Re: Even geen Porsche ...(Ferrari-adepten onder elkaar)
Vanmorgen gespot bij de Nijhof in Baarn
04 dec 2015 16:01
Ronaldo
964 c2
Den Haag
't zal wel aan mij liggen, maar ik vind die achterkant enorm lillik.
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
04 dec 2015 16:09
Cazzo Super Veloce
993 4S
+1 by far de lillikste Ferrari ever.
_________________________________________ GREEN IS GOOD
04 dec 2015 16:15
steef
Porsche 911 2003
Waterland
Ligt niet aan jou Ronaldo! Staat er één bij Kroymans: alles is van FIAT-plastic, oftewel: overal krasjes, met name die ronde airvents in het dashboard. Echt goedkoop in elkaar geflanst. Maar ja, er staat ook een 355 waar beun-de-haas aan heeft gesleuteld, zogenaamd volledig dealert onderhouden: ALLE wheelinserts zijn stukgedraaid. Maar ik moest niet zeuren, want volgens Kroymans koopt de huidige koper niet meer om er mee te rijden! ( voor de rest scheuren in c-stijlen, slecht spuitwerk, gesmolten interieurdelen niet vervangen of behandeld, geen compressietest voorhanden, voorruit begint al aan de randen los te laten bij het laminaat, treeplanken waren wel weer netjes, en Italie import, zodat ook de historie belachelijk wazig wordt neergezet......echte aanrader dus voor de aspirant-investeerder )
......met teveel spaarcentjes.
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
"Racing is life. Anything before or after is just waiting."
23 dec 2015 0:56
Rescue911
outletvalve schreef:
ARGGGGHHHHH dat doet pijn, elke sjaak z'n smaak......
Ja maar daar had ik al een oplossing voor gevonden.. Namelijk deze gtb in dezelfde kleur kopen bij van de akker voor 120.000,- euro met wel de goede interieurkleur, beetje op z'n reet leggen, diezelfde 21 inches eronder als die gto, zelfde stickertjes en klaar komt Klara voor 6 ton minder.
Met een beetje geluk zijn die voor- en achterbumper en die sideskirts ook wel te bestellen bij Ferrari en dan istie klaar!!! GTB met GTO look voor 650.000,- euro minder.
GTO 795.000,- euro GTB 120.000,- euro plus (gok ik) 25.000,- onderdelen (GTO bumpers, skirts verlagingsveertjes en velgen, en stickertjes) = 145.000,-
Velgen veertjes en stickers zijn Gewoon te bestellen in Nederland zie ik nu bij Novitec!
Ik zou het wel weten wanneer ik de ouderjaarsloterij win, dan sta ik 1 december bij vd Akker op de stoep. 2 december bestel ik alle onderdelen en 3 december istie klaar.
Laatst bijgewerkt door Rescue911 op 23 dec 2015 11:02, in totaal 5 keer bewerkt.
23 dec 2015 10:34
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 S
Sint Pancras
drknauf schreef:
sorry jongens ik kon het weer niet laten
.
Iets te laag..cm of 3 maar dat weet je wel Maar verder echt een vd mooiste auto's ever
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
23 dec 2015 10:37
steef
Porsche 911 2003
Waterland
Rescue911 schreef:
Ik zou het wel weten wanneer ik de ouderjaarsloterij win, dan sta ik 1 december bij vd Akker op de stoep. 2 december bestel ik alle onderdelen en 3 december istie klaar.
Dan moet je nog een jaar wachten….. Dan istie vast al verkocht…..
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
23 dec 2015 10:42
Rescue911
steef schreef:
Rescue911 schreef:
Aha jij gaat dit jaar winnen! Hahaha! ik hoop het voor je jongen echt waar.
23 dec 2015 10:51
giulia
Die GTO uitvoering is de grootste kul die er is. Voorgaande GTO's waren echte homologatiemodellen. Dit is gewoon een 599 met wat stickers, plastic en extra verf met een GTO typeplaatje voor veels te veel geld. En bij Ferrari maar roepen dat het zo bijzonder is. Wel knappe marketing.
23 dec 2015 11:08
Ronaldo
964 c2
Den Haag
Lijkt Porsche wel.
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
23 dec 2015 11:10
steef
Porsche 911 2003
Waterland
Rescue911 schreef:
steef schreef:
Rescue911 schreef:
Aha jij gaat dit jaar winnen! Hahaha! ik hoop het voor je jongen echt waar.
Hey lekkere jonguhhh: lees eens even goed: 1 december komt volgend jaar pas weer….. (banaan )
23 dec 2015 11:27
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum