Maar wel een man met smaak Heb verder nix met autoverzamelingen, wat moet je er mee?
_________________________________________ GREEN IS GOOD
15 dec 2015 17:25
Ronaldo
964 c2
Den Haag
Re: Porsche verzamelaar... 993 en 964
Ik snap 't ook niet. En als ik dan 20-30 wagens zou gaan kopen, dan toch zeker niet allemaal 'dezelfde'. Dan koop je toch i.i.g. allemaal verschillende merken/types?
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
15 dec 2015 17:28
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Jij wel en ik ook maar we zijn niet allemaal hetzelfde. Ik droom ook wel eens van een mooie grote loods met een aantal verschillende Porsches en nog wat ander spul maar de jackpot zal ook dit jaar wel weer niet bij ons vallen vrees ik
15 dec 2015 17:39
horn
PF #57
staat al in het filmpjes topic. hier op slot.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum