Auteur |
Bericht |
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924SUtrechtse Heuvelrug
|
Re: Nieuwe semi-daily auto - graag jullie input gevraagd
Goeie vraag, mijn budget is 20k.
Een M5 is volgens mij te sportief. Als ik in de 964 stap moet het echt anders zijn.
Een 300TE zie ik zeker wel zitten.
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
|
05 dec 2015 20:51 |
|
|
Octaaf
|
XJR is wel supergaaf. Door de Supercharger al vanaf iets meer dan stationair draaien al 80% van het gigantische maximum koppel. Ik heb 7 jaar een XKR Convertible gehad. Toen nooit hardop gezegd maar de XJR is sneller want is lichter. Ik weet niet precies wat voor P je hebt maar de downside kan zijn dat je XJR dan sneller is (was voor mij echt een reden om geen upgraden te overwegen vanaf de semi-daily X-type 3.0). Met het (denk standaard) CATS dempersysteem geen slappe bak. Let op dat je beter de 4.2 neemt.
|
05 dec 2015 21:07 |
|
|
Subdriver
Curaçao
|
Veel groter dan de stap naar een XJR kan volgens mij niet! En als je zoals Ewout al aangaf achterin meer ruimte wilt hebben dan neem je een Super V8 LWB (zal wel even zoeken zijn). Veruit de lekkerste auto waar ik ooit ingezeten heb en nog waanzinnig mooi ook!
|
05 dec 2015 22:53 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Lexus GS. Lekker anoniem maar wel heel compleet, betrouwbaar en kwalitatief dikke prima. En voor leuke prijzen te koop.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
06 dec 2015 0:12 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
|
06 dec 2015 1:19 |
|
|
Justin
Porsche 964 C4
|
Audi b5 rs4. 2zitjes erbij in de kofferbak en tunen die handel.lpg erin voor kms tijdens forensuren.daarbuiten de pomphouders van goed pensioen voorzien.
_________________________________________ Soms weegt slechts 1 reden voor, meer dan 911 redenen tegen.
|
06 dec 2015 1:31 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
B5 RS4 is niet echt ruim Justin. Wel de mooiste. RS6 kan weer wel maar daar loop je op leeg
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
06 dec 2015 8:39 |
|
|
de Fiscalist
987 Boxster Spyder, Ex. Porsche 356 speedster outlaw rep, ex 964 C2Den Haag
|
Is niet bepaald een dikke slappe bak... Zoiets komt dan meer in de buurt lijkt me http://auto.autoscout24.nl/Alpina-B10-Benzine-Blauw-269840182
_________________________________________ Bijdrage is geschreven op persoonlijke titel en vertegenwoordigt niet de visie van uw belastingadviseur in Den Haag
|
06 dec 2015 9:23 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Grappig, "shoppen" met andermans geld ... Betrouwbaarheid geen idee, maar qua design A8 LangOf het "oude" model, (en niet lang) prachtig! A8 niet lang
|
06 dec 2015 9:35 |
|
|
THE MUD
Forumcrashtestdummy
|
Lexus IS, GS of LS ? Tenminste weer eens iets anders dan al die BMW's en Audi's waar het op iedere bedrijfsparkeerplaats van krioelt. Edit: je was me voor Franz
_________________________________________ Current: Fiets... Exxes: - 986 3.2S - 986 - 968 Coupe - 964 Carrera 4 - 968 Club Sport
|
06 dec 2015 9:45 |
|
|
D.D.
Op zoek naar...Noordwijk aan zee
|
RR sport.....ff zoeken naar een 4.2 V8....rijd super, met alle opties...en snel...
_________________________________________ HOOTERS.....;)
|
06 dec 2015 10:20 |
|
|
A-Line
LEEUWARDEN
|
Johan, Voor mij een simpele vraag. Ik heb net weer de keuze gehad. Nadat ik zakelijk auto's met bovengemiddelde motors heb gereden (x, xk, G-klasse, S-klasse en nog wel een paar) Ben ik een halfjaar geleden weer gaan leasen en een MB C-Klasse auto 220. Dacht dit is hem. Pracht interieur en tijd voor zuinig en degelijk. Na een paar maanden was ik er al helemaal zat van. Het is gewoon niet mijn ding! Dus vanaf 2016 ga ik alleen nog maar zakelijk met deze auto rijden en heb inmiddels een XJ gekocht. Na de XK te hebben gehad is die motor verslavend (buiten de kerstboom om) Dus al je mij vraagt ...... Als eerste keus zeker de JAG Als tweede keus zeker een ouwe vette MB (de nieuwe hebben fantastische vormgeving maar niet meer de emotie) Ps. G- is geweldig.
|
06 dec 2015 10:52 |
|
|
thedutchguy
ex 993 Targa
|
Ik vind dit wel een stoere dikke bak en als je de lucht vering uitvoering hebt: best of both worlds.(A6 Allroad)
_________________________________________ Black Cars Look Better In The Shade
|
06 dec 2015 11:13 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Heeft al een Forrester..
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
06 dec 2015 11:33 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Over Forrester gesproken, moest altijd wel weer lachen als die wintersporters met hun dikke duitse premium lease-bakken met skibox de berg opploeterde en dat de plaatselijke bevolking er voorbij scheurden met hun Subaru's.
|
06 dec 2015 11:38 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Allemaal auto's voor peasants... 20 mille en belastingvrij!
_________________________________________ rouge et noir
|
06 dec 2015 12:05 |
|
|
MickRS
|
Of voor de sportievelingen onder ons...
|
06 dec 2015 12:11 |
|
|
Pw250
964
|
Laatste tijd ook een beetje te snuffelen.... G-klasse, Saab 9-5, zo veel "leuke auto's" toen
_________________________________________ You've only got one life, live it!
|
06 dec 2015 12:30 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Heb de 7 serie nog niet voorbij zien komen. En anders een A8.
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
06 dec 2015 12:34 |
|
|
DennisvdB
|
Da's een saaie keuze...
|
06 dec 2015 13:04 |
|
|
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924SUtrechtse Heuvelrug
|
Bedankt allemaal, er echt leuk spul tussen Deze is echt gaaf! Heeft iemand ervaring met een Touareg? @MickRS...je hebt me wel op een leuke spoor gezet... Voor ietsjes meer dan mijn huidige budget kan ik deze halen
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
|
06 dec 2015 13:50 |
|
|
A-Line
LEEUWARDEN
|
Prachtwagen die Bentley. Staat zeker nog op mijn verlanglijstje
|
06 dec 2015 14:14 |
|
|
horn
PF #57
|
Die Red Label is waanzinnig. Vriend van me had zo'n ding, wat een monster. Meen me wel te herinneren dat hij 1:1 reed als hij beetje ging trappen. Maar wat een waanzinnige kar. Die Touareg vind ik een lomp kreng. Collega had er eentje, was net een vrachtwagen. Onzuinig, lomp en lelijk. Maar dat is persoonlijk
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
06 dec 2015 14:14 |
|
|
MickRS
|
Ooit gereden met ern v8 touareg, wat een hok.... Lekker laten staan En ja Johann, ik weet wat voor autogek jij bent.
|
06 dec 2015 14:21 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Die Toureg kan alles wat je Subaru kan, maar dan slechter Waardeloze hokken. Die Bentley, wow, wist niet dat die zo goedkoop waren. Misschien wel een probleem op de personeelsparkeerplaats bij je bank
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
06 dec 2015 14:23 |
|
|