Auteur |
Bericht |
Pascal
‘64 Kever
|
Re: Klokkies - deel 6 alweer
Verkooptruc? "Als die andere het af laat weten, heb ik wel interesse" ??
|
13 dec 2015 20:06 |
|
|
drknauf
|
exclusieve rolex sub red met iets andere tekst te koop : http://www.gq.com/story/supreme-rolex-w ... l_facebook.
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
14 dec 2015 22:42 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Totale waanzin. 1) om een premie te betalen voor gemodde Rolexen (a la Bamford) 2) om dan zo'n premie te betalen voor die paar extra letters. Doet Bamford vast voor minder. Op zich is een premie van 5k voor een rode sub al onzin (mag ik zeggen als eigenaar van zo'n ding )
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
14 dec 2015 23:53 |
|
|
drknauf
|
lol .
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
15 dec 2015 0:10 |
|
|
sunnyfunny
|
even vloeken in de .... Maar heeft iemand de TAG connected al IRL gezien? Lijkt me wel een leuke instap in de smartwatch. Mocht het niet bevallen dan na 2 jaar bijbetalen voor een "echte".
_________________________________________ Life's to short not to live it up a little!
|
28 dec 2015 16:28 |
|
|
polpol33
1980 911 SC TargaUlvenhout
|
_________________________________________ 1980 911SC Targa, Indisch Rot
|
28 dec 2015 16:40 |
|
|
Patrick
|
Nog niet in het echt gezien. Net een kleine zoektocht online gedaan, maar volgens mij is hij nog niet in Nederland verkrijgbaar. De filmpjes op youtube zien er wel verleidelijk uit. Ik ben wel benieuwd hoe de samenwerking met de iPhone is.
|
28 dec 2015 17:03 |
|
|
Maarten
|
Stond er van de week een op MP die volgens mij in NL gekocht was.
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
28 dec 2015 18:50 |
|
|
Patrick
|
Je hebt gelijk. Er staat er een te koop op Marktplaats. Gekocht in Breda.
|
28 dec 2015 18:56 |
|
|
Hartwiek
|
@polpol33 Daar mag je der mijne ook voor hebben.. kom ik m je nog wel brengen.
|
28 dec 2015 19:31 |
|
|
rens914
|
Heb 15 jr geleden een jaeger lecoultre reverso gekocht voor mn vrouw. Bijzondere tijdloze klok.
_________________________________________ speed costs money, how fast do you want to go ?
Alpine 310 gr 4, Bmw E91, Merc 171, een Campert en een grasmaaiert.
|
29 dec 2015 8:28 |
|
|
horn
PF #57
|
Vond ik 20 jaar geleden een van de mooiste klokken ever.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
29 dec 2015 8:35 |
|
|
polpol33
|
De Reverso is en blijft prachtig. Ik wilde de klassieker al vele jaren hebben maar ben bij de aanschaf toch overstag gegaan voor de modernere versie de Reverso Squadra. Net een maat groter en met een coole rubberen schakelband. http://blog.breitlingsource.com/2014/03/15/jaeger-le-coultre-squadra-hometime-watch-review/Net als de P heeft deze ook onderhoud nodig. De band begint wat te slijten maar vervangen is prijzig. Laat ik dus lekker zitten. Wel grote beurt laten doen bij JLC. Oa olie verversen. Echt waar! Loopt weer net zo lekker als de flat6
|
30 dec 2015 13:21 |
|
|
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
Idem hier met mijn memovox, wordt ook weer tijd voor een nieuw bandje. Alleen mijn laatste grote beurt was een ramp. Meerdere malen mijn klok retour moeten brengen omdat deze niet meer correct op tijd liep (toch wel belangrijk). En telkens was je dan je horloge 10 weken kwijt, terwijl mij is verteld dat je horloge helemaal niet retour gaat naar JLC maar bij Gassan blijft in Amsterdam. Ik denk dat ik mijn volgende beurt (mocht dat weer nodig zijn) ga onderbrengen bij een horlogemaker ipv de juwelier.
|
30 dec 2015 13:55 |
|
|
horn
PF #57
|
Goede horlogemaker zoeken.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
30 dec 2015 14:01 |
|
|
polpol33
|
Tja, heb ik ook geprobeerd. naar het schijnt levert JLC geen onderdelen aan horlogemakers en houden ze dus alles in eigen hand. Bandje kan je natuurlijk wel via de importeur bestellen. Ellendig is het dat een beurt idd 2-3 mndn duurt. Maar ja net als bij auto's; eentje is niet genoeg.
|
30 dec 2015 14:13 |
|
|
Maarten
|
JLL en bijvoorbeeld IWC leveren inderdaad geen onderdelen aan independents. En dan kost een service ineens 1k ipv 300E
|
30 dec 2015 15:54 |
|
|
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
Tijdens mijn vorige beurt heb ik contact gehad met Pikotech in Uden. Was namelijk erg in dubio vanwege de prijs. Hij gaf aan dat hij ervaring had met dit model en dat het geven van een grote beurt geen enkel probleem was. Desondanks toen toch voor de juwelier gekozen.
|
30 dec 2015 16:07 |
|
|
horn
PF #57
|
Pikotech is een topper. Atelier van Steiner kan alle IWC onderhoud doen. En aan onderdelen komen.
|
30 dec 2015 20:18 |
|
|
Frans D
|
Ik heb hier nog een seiko 5 sports SNZD49 overliggen waar ik niets mee doe. Ooit gekocht op Fleebay, maar het bandje is te klein voor m'n pols (17.5 cm gemeten met een opgerold stuk karton). Voorbeeldfoto van een nieuwe; Gebruikte toestand, maar ziet er verder nog heel keurig uit (kan morgen bij daglicht foto's maken). Mag weg voor enkel de verzendkosten en een vrije donatie aan het PF. Alleen voorbehouden voor leden met minimaal 10 posts. Ps: Hoop dat dit toegestaan is, zo niet dan gaarne verwijderen.
|
30 dec 2015 21:03 |
|
|
DLotus
2007 Porsche 997 GT3
1994 Porsche 993 C2
1987 Porsche 911 3.2 Targa
1986 Defender 200TdiScheveningen
|
Frans, Wat een gul gebaar. Ik zal je een PB sturen, lijkt mij wel een leuk horloge.
|
30 dec 2015 21:24 |
|
|
Frans D
|
En beantwoord.
|
30 dec 2015 21:41 |
|
|
olle griese
Groningen
|
verkoop hem bij opbod. Misschien zijn er meer liefhebbers (moi)
|
30 dec 2015 22:07 |
|
|
Frans D
|
Was meer een wie het eerst komt wie het eerst maalt. Mocht D het achteraf toch niets vinden, dan ben jij de volgende op rij. En ik heb het prima hier naar mijn zin, dus was een soort van cadeautje naar een willekeurig lid en het PF (de vrije donatie), als bedankje.
|
30 dec 2015 22:13 |
|
|
clemens
964C2 '91Hilversum
|
Mijn Panerai Radiomir is toe aan nieuw bandje. Iemand tip waar originele tegen nette prijs is te krijgen? Heb nu cognacbruin, denk maar zelfde kleur weer te doen.
_________________________________________ leven is het meervoud van lef!
|
31 dec 2015 13:24 |
|
|