Auteur |
Bericht |
Dial_888
911 3.2 Carrera
|
Re: Technische middag bij Car Service Visser - 10 oktober
Nou, ik hen het niet aangedurfd om met de mini te komen....je weet het maar nooit met die PF'ers.....
_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
|
11 okt 2015 12:44 |
|
|
Dial_888
911 3.2 Carrera
|
Bij snelle auto's horen ook goede remmen....dus niet op bezuinigen hè.
_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
|
11 okt 2015 12:48 |
|
|
Leo63
Zoetermeer
|
Ja wat moet ik er nu nog van zeggen ? Ik kan het echt niet ontkennen wat er allemaal al geschreven is. Was perfect. Dank aan allen. En Coen ons treintje van 2 was ook leuk.
_________________________________________ 911 3,2 Targa '87, 911 SC 3,0 '78, 993 Targa '96
|
11 okt 2015 17:18 |
|
|
porsche964
964 Targa, 911T hotrod ('70)
EX: 3.2 Coupe
|
Het was erg informatief en wat we vooral op viel was im de tijdlijn van oud naar nieuw, dat stabi's, veren, dempers en remmen alsmaar dikker worden om het extra gewicht en meer pk's aan te kunnen, maar ter gelijkertijd als je naar de motor kijkt, alles kleiner wordt gedimensioneerd, bijvoorbeeld drijfstangen van een waterkoker zijn ongeveer half zo dik als van een luchtkoeler. Ook cylinder wanden en seals zijn veel robuuster bij een luchtkoeler. Volgens Robert heeft het allemaal te maken met het moet voldoen aan emissies en tegelijkertijd de wens van klant voor meer prestaties. Met dit bijvoorbeeld als resultaat een 996 3.4 waar bij de drijfstangen dwars door Carter zijn geslagen
|
11 okt 2015 18:17 |
|
|
alvin01
ex Carrera Coupe 3.2 1987Amsterdam
|
Also Lufti rules...
|
11 okt 2015 18:44 |
|
|
Taatjen
lelystad
|
Vandaag de USB stick met foto's ontvangen.
_________________________________________ zet je mond niet in de derde versnelling indien je hersens nog in de tweede staan
|
05 dec 2015 17:18 |
|
|
Dial_888
911 3.2 Carrera
|
Ik ook, en op de foto waren we druk in gesprek......
|
05 dec 2015 17:29 |
|
|
Octaaf
|
Originele USB-stick in de vorm van een credit kaart! Goed en netjes geregeld Was wel een even aan het puzzlen om erachter te komen dat de connector uitklapbaar ipv uitschuifbaar is
|
05 dec 2015 21:56 |
|
|
marco angelo
|
Vandaag ook usb stickje ontvangen leuk sinterklaaspresentje! Bedrijf heeft op mij een zeer positieve indruk achtergelaten, alles klopte die dag de organisatie, presentatie, catering en nu dit beloofde stickje met prachtige fotoos! Ik heb div keren gevraagd aan Robert waarom die geen kleine bijdrage aan ons had gevraagd! Was niet aan de orde zei hij! Voel me wel wat schuldig na zeker 5 broodjes haring van topkwaliteit!
_________________________________________ later is nu
|
06 dec 2015 0:19 |
|
|
Ivo 3.6
Cayman S MKII Speedgelb
Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met.
Stromer ST1 Platinum
|
Robert, bedankt voor de prachtige foto's op een leuke gadget! Mooie kwaliteit foto's goed passend bij een topkwaliteit bedrijf.
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
|
06 dec 2015 6:42 |
|
|
Bert van Dam Porsche
|
Dat was een leuke verrassing zo met Sinterklaas, de usb met de foto's in een gadget verpakt. Dank! En nu even alle foto's rustig bekijken met een bak koffie.
|
06 dec 2015 11:18 |
|
|
Peter S
Porsche Spyder 718Vinkeveen
|
Dank je wel voor je reactie zo mooi om te lezen dat wat Robert en zijn team hebben gedaan zo gewaardeerd wordt.
|
06 dec 2015 17:10 |
|
|
Erwin C2
ex 964 C2 coupe, ex 996 C2, ex 964 cabriolet C2, ex Cayenne 4.5S, Cayenne 3.2S, ex Cayenne 4.5S, ex 993 C2 en huidige Porsche 997 4SDenHaag
|
Misschien volgend jaar weer want had deze meeting gemist.....heel toevallig is mijn 993 gereviseerd bij Visser door de vorige eigenaar
_________________________________________ RESPECT 2 ALL
|
06 dec 2015 20:36 |
|
|
Jaspa
993 C2 '97Drechtsteden
|
Ook ontvangen, toch nog een suprise van de Sint. Nog geen tijd gehad om foto's te bekijken, maar deze middag zal ik niet snel vergeten, was super. Nogmaals bedankt Robert en team
_________________________________________ beter snel, dan nooit
|
06 dec 2015 21:44 |
|
|