Auteur |
Bericht |
richard356
|
Re: kleurcode singer porsche
Singer gebruikt bij mijn weten geen standaard Porsche kleuren. Ze doen er altijd wel iets anders mee om zich te onderscheiden, een Singer is een Singer en geen Porsche Zijn niet mijn woorden, het is een bijzondere bouwer. Soms heb je geluk en weet je toch iets te bereiken. Ik ben er zes maand mee bezig geweest maar mijn elfje heeft nu dezelfde kleur als de Singer type New York. Ook de Porsche striping is dezelfde. Ik kan geen foto plaatsen (ik krijg het niet voor elkaar) van mijn elfje maar kijk maar even in mijn album. Erg mooie kleur al zeg ik het zelf gewoon volhouden [mod][i]mod by horn: foto geplastst [\mod][\i]
_________________________________________ Ex. 911T, 914/6, 356 4x C, T6 Gulf, B T5 racer, 964 C2, huidig 356B T6 sunroof, 911 www.facebook.com/richard.schuth.7
|
28 aug 2015 17:59 |
|
|
RC Power
Hoogvliet
|
Dat is een erg mooie, aparte kleur RIchard. Persoonlijk vind ik, als we het toch over Singer hebben, de groene kleur die ze gebruiken erg mooi: En bij mijn weten gebruiken ze inderdaad niet altijd originele Porsche kleuren, wellicht zijn het wel one-of-a-kind kleuren ertussen.
|
08 sep 2015 23:34 |
|
|
doctor porsche
993 4s 96
993 C2T 95
FIAT 500 69
|
Over 2-3 weken ga ik in Haarlem met spuiter "aanval" doen om het "singer zilver" te bemachtigen door allerlei stijlen te van spuiten op plaatdelen, ben benieuwd. Keep u posted
_________________________________________ Always be yourself, unless you can be a pirate, then always be a pirate
|
09 sep 2015 3:59 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Stel nou he, die Singers waren helemaal niet zo achterlijk duur, zou je dan ook zo veel moeite doen om de kleur te achterhalen? Kap nou toch! Neem gewoon een mooie orginele Porschekleur en vergeet die jukebox op wielen... Kijk goed: die mislukte koplampen, die gare achterspoiler. BdB zou er z'n neus voor ophalen...
_________________________________________ rouge et noir
|
10 sep 2015 2:09 |
|
|
horn
PF #57
|
Blijkt maar weer : iedere Sjaak zijn eigen smaak.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
10 sep 2015 6:30 |
|
|
giulia
|
Mooi ook dat een 996 bezitter over mislukte koplampen begint....
|
10 sep 2015 7:42 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
+1 (wel mooi gemaakte) kitsch.
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
10 sep 2015 9:27 |
|
|
doctor porsche
993 4s 96
993 C2T 95
FIAT 500 69
|
Hahahahaaa Eens eens singer zwaar overtrokken niet minder geil. Ik doe een poging met wat plaatwerk start vanaf porsche zilver (925 meen ik) en exp met 4-5 platen Beetje rood beetje geel....alleen maar leuk
_________________________________________ Always be yourself, unless you can be a pirate, then always be a pirate
|
10 sep 2015 9:37 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Kun je nagaan... : en Cazzo heeft gelijk: zijn wel mooi gemaakt. Btw, nu weer iets serieuzer: wat is je referentie voor de kleur? Als het van een foto is kan er vrij gemakkelijk iets van een kleurfilter overheen gezet zijn
_________________________________________ rouge et noir
|
10 sep 2015 11:11 |
|
|
Porsche355
De Tomaso GT5, 1969 Mini, Donkervoort, Lotus Esprit S1Gorinchem
|
|
13 dec 2015 11:57 |
|