Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 11:50

Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Hallo Porsche liefhebbers! 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht Hallo Porsche liefhebbers!
Ik zal het maar gelijk toegeven, ik heb geen Porsche…. Maar ben er wel helemaal wild van! Niet iets van de laatste tijd maar al jaren. Vooral de laatste tijd zit ik geregeld mee te lezen op het forum dus vond het toch wel tijd worden om mezelf kort voor te stellen.

Mijn naam is Marc, ben van '62 en kom uit de buurt van Den Bosch. Sinds mijn 17e rij ik sport- toermotor en heb jaren geleden met een paar motorvrienden een motorvereniging opgericht. Dit is een grote landelijke vereniging geworden waar we geweldig veel lol mee hebben gehad, vooral met trips naar de Dolomieten. Inmiddels is de club wel wat rustiger geworden maar als we een trip hebben is de lol er niet minder om geworden.
Verder ben ik amateurfotograaf (Nikon), een hobby die perfect te combineren is met motorsport. Daarnaast vind ik het heerlijk om me te verdiepen in de techniek en beheer ik een tweetal fora.

En nu wat de Porsche betreft? Die gaat er een keer komen :D

10 dec 2015 22:21
Profiel
PorscheForum Super Junkie
LEEUWARDEN
Bericht Re: Hallo Porsche liefhebbers!
Welkom Marc,
Veel plezier gewenst op het forum en niet minder met het vinden van jouw P.

10 dec 2015 22:32
Profiel
PorscheForum Rakker
996 MK2 Targa
Etten-Leur
Welkom!!

Veel plezier met de zoektocht! Wat voor motor heb je? P.s. Het is niet zo'n probleem dat je nog geen Porsche hebt. Ik heb er ook geen en ik heb ook nog geen forumpolitie aan de deur gehad. :zwbl:

10 dec 2015 23:02
Profiel
PorscheForum Rookie
Toeterboy schreef:
Welkom!!

Veel plezier met de zoektocht! Wat voor motor heb je?

Thanks! Ik rij sinds een paar jaar een BMW K1300S. Volgende foto heeft een maat van me genomen in Duitsland met mijn camera.

Afbeelding

10 dec 2015 23:20
Profiel
PorscheForum Rakker
Hellevoetsluis
Welkom.

Ben benieuwd welk model je het meeste trekt. Succes met het verwezenlijken van je droom.

10 dec 2015 23:53
Profiel
Cayman S 2009, 924 1977
welkom! hoog tijd voor een Porsche :D

11 dec 2015 13:54
Profiel
PorscheForum Rookie
M@rtin schreef:
Welkom.

Ben benieuwd welk model je het meeste trekt. Succes met het verwezenlijken van je droom.

Dat is toch wel de 911 :) Laatst een paar keer gemailed met een dealer omgeving München over een 996 met lichte schade, je krijgt alleen totaal geen reactie.... bizar.

11 dec 2015 20:56
Profiel
Welkom M@rcB,
Droom van Porsche, maar geniet vooral van je motor. Daar gaat het om: geniet van wat je hebt en treur niet om wat je (nog) mist.
Voor de prijs die jij voor je motor hebt betaald kan je makkelijk een Porsche kopen 8) , Maar.... koop je daar wat goeds mee of alleen maar andermans ellende ??? Kopen is niet het probleem, je loopt uiteindelijk stuk op het onderhoud : dat is echt duur als je het goed wilt doen. Dus als je een occasion koopt : kijk goed uit!
Een nieuwe Porsche zit er voor de meesten van ons hier niet in. Maar zouden we dat überhaupt willen??? (ik niet in ieder geval teveel issues met Porsche in het recente verleden en een enorme afschrijving :x ).
Snap alleen je keus voor een BMW motorfiets niet. :x (jij bent dus geen sleutelaar :( )
Lees ook mijn reactie naar Sibleyras op "Even voorstellen"

04 jan 2016 0:30
993 4S
M@rcB schreef:
heb jaren geleden met een paar motorvrienden een motorvereniging opgericht. Dit is een grote landelijke vereniging geworden waar we geweldig veel lol mee hebben gehad

Satudarah?

Geintjuh :mrgreen: , welkom.

04 jan 2016 13:09
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 9 berichten ]