Re: deze MOEST ik posten ... erg leuk ... Deel 3
Blijkt dat ieder forum zo zijn eigen merkspecifieke topics heeft. Zo maar een paar voorbeelden;
*Audi A8 Forum*: Waar kan ik mijn Rolex laten repareren?
*Fiat Forum*: Hallo? Ben ik hier de enige?
*Lamborghini Forum*: Windgeruis bij 330 km/h, ik weet het niet meer
*Mazda MX-5 Forum*: Zo'n boerenpummel is met een Volkswagen Touareg over mijn auto heengereden.
*Volkswagen Touareg Forum*: Er zit een Mazda MX-5 klem onder mijn chassis. Hoe krijg ik 'm los?
*Renault Forum*: Maandkaart te koop - auto is sneller dan verwacht teruggekomen uit de garage
*Bentley Forum*: Ik heb vandaag de asbak gebruikt. Hoe kan ik 'm vervangen?
*Porsche Cayenne Forum*: Benzineverbruik minder dan 40 liter per 100 km. Motor defect?
*Smart Forum*: Motorblok van motorfiets ingebouwd. Eindelijk meer vermogen!
*Camaro Forum*: Mijn vriendin is met mijn broer en zijn vrouw naar bed gegaan. Hoe kan ik ze ombrengen? Ik heb al een strafblad en ga zeker niet weer de bajes in!
*Mustang Forum*: Zo'n idioot in een Civic heeft vandaag geprobeerd me in te halen
*Civic Forum*: Zo'n idioot in een Mustang heeft vandaag geprobeerd me in te halen
*Honda Accord Forum*: Ik krijg mama's auto. Zoek goedkope 18" velgen
*Volkswagen Bora Forum*: Ik ben kwaad. Iedereen denkt dat ik een Golf met rugzak heb
*Opel Forum*: Mijn Corsa heeft geen roest! ECHT WAAR! (verwijderd door moderator)
*Mazda MX-5 Forum*: Mag ik als man in een vrouwenauto rijden?
*Lexus Forum*: Waar vind ik achterlichten in Volkswagen-stijl?
*BMW M3 Forum*: Waar kan ik aan Golf III buitenspiegels aankomen?
*Dodge Viper Forum*: Smart klem in luchtinlaat. Hoe krijg ik 'm weer eruit?
*Seat Marbella Forum*: Ik kon vandaag een vrachtwagen bijhouden!
*Trabant Forum*: Ik heb een Mercedes-motor ingebouwd, nu loopt hij, loopt hij niet, loopt hij, loopt hij niet...
Antwoord van Mercedes: U heeft een ruitenwissermotor ingebouwd. Van intervalstand op stand 1 zetten.
*Honda Civic CRX forum*: de hond van de buren slaapt in mijn uitlaat, kan ik hem toch starten??
*Polo forum*: eindelijk wat lager, maar nu kom ik niet meer bij de McDrive microfoon!
*Ferrari forum*: tips voor een zakenreis naar Colombia nodig. Ik wil er snel in en weer snel uit.
*Porsche forum*: ik heb een lekke band - is het gunstiger om hem in te ruilen of zal ik hem particulier verkopen?
*Fiat forum*: bestaat er nog een leven buiten de garage?
*Hummer forum*: vandaag de bull-bar verbogen. 24 gewonden, 10 doden. Moet ik de zwarte lak echt bij de dealer kopen?? Die is 25 kilometer verderop, dat kost me 60 euro aan benzine!
*Yugo forum*: wanneer heeft de auto het bij jullie voor het laatst gedaan?
*Trabant Forum*: Kan de achterruitverwarming ook iets warmer? Krijg zo'n koude handen tijdens het duwen.