Sinds enkele dagen weer in het bezit van een 911( type 996
coupe, zwart, weinig opties, 129K km,handbak, volledige onderhoudshistorie met boekjes.Helemaal compleet en helemaal gelukkig. Toen ik mijn 911 SC cabrio uit 1983 verkocht(waar ik nog steeds veel spijt van heb
) heb ik gezegd dat er ooit weer eens een 911 voor in de plaats zou komen. Dat is er nu van gekomen! Ga hem binnenkort naar de dealer brengen voor een beurt en check-up eens kijken of hij inderdaad zo goed is onderhouden als beweert
IMS lager
? Mijn vorige 911 cabrio heb ik verkocht aan ene Ulriq,sympathieke man, uit Noord Holland dacht ik, met een familielid die iets met Volvo's had. Hoop dat als hij dit leest hij mij eens een PB stuurt want ik wil graag weten wat er van mijn vorige 911, die ik met veel TLC heb vertroeteld, is terechtgekomen. Op RDW site is het kenteken JR-80-LT verdwenen
Toch niet rond een boom gevouwen of zo
Ik hoop in ieder geval dat het hem goed gaat maar ook dat "mijn" 1983 911SC cabrio niet op de schroothoop ligt.
Als je 911 wilt rijden voor spotprijzen ga voor de 996
. Op dit moment voor bodemprijzen te koop maar wacht een paar jaar en de prijzen zullen rap gaan stijgen
Dan ben je te laat. Maar zoals met elke Porsche: koop een goed onderhouden exemplaar van een liefhebber.
Mijn 996 rijdt waanzinnig, maakt een waamzinnig mooi geluid(wel even raampje iets open doen
) Ik kan me niet herinneren dat mijn SC wat geluid betreft een bredere smile op mijn gezicht kon toveren en al zeker niet wat vermogen betreft.