Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 0:40

Antwoord op onderwerp  [ 129 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Bericht uit de 2e kamer 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
voorheen 996 4s nu 911 3.2
Bericht Re: Bericht uit de 2e kamer
Ter info:

Ik heb haar nog een 2e mail gestuurd om haar te bedanken dat ze zich voor ons inzet. En ook daarop kreeg ik antwoord.

* en voor de simpele zielen die denken dat we in een PVV staat wonen waar één man het voor het zeggen heeft.......... lees en leer eens hoe een democratie werkt voordat je allemaal dingen roept waarmee je je iq verraad.

23 dec 2015 10:37
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Voor iemand van de woordspelingen en die anderen graag aanspreekt op hun IQ maak je wel opvallend veel spelfouten.

23 dec 2015 12:59
Profiel
Cayman S 2009, 924 1977
@haraldL; word je niet wat erg persoonlijk en reageer je niet wat overdreven? wellicht voel je je aangevallen maar niemand wordt zo persoonlijk als jij nu. Niet nodig lijkt me, hou je vast aan de kerstgedachte :mrgreen:

on topic: bovenal goed dat je die mail hebt gestuurd maar ik denk dat er wel een aantal mensen het vertrouwen in de democratie zijn kwijtgeraakt. En ja klagen doen we nu eenmaal graag maar uiteindelijk onderneemt niemand iets. Jij wel in deze en dat is top natuurlijk. laten we hopen dat het ook echt een verschil zal maken.

Ik wens je fijne kerstdagen :rendeer:

23 dec 2015 13:13
Profiel
993 4S
+100
Helemaal mee eens, bloedhekel aan klagers die zelf nix ondernemen :thumleft: :salut:

23 dec 2015 13:17
Profiel
PorscheForum Junkie
@Cazzo: zo klaag ik ook al maanden over jou :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Citaat:
En ja klagen doen we nu eenmaal graag maar uiteindelijk onderneemt niemand iets. Jij wel in deze en dat is top natuurlijk.

Amen!

23 dec 2015 13:34
Profiel
PorscheForum Rakker
992.1 GT3 964 C2 930 Macan Turbo ex 991.2 GT3 ex 997 GTS ex 997 S ex 996 4S
Rotterdam
May the force be with you!

Klagen en zeuren is altijd het makkelijkst en hoef je weinig voor te doen. Echt zelf in actie komen is te prijzen. :thumleft:

23 dec 2015 13:37
Profiel
993 4S
geertsabine schreef:
@Cazzo: zo klaag ik ook al maanden over jou :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Nou, doe er wat aan dan :popcorn:

23 dec 2015 13:51
Profiel
PorscheForum Junkie
ben bezig, ben bezig... :cheers:

23 dec 2015 13:56
Profiel
PorscheForum Rakker
@MarkS: vald wel mee tog? IQ is laatst nog gemeten bij de sportkeuring. Was iets van 120/80 :wink:

Maar nu even serieus. Ik snap niet dat iemand uit Rotterdam zijn eigen nest bevuilt door Barbara Visser te schofferen. Juist terwijl hij van haar afhankelijk is dat er iets aan die idiote milieuregels gedaan wordt. Ik ben zelf geen VVD'er (geen enkele partij spreekt mij aan op het ogenblik) maar volgens mij is het wel de enige partij die nog een beetje opkomt voor ons auto / oldtimer bezitters. En ja, we leven in een democratie waar het geven en nemen is.

Ik zeg: Barbara Visser for president! Misschien dat we haar allemaal een bedankje moeten mailen? Weet zij ook waar ze het voor doet.

Allemaal (ja zelfs jij) een goede kerst en nieuwjaar toegewenst!

23 dec 2015 16:10
Profiel
Moderator
PF #57
Ik geloof persoonlijk niet of nauwelijks in mails en brieven naar politici. Doen geinteresseerd als de verkiezingen eraan komen, in die periode beloven ze veel, waarvan op het meeste ná de verkiezingen weer wordt terug gekomen. Vervolgens bedenken ze dingen die nooit zijn besproken in welk verkiezingsprogramma dan ook, waartegen je biet mag protesteren onder het mom van 'we hebben ze zelf gekozen...'

Ik geloof dan ook nul in het effect van de mail van mijn naamgenoot, te meer daar de betreffende motie al lang en breed was ingediend én goedgekeurd. Maar ach, if it rocks your boat, ga je gang. Maar Barbara Visser for President? :pale: ik zou blijer zijn als in dit land eens beleid gemaakt werd met een langere houdbaarheidsdatum dan maximaal 4 jaar. Niet langer 'na mij de zondvloed' beleid....

23 dec 2015 17:00
Profiel
993 4S
Dan moet je in een dictatuur gaan leven, keuze genoeg :salut:

23 dec 2015 17:02
Profiel
964 c2
Den Haag
En vooral niet vergeten dat er naast de milieuzones ook nog echt belangrijke problemen in ons land en de wereld zijn.. :oops:

23 dec 2015 17:17
Profiel
Kijk...dat is nou eens een echt zinnige opmerking.

+100 voor Ronaldo.

Wij tellen onze zegeningen niet in dit land waar we het gemiddeld erg goed hebben.

23 dec 2015 17:46
Profiel
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Vind het eigenlijk een janktopic. Het feit dat je gaat lopen klagen omdat je niet met je oude Porsche in een bepaald gebied mag komen terwijl er mensen zijn die gegronde redenen hebben om het juist wel toe te juichen. Dat je denkt dat de maatregel niets uithaalt is een ander verhaal natuurlijk maar kom niet met een zielig verhaaltje aan bij een minister omdat je niet met je Porsche in een bepaald gebied mag komen.

23 dec 2015 18:36
Profiel
PorscheForum Rakker
1. Dat mag jij vinden
2. In Duitsland zijn ze er inmiddels achter dat het niet helpt
3. Barbara Visser is geen minister

Zo, weer helemaal bijgespijkerd :wink:

23 dec 2015 19:06
Profiel
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
HaraldL schreef:
@MarkS: vald wel mee tog? IQ is laatst nog gemeten bij de sportkeuring. Was iets van 120/80 :wink:

:mrgreen:

23 dec 2015 19:19
Profiel
PorscheForum Junkie
Citaat:
Vind het eigenlijk een janktopic. Het feit dat je gaat lopen klagen omdat je niet met je oude Porsche in een bepaald gebied mag komen terwijl er mensen zijn die gegronde redenen hebben om het juist wel toe te juichen. Dat je denkt dat de maatregel niets uithaalt is een ander verhaal natuurlijk maar kom niet met een zielig verhaaltje aan bij een minister omdat je niet met je Porsche in een bepaald gebied mag komen.

En daar is de genuanceerdheid weer. Dit is een FORUM, wellicht toch handig om even duidelijk te maken wat dat nu is:

Citaat:
fo·rum (het; o; meervoud: forums, fora)
1
groep deskundigen die met het publiek discussiëren over een bep. kwestie: forumdiscussie
2
website waar over een bep. zaak kan worden gediscussieerd

Je hoeft topics niet te lezen en je hoeft ook niet te reageren.... complimenten als 'janktopic" en 'een zielig verhaaltje" zijn totaal overbodig mijn inziens. En inderdaad: Barbara Visser is geen minister.

Zo klaar met al die negativiteit.... En voordat men vindt dat ik me te druk maak: Ronaldo heeft groot gelijk!

23 dec 2015 19:47
Profiel
PorscheForum Rakker
993 C2 '97
Drechtsteden
Ach, nog genoeg plek buiten Rotterdam.
Zal wel weer overwaaien net als die vuile lucht.
Prettige kerst

23 dec 2015 20:46
Profiel
Noord-Brabant
HaraldL schreef:
1. Dat mag jij vinden
2. In Duitsland zijn ze er inmiddels achter dat het niet helpt
3. Barbara Visser is geen minister

Je begrijpt het blijkbaar niet. Zal het even toelichten voor je.

Citaat:
Ik heb Jarenlang gespaard om eindelijk mijn droomwens in vervulling te laten gaan, ik heb een Porsche 911 uit 1984 gekocht. Maar de vreugde is van korte duur……… Ik vind de wirwar van milieuregels tenenkrommend. In Utrecht mag ik bijvoorbeeld wél met de auto de milieuzone in maar in Rotterdam op 1 januari a.s. weer niet !!

Dus je wilt weten hoe de regels zijn?

Citaat:
In Duitsland is het wat dat betreft allemaal een stuk beter (en landelijk) geregeld. Ook al moeten ze daar toegeven dat de maatregel niet voor schonere lucht heeft gezorgd.

Ehm oke. Ga lekker in Duitsland toeren zou ik zeggen.

Citaat:
Dus waarom die oldtimer bezitters (een fractie van het hele wagenpark en daarvan rijden de meesten niet meer dan 1000 km per jaar) blijven pesten met onzinnige regels?

Ah, nu komt de aap uit de mouw. Het gaat je dus niet om de wirwar van milieuregels, je voelt je benadeeld met je oldtimer. Omdat je op je vrije zondag niet lekker effe het gas kan induwen op plekker waar het sterftecijfer door vervuilde lucht hoger ligt dan in andere gebieden?

Weet je HaraldL, als je nu een hardwerkende arbeider zou zijn en je iedere cent zou moeten omdraaien, je door deze maatregel behoorlijk benadeeld zou worden en tevens niet beschikt over de financiële mogelijkheid om een nieuwere auto aan te schaffen zou ik je nog gelijk geven. Maar in jouw situatie kan ik alleen maar stellen dat je je voordoet als een klein kind wiens speelgoedje wordt afgenomen omdat hij nu eenmaal niet in de keuken mag spelen.

Janktopic dus.

23 dec 2015 21:41
Profiel
PorscheForum Rakker
Heb jij eigenlijk wel een Porsche? Of ben je gewoon een arme sloeber die zich hier zit te vervelen? Ik heb eens naar jouw berichtjes hier op het forum gekeken en je hebt maar weinig te melden. Steeds erg negatief over alles en iedereen........

23 dec 2015 21:45
Profiel
Noord-Brabant
geertsabine schreef:
Je hoeft topics niet te lezen en je hoeft ook niet te reageren....

Grappig dat jij dat nu juist zegt. :wink:

23 dec 2015 21:49
Profiel
PorscheForum Junkie
Citaat:
Ah, nu komt de aap uit de mouw. Het gaat je dus niet om de wirwar van milieuregels, je voelt je benadeeld met je oldtimer. Omdat je op je vrije zondag niet lekker effe het gas kan induwen op plekker waar het sterftecijfer door vervuilde lucht hoger ligt dan in andere gebieden?

Toon dat maar eens aan dan.

23 dec 2015 21:50
Profiel
PorscheForum Junkie
964 Targa, 911T hotrod ('70) EX: 3.2 Coupe
giulia schreef:
Kijk...dat is nou eens een echt zinnige opmerking.

+100 voor Ronaldo.

Wij tellen onze zegeningen niet in dit land waar we het gemiddeld erg goed hebben.

Helemaal eens met Ronaldo en Guilia. First world luxery problems. Zijn veel grotere en belangrijkere zaken die echt om aandacht vragen

23 dec 2015 21:51
Profiel
Moderator
PF #57
HaraldL schreef:
Heb jij eigenlijk wel een Porsche? Of ben je gewoon een arme sloeber

Nee. Ja.

Mijn persoonlijke antwoorden op je vraag. :salut:

23 dec 2015 21:51
Profiel
PorscheForum Junkie
Citaat:
Grappig dat jij dat nu juist zegt. :wink:

Geen behoefte om dat toe te lichten?

En dat er grotere problemen zijn: helemaal mee eens. Maar zo kan je alles bagatelliseren...

23 dec 2015 21:52
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 129 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende