht
|
Maar hij reed op de A2 op het gedeelte met trajectcontrole
_________________________________________ Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).
|
27 nov 2015 23:18 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
Oh dan is het idd wat vreemd
_________________________________________ remmen is angst
|
27 nov 2015 23:53 |
|
|
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
Dat vroeg ik me ook af, maar hij had nog niets van de RDW (?) vernomen. Of hij schaamt zich, en fietst al sinds de zomer naar zijn werk....
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
28 nov 2015 0:33 |
|
|
geertsabine
|
Neem aan dat dit voor de rechter gaat komen. En dan kan het wel even duren voordat ie iets verneemt.
|
28 nov 2015 0:40 |
|
|