Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 11:44

Antwoord op onderwerp  [ 317 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Volgende
Black Jack: Betty's big brother.... 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Gezocht: Boxster 987 zwart met rood interieur. Max. 20K
Aah ok

Ik ga je nog 1 voorstel doen... Zie pm

14 okt 2015 17:46
Profiel
PorscheForum Super Junkie
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
En? Is er al witte rook?

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."

14 okt 2015 17:56
Profiel
ex 993 ex 996
gewoon allebei 1500 euro trots opzij zetten en de deal is rond

en BB heeft er een vriendje bij :drive:

14 okt 2015 18:23
Profiel
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Succes heren

14 okt 2015 21:25
Profiel
M140i
Die mooie zwarte met terracotta interieur moet gewoon niet voor minder dan 23K weggaan (zonder hardtop). Is zonde, want is het geld waard.

14 okt 2015 21:35
Profiel
PorscheForum Rakker
996 Carrera, Boxster S 550 Spyder en Cayman S Sport (ex Boxster 2.5 en ex 924).
Volg dit topic nu al even. :popcorn:

Kom op heren, niet moeilijk doen.

porschenot schreef:
gewoon allebei 1500 euro trots opzij zetten en de deal is rond
:thumleft:

De een wil een Boxster kwijt en ander wil er graag een hebben.
Over de auto zelf hoeven jullie het kennelijk niet (meer) te hebben.

Gun elkaar als Porsche liefhebbers / forumleden wat.
Ff slikken en die 1500 euro zijn jullie beide snel vergeten.
Go for it !

14 okt 2015 22:41
Profiel
PorscheForum Junkie
Ook ik volg dit topic al even en ik begrijp beide partijen wel denk ik. Voor beiden is EUR 1.500 simpelweg geld. Voor de een om het meer uit te geven dan hij graag wil, voor de ander om het 'cadeau' te geven. Hopelijk komt het goed en hoe aardig ik forumleden ook vind, om nou zo maar die EUR 1.500 cadeau te geven of meer te betalen dan ik had gepland, dat ging niet gebeuren.

14 okt 2015 22:46
Profiel
Moderator
PF #57
+1
Ik heb ook een beetje voyeur gevoel bij de 'open onderhandelingen'.
Jullie kennen elkaars standpunt en als geen van beide water bij de wijn wenst te doen (wat ieders goed recht is uiteraard) gaan jullie er niet uitkomen. Maar de onderhandelingen in dit topic lokken vele meningen uit ("opinions are like assholes, everybody has got one...") en die gaan volgens mij zeker niet helpen om jullie dichter bij elkaar te brengen.

Ik wens jullie samen veel succes. En zo niet wens ik Coen veel succes met de verkoop en Antoine met zijn zoektocht :thumleft:

14 okt 2015 23:55
Profiel
PorscheForum Rakker
Ik vind, waarschijnlijk net als Antoine, dat er water bij de wijn gedaan is. Zelfs gisteren nog een laatste voorstel gedaan.

zoals iemand anders zo mooi zei: "de koek is oooooooop!" :mrgreen: :mrgreen:

have an awesome day!!! :)

:thumleft: :thumleft: :drive:

15 okt 2015 7:41
Profiel
PorscheForum Rakker
Intermeccanica 356 Speedster, Formule Vee, VW 1302 S Karmann Cabrio #PF 613#
Antoine, ik kan niet anders zeggen dat ik heel blij ben met mijn Nederlands geleverde Boxster. waarom? Omdat alle computercodes, radio codes en sleutelcode's bij de dealer zijn op te vragen. En dat kan heeeel handig zijn en je veel geld besparen als er iets gereset moet worden of opnieuw ingeleerd moet worden. Weet ik inmiddels uit eigen ervaring. Dus ... koop die Nederlandse Boxster ook als hij iets duurder is. En ik heb geen oordeel over wat iets duurder is.

15 okt 2015 18:41
Profiel
PorscheForum Rakker
997.1 "GT3", ex 986S
6 pagina's verder en nog geen 987 Boxster :mrgreen:

15 okt 2015 19:59
Profiel WWW Facebook 
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
Okidoki... Daar zijn we weer...

De voorkeur gaat nog steeds uit naar een 987 van 20K (zwart met rood interieur), maar dat zit dan wel tegen de bovengrens van mijn budget aan. Bovendien is er dan geen ruimte meer voor 'individualisatie' en vind ik het ook -een beetje- zonde om zo'n auto te bestickeren en wat andere geintjes mee uit te halen. Bovendien -ik ken mezelf en jullie weten inmiddels wel hoe ik ben :wink: - ben ik nogal een pietje precies, maar ben ik ook niet bang om met een auto te rijden; m'n Speedster geef ik geregeld behoorlijk de sporen, want de lol van het rijden met dat karretje is toch wel verslavend...

Daarom zat ik te (be)denken dat het misschien een veel beter idee is om een gooi-en-smijt auto te kopen, die niet te duur is en waar het niet erg is als die bestickerd wordt en waarbij het ook niet zo erg is als die 'stevig gereden' wordt.

Een 986 kwam toen -toch weer- in beeld...

Een leuke 986 is te vinden voor een bedrag van onder de € 10K.

Ik zou dus, met andere woorden, in plaats voor een auto tegen de top-end van mijn budget kunnen gaan (een 987 van max. € 20K), of een auto tegen een zowat risico-loos bodembedrag (een 986 van max. € 10K).

Bovendien zou ik het bij zo'n 'goedkoop gooi-en-smijt-karretje' helemaal niet erg vinden om die te 'personaliseren' zoals het monteren van niet originele dingetjes en accessoires, bestickeren, enzovoorts, enzoverder.

Nu kwam ik deze op Marktplaats tegen:

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/pors ... ousPage=lr

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Oké, het is een tip, een 2.5 én heeft zo'n 200K op de teller...

Die tip komt me eigenlijk wel goed uit, want dan kan mijn vriendin er ook in rijden als ze dat zou willen (ze kan namelijk vanwege haar verminderde spierkracht alleen nog maar een automaat rijden) en dan kan zij ook een keer mee als we een toertocht gaan maken, want dat vindt ze wel leuk, maar met de Speedster kan zij echt niet mee (laat staan erin rijden). Bovendien lopen de meningen over een tip nogal uiteen. Ik heb onlangs in een 996 met tip gereden van een buurman en ik vond dat helemaal niet verkeerd...

De 2.5 is natuurlijk niet de sterkste motor (qua pk's), maar is -volgens mij- wel 'de veilig(st)e keuze'...

Die prijs is bovendien onderhandelbaar...

Wat vinden jullie?

Graag jullie mening. Dat hoeft niet specifiek voor/over deze auto te zijn, maar ook aangaande de 2.5-liter motor, de tip, enzo...

Op verwijzingen naar 986jes die te koop staan voor > € 10K zit ik echter niet te wachten. Dan ga ik -liever- voor een 987 van max. 20K.

19 dec 2015 21:30
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Voor een bedrag van (rond de) €10K vind je niet veel anders dan een 2.5 ...

Als je niet(s) meer uit wilt geven, zal dat (inderdaad) je veilige keuze zijn :)

200 Dkm hoeft geen issue te zijn .. hoef je toch niet uit te leggen dat je even goed de OH geschiedenis bekijkt ;)

Ik zou het gewoon doen - veel auto - voor relatief weinig geld :!:

19 dec 2015 22:30
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Tja.... voor die prijs heb je de kleurencombinatie die je wilt en dat is vanaf het begin belangrijker geweest dan bijvoorbeeld motorisering (persoonlijk zou ik de 2.5 lekker laten staan).

Dus, ik zou zeggen: prijs overeenkomen, in laten pakken en meenemen :thumleft:

19 dec 2015 23:15
Profiel
a.k.a. Jurgen, ex-996 carrera coupe 3.6 ex-986 boxster 2.7 S ex-944 Type I en II
Amsterdam
Black Betty schreef:
Die tip komt me eigenlijk wel goed uit, want dan kan mijn vriendin er ook in rijden als ze dat zou willen (ze kan namelijk vanwege haar verminderde spierkracht alleen nog maar een automaat rijden) en dan kan zij ook een keer mee als we een toertocht gaan maken, want dat vindt ze wel leuk, maar met de Speedster kan zij echt niet mee (laat staan erin rijden).

Ik vind dat alleen al een ijzersterk argument! Indien mogelijk wel weer gewoon 986 velgen eronder en neem van mij aan, een 986 Boxster is erg leuk om mee te rijden!

20 dec 2015 1:11
Profiel
PorscheForum Rakker
2008 987 Cayman S
Veluwe
Tsja... ik ken je ook weer niet zo heeeel goed, maar je lijkt me niet het type die een auto koopt om hem te conserveren voor de vólgende eigenaar... Dus wat individualiseren zou jou in beide uiterste scenario's toch niet echt bezig houden? Zeker als het wat onschuldige bestickering is en accessoires die weer in originele staat te brengen zijn. Wel is het natuurlijk makkelijker/leuker customizen als je budget daar voor over houd na de aankoop 8)

Ik ben het dan ook 100% met Ver bovende 200 eens, dat is volgens mij het beste argument. En bij zo'n tip is de prijs er nu ook al wel naar, dus extra afschrijving later wegens tip zal wel mee vallen mocht dat nog een overweging zijn. Je zou nog het tussen scenario kunnen opzoeken; iets meer uitgeven voor een 986 S met tip en tegelijkertijd wat overhouden om te customizen binnen budget?

20 dec 2015 10:00
Profiel
PorscheForum Junkie
964
Denk dat bij deze km´s Tip of niet niks uit zal maken in prijs. En argument zoals gegeven dat je vriendin er dan ook in kan rijden zou voor mij zelfs een heeeul dikke plus zijn. Wel een mooie kleur combi, je 1e keus kwa kleur toch? Wanneer komt íe?! :popcorn:

20 dec 2015 10:34
Profiel
PorscheForum Rakker
Intermeccanica 356 Speedster, Formule Vee, VW 1302 S Karmann Cabrio #PF 613#
Ik heb nog nooit in een 2.5 Boxster gereden dus weet niet of er veel verschil in rijbeleving is met een 2.7. Wat ik wel weet is dat ik geen moment spijt heb van de aankoop van de 2.7 tip. Heerlijk rijdende auto! Wat ik me afvraag is hoe de linker stoel van deze er uit ziet. Wielen lekker laten zitten. Die standaard wielen vindt ik helemaal niks. Gewoon kopen en lekker mee rijden. Deze pak je toch wat sneller als een Speedster omdat hij gebruiksvriendelijker is.

20 dec 2015 11:07
Profiel
PorscheForum Rakker
997 S cabrio in Speedgelb, Ex Boxster 986
Schiedam
Ik heb er precies zo een (2.5, maar dan met zwart leer), en hij bevalt uitstekend. Gekocht als derde auto voor fun-ritjes maar na een baanwissel is het nu zelfs mijn dd. Ben daarom wel blij dat het -tot nu toe- een tamme winter is want sneeuw etc lijkt me geen pretje. Erg handig is ook de grote bagageruimte. Spullen meenemen voor drie weken vakantie is geen probleem.
Heb het ding nu bijna twee jaar. Gekocht voor ca 10k en dat lijkt hij nu ook nog ongeveer waard als ik de marktprijzen zie. Afschrijving nihil dus, en daarmee ook financieel een handige keuze.
Enige minpunt vind ik dat je de motor niet kan zien zonder de cabriokap los te maken.
Zeer benieuwd wat je allemaal gaat versleutelen aan de auto om deze te personaliseren...

Laatst bijgewerkt door ErikP op 20 dec 2015 11:26, in totaal 1 keer bewerkt.

20 dec 2015 11:20
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche Macan S
Bergambacht
Ik heb een 986 2.5 en nu dik 15.000 km verder kan ik je zeggen dat de power echt ruim voldoende is.
Vooral, en daar gaat het bij buiten snelweg om rijden toch om, de 2e en 3e versnelling geven qua souplesse een heerlijke beleving.

Nu heb ik weliswaar een handgeschakelde maar dat zal in de praktijk qua vermogen/nm toch elkaar niet veel ontlopen?

Succes met je beslissing!

20 dec 2015 11:24
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
986 S
040
Goeie keus een 2.5 ;-)

20 dec 2015 11:29
Profiel
PorscheForum Rakker
Een keer een 986, 997, 993, 964, 911E en een 944.
Utrechtse Heuvelrug
Gewoon doen. Ik heb een hoop lol van mijn 986tip en dat voor maar 10K.

Afbeelding

Hier vast wat ideeën (weet alleen niet of je vriendin dan nog zo enthousiast is) :wink:

http://tunersmotorsports.com/racing/986-spec-boxsters/

Laatst bijgewerkt door Rob986 op 20 dec 2015 13:00, in totaal 1 keer bewerkt.

20 dec 2015 12:47
Profiel
PorscheForum Rakker
Ik denk niet dat ze er uit gaan komen. Black Betty gaat 4000,- onder de vraagprijs bieden en dan gaat de verkoper vervolgens 3500,- met de prijs naar beneden en dan laat black Betty 'm op 500,- euro staan.

20 dec 2015 12:57
Profiel
PorscheForum Rakker
iets met geld en gezondheid
verre oosten
Prima alternatief...

Waarbij je natuurlijk bij de 986 met deze prijs ook moet realiseren dat je aan de onderkant van de markt zit en dus goed moet uitkijken welke kosten je nog gaat maken om de auto helemaal in orde te krijgen. Tenzij je geluk hebt.....

Succes :D :D :D :D

20 dec 2015 13:05
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
ErikP schreef:
Ben daarom wel blij dat het -tot nu toe- een tamme winter is want sneeuw etc lijkt me geen pretje.

Investeren in een setje wielen met goede winterbanden :idea:

Hier heeft TOTMBO de afgelopen winter de 3.2S gewoon als DD gebruikt ....

Deze "winter" rijdt ze met de diesel .... Scheelt tenslotte € 0,37 op 'n liter :D

20 dec 2015 13:12
Profiel WWW Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 317 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Volgende