Ik kwam bij toeval de Schmidt Radinox technologie tegen en vond het toch wel geniaal. Mogelijk is dit al heel lang bekend en heb ik te lang onder een steen gezeten maar ik wilde het toch even delen. Zie onderstaande filmpjes .
Ps: Schmidt velgen zullen niet ieders smaak zijn (al ben ik best fan van de Revolution) maar deze technologie moet elders toch ook toepasbaar zijn .
Je kan ook de autosleutels verstoppen voor je vrouw.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
25 dec 2015 14:04
mowgli
Re: Nooit meer stoeprandschade...
Trust me, mijn Radinox Schmidt velgen op de Audi zijn absoluut niet stoeprand bestendig, die filmpjes zijn onzin.
25 dec 2015 16:30
PorscheMark
Franz schreef:
Je kan ook de autosleutels verstoppen voor je vrouw.
25 dec 2015 18:22
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019
Haarlem e/o
De spiegel rechts van mijn beemer draait naar beneden richting velg bij achteruit inparkeren, scheelt heul veul velg schade Niet te vergeten de camera, gebruik dit dagelijks, had ik nooit verwacht
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
25 dec 2015 19:45
rarebear
964 C2 marineblauw
je kunt ook je rechter buitenspiegel naar beneden draaien, gaat niet automatiek zoals van de beemer maar werkt ook goed
_________________________________________ I am from the government and here to help you
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum