Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 10:47

Antwoord op onderwerp  [ 68 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Eerste Porsche (Boxster S 986) 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Bericht Re: Eerste Porsche (Boxster S 986)
Laten we ervan uitgaan dat de auto inderdaad erg goed is en aannemen dat de kans op motorschade oid nihil is. Dan nog is de kans groot dat je die € 200,- terugverdiend in de onderhandelingen als je een AKK laat uitvoeren bij een auto van dik 10 jaar. Het grootste voordeel in mijn optiek is dat je zo veel mogelijk uitsluit als mogelijk en niet later kunt denken, ships, had ik maar. Je kunt natuurlijk nooit alles uitsluiten, want ook bij een AKK komt niet alles naar boven.

Maar zoals Horn al aangaf, wie betaalt, bepaalt.

Gefeliciteerd met de aankoop in ieder geval :thumleft: Een mooie ''S'' is natuurlijk super!

04 dec 2015 12:41
Profiel
PorscheForum Rakker
Hellevoetsluis
+1 voor het antwoord van casey b.

Waar je de auto vandaan hebt en de (onderhouds)geschiedenis ervan telt ook mee net als je gevoel. Zit je al op een bodemprijs komt dat vaak ergens vandaan en meestal is dat onderhoud. Zegt natuurlijk niet dat als je een flink bedrag neerlegt er niks aan de auto kan mankeren.

04 dec 2015 14:20
Profiel
PorscheForum Rakker
Diegene die trouwens ergens leest dat ik zeg dat een Akk onzin is mag dat even voor mij aanwijzen waar ik dat zeg.

Ik zeg alleen dat ik een beetje moe wordt van al die doemscenario's.

Ik denk dat we 50% meer Porsche rijders in Nederland zouden kunnen hebben, die zijn alleen gelijk afgehaakt door heel even op dit forum te kijken.

Jammer

Het begint een beetje standaard lees irritant te worden als een nieuwe Porsche rijder zich aanmeld en gelijk Akk, EMS lagers en ploftopics om zijn/haar oren krijgt.

04 dec 2015 16:15
Profiel
PorscheForum Super Junkie
993 4S
Rescue911 schreef:

Ik denk dat we 50% meer Porsche rijders in Nederland zouden kunnen hebben, die zijn alleen gelijk afgehaakt door heel even op dit forum te kijken.

Prima toch, hoe minder hoe beter zou ik zeggen :thumleft:

04 dec 2015 16:24
Profiel
PorscheForum Rakker
Hellevoetsluis
+1 rescue....

Heb mij ook een weekje best klote gevoeld na het posten hier.... Hahahahhaha. Maar idd. Akk kan natuurlijk nooit kwaad. Officiële dealer vraagt hier 302 euries voor. Dus mits je niet alle koopjes af gaat en 4 auto's laat keuren en nog zonder auto zit is het best te doen.

04 dec 2015 16:29
Profiel
Moderator
PF #57
Rescue911 schreef:
Het begint een beetje standaard lees irritant te worden als een nieuwe Porsche rijder zich aanmeld en gelijk Akk ... om zijn/haar oren krijgt.

Spreek voor jezelf. Ik zie hier ook wekelijks mensen voorbij komen die - net als ik bij mijn eerste - hun spaarvarkentje stukgeslagen hebben om hun droom te verwezenlijken en dan van een koude kermis thuiskomen. Ik wilde dat iemand mij destijds had geadviseerd een akk te doen...

50% meer Porscherijders kunnen hebben als mensen hier niet zou worden afgeraden om een Porsche te kopen? Nonsens. Ik lees hier dagelijks mee maar lees dat echt niet. Als je dit topic terugleest krijgt de beste man een hoop complimenten en plezier gewenst met zijn 986 S, wat een erg leuke auto is. Als iemand aangeeft dat hij op zoek is naar een 986 wordt hem geadviseerd voor een S te gaan als dat binnen budget valt omdat hij daar het meeste lol van gaat hebben. Als iemand aangeeft zo'n ding te kopen op de blauwe ogen van de verkoper wordt hem geadviseerd een akk te doen. Prima dat jij dat overdreven vindt. Ik niet. Dus adviseer ik het hem. Ook als jij het er niet mee eens bent. Het zij zo.

04 dec 2015 18:06
Profiel
PorscheForum Rakker
Ik spreek ook voor mezelf Horn.

Tegen die tijd dat jij weer een Porsche gaat rijden zou ik zeker een Akk uit laten voeren.

04 dec 2015 19:14
Profiel
PorscheForum Junkie
Citaat:
Het begint een beetje standaard lees irritant te worden als een nieuwe Porsche rijder zich aanmeld en gelijk Akk, EMS lagers en ploftopics om zijn/haar oren krijgt.

Het werd weer eens tijd het niet met je eens te zijn..... Volgens mij bedoelt iedereen het hier goed. Dus volgens jou moet je niemand wijzen op een AKK, IMS lager etc.? Heel eerlijk: voordat ik hier geweest was had ik van al dit soort dingen nog nooit gehoord. Zeer, zeer waardevolle info die je mijn inziens niemand mag onthouden.

En dus is de reactie van Horn de enige correcte en juiste:

Citaat:
Dus adviseer ik het hem. Ook als jij het er niet mee eens bent. Het zij zo.

04 dec 2015 19:17
Profiel
PorscheForum Junkie
Zo'n bericht waarvan je je afvraagt: moet dat nu?

Citaat:
Tegen die tijd dat jij weer een Porsche gaat rijden zou ik zeker een Akk uit laten voeren.

Dat is gewoon op de man spelen en daar hou ik helemaal niet van.

Wat mij betreft topic afsplitsen om vervuiling van dit topic tegen te gaan en laten we het nieuwe topic dan maar noemen: Iets meer begrip en respect voor elkaar.

04 dec 2015 19:20
Profiel
PorscheForum Rakker
996 MK2 Targa
Etten-Leur
Welkom Steef!!

Mooi dat je de stap gemaakt hebt. Vandaag getekend, dus vanavond mooi tijd om de fotos online te zetten... Of ben je nog aan het rijden? :D

Ps. Niet teveel aantrekken van dat geruzie in je topic, komt hier weleens vaker voor. ;)

04 dec 2015 19:26
Profiel
Ex 964 C2 nu 'n VW T2b Pickup
Keistad
@ TS veel plezier met de Boxster :thumleft: .

Citaat:
Hij is monteur dus hij zal het wel weten denk ik.

Een monteur heeft vaak geen idee wat een klant aan de balie moet aftikken voor een reparatie :idea:

04 dec 2015 19:40
Profiel
PorscheForum Rakker
Lekker genieten van je mooie boxster!

Mijn vrouw kwam ook open aanrijden vanuit haar werk, was heerlijk zei ze!

04 dec 2015 19:46
Profiel
PorscheForum Rakker
Zutphen
Inmiddels twee keer anderhalf uur proefgereden met de auto waarvan 1 keer met mijn vrouw en de koop gesloten!!!
Inderdaad geen akk laten doen maar bedrijf gaf me vertrouwen en inruilprijs voor oude Citroën C1 was ook prima.
Alle punten die er zijn worden gedaan en ergens in de loop van december staat tie klaar.
Enige puntje waar we waarschijnlijk zelf iets aan willen doen is een andere uitlaat maar dat kijken we nog even aan...
De sportuitlaat die erop zit vinden we behoorlijk rumoerig en geeft op bepaalde toeren een irritante brom...
Hoe voeg je foto's toe?

05 dec 2015 9:01
Profiel
Cayman S MKII Speedgelb Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met. Stromer ST1 Platinum
als je foto niet digitaal is:

1. fotootje inscannen
ga verder hieronder bij 2. :lol:

als je foto wel digitaal is:

2. zorg dat het fotootje het goede formaat heeft (max 500Kb, breedte 1280 pixels, hoogte 1024 pixels)
Indien dit niet zo is, kan je dat aanpassen met Windows Paint of nog simpeler: download irfanview gratis van http://www.irfanview.com . dit is een heel handig programmaatje om foto's te resizen en/of te hernoemen. via image - resize kan je precies instellen hoe groot je je foto wilt hebben.
3. ga naar album hierboven in de taakbalk. Klik vervolgens op 'Your personal gallery'
4. klik op 'upload foto'
5. klik op browse en zoek de plaats waar je foto op je pc staat en selecteer het bestand.
6. geef het een naam en evt een omschrijving welke in je album getoond wordt
7. klik op OK

De foto staat nu in je album.

8. Klik op de foto in je album. De foto wordt groot.
9. Klik met je rechter muisknop op de foto. Selecteer 'copy image location' (hoe dit in het nederlands bij microsoft heet weet ik helaas niet)
10. open een post of ga naar je post die je al geopend hebt
11. klik op de IMG button. Er verschijnt nu [img] in je post
12. klik op ctrl-v. de url van je foto verschijnt in je post
13. klik op de *IMG button. Er verschijnt nu [/img] achter je zojuist gepaste url
14. maak je post af. klik op OK. Voila.

(in plaats van op de IMG en de *IMG button te klikken kan je de url ook gewoon zelf tussen [img]en[/img] zetten, dus dat je deze BBCode tekens gewoon intypt. Let op dat je geen spaties ertussen zet.

PS Plaatjes van internet posten gaat hetzelfde. Volg de instructies vanaf punt 9.

en anders kun je nog hier kijken: http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=25707

05 dec 2015 9:07
Profiel WWW Facebook  Twitter 
PorscheForum Rakker
Zutphen
Foto's staan op de iPad... Geeft melding dat ze te groot zijn, is dit op te lossen?

05 dec 2015 9:22
Profiel
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
Krijg je wel garantie op de boxster? Anders laat je toch een AKK doen in de garantieperiode :salut:

05 dec 2015 9:32
Profiel
PorscheForum Rakker
Zutphen
Nee, garantie betaal je flink extra voor en dat geld bewaar ik liever voor evt. Reparaties in de toekomst....

Blijft altijd maar afwachten of zaken worden gerepareerd of dat ze zeggen dat defect door ondeskundig gebruik is ontstaan.., ik heb de auto speciaal in dit jaargetijde gekocht zodat ik wat makkelijker een scherpe prijs kon bedingen... Geld wat ik heb bespaard kan ik nu gebruiken voor evt. Reparaties...

05 dec 2015 9:35
Profiel
911 3.2 Carrera
Steefboxster schreef:
Foto's staan op de iPad... Geeft melding dat ze te groot zijn, is dit op te lossen?

Resize app

En veel plezier...er is al genoeg over geschreven mbt akk, garantie etc. maar in de autohandel is het list en bedrog BV als je niet oppast, vandaar de waarschuwing......

05 dec 2015 9:55
Profiel
PorscheForum Rakker
Lekker genieten!

(Hopelijk wordt deze post niet geveegd want sinds mijn opmerking naar Horn worden standaard al mijn Posts geveegd)

Lekker kinderachtig.

Ik ben mod dus ik heb "macht" hahaha te grappig gewoon

05 dec 2015 10:21
Profiel
PorscheForum Rakker
Zutphen
Ik heb een paar foto's in mijn album kunnen krijgen maar helaas niet in een post dus als jullie foto's willen zien, ze staan in mijn album!!!

05 dec 2015 10:29
Profiel
Keistad
Afbeelding

Als je even op "quote" klikt (rechts bovenaan) in deze post dan zie je hoe ik ze in een post heb gekregen :salut:

Laatst bijgewerkt door WillemB op 05 dec 2015 10:45, in totaal 2 keer bewerkt.

05 dec 2015 10:39
Profiel
964 c2
Den Haag
Veel geluk ermee. :thumleft:

(Willem is snel op de zaterdag..) :wink:

Laatst bijgewerkt door Ronaldo op 05 dec 2015 10:49, in totaal 3 keer bewerkt.

05 dec 2015 10:42
Profiel
Keistad
Haha :D Ik was nu eens ff sneller (ook voor 't eerst)

05 dec 2015 10:43
Profiel
PorscheForum Rakker
Zutphen
Die laatste is een hele rare maar bedankt!!! En.... Aangepast!

05 dec 2015 10:45
Profiel
Moderator
PF #57
Rescue911 schreef:
Lekker genieten!

(Hopelijk wordt deze post niet geveegd want sinds mijn opmerking naar Horn worden standaard al mijn Posts geveegd)

Lekker kinderachtig.

Ik ben mod dus ik heb "macht" hahaha te grappig gewoon

Kijk even in je eigen berichten historie om te zien dat ook deze opmerking wederom BS is. Alleen als jij het nodig vindt om in elk topic een kinderachtige opmerking te maken over een aankoopkeuring die in het betreffende topic niet ter zake doet, wordt deze idd verwijderd. Heeft niks met macht te maken. Dat verhaal kennen we nou zo langzamerhand wel. Mensen die denken dat ze alles maar mogen zeggen omdat het 'toch een openbaar forum is' en als het geveegd wordt de Calimero trail lopen en zeggen dat de mannen met macht hier iets tegen ze hebben. Boehoe.

On topic - geniet van je nieuwe S!

05 dec 2015 10:54
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 68 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende