Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 jun 2025 1:37

Antwoord op onderwerp  [ 80 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
De zoektocht vordert gestaag... 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Devils son schreef:
- een optie uit het exclusive-program, die ik niet heb kunnen ontcijferen (XC4).

In een helder moment heb ik mij bedacht dat ik nog prijslijsten van de 964 had liggen, incl. prijslijst van het Exclusive program (blijkbaar zeldzaam, want er staan opties in die Adrian Streather niet in zijn boek heeft staan).

Het betreft: Porsche embleem in de pookknop. Optie die in Duitsland destijds 115 euro kostte...

While we're on the subject: meest schokkende optie uit het Exclusive program: XD8... pauperhaak voor DM 4.350.

Duurste optie: XD6... Motor-leistungssteigerung (911 turbo), voor het lieve sommetje van DM 19.500

15 sep 2005 20:30
Profiel
PorscheForum Rakker
968 Coupe
Kampen
Bericht 
Devils son schreef:
Devils son schreef:
- een optie uit het exclusive-program, die ik niet heb kunnen ontcijferen (XC4).

............meest schokkende optie uit het Exclusive program: XD8... pauperhaak voor DM 4.350.

Ik geloof dat jij de enige bent die het woord Pauperhaak gebruikt :lol: Als ik ff google, dan kom ik weer bij jou terecht: http://www.degeinigekoe.nl/index.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3418

15 sep 2005 21:24
Profiel
PorscheForum Rakker
997S
Belgische kust
Bericht 
Aha :)

Geniet van je wagen, en maak je wat minder druk in allerlei onnodige discussies op dit forum.

Beschouw het als een tip van een confrater die vindt dat hij in zijn beroepsleven al ernstig genoeg moet zijn :wink:

15 sep 2005 21:41
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Carrera4s schreef:
Beschouw het als een tip van een confrater die vindt dat hij in zijn beroepsleven al ernstig genoeg moet zijn :wink:

Misschien komt het anders over, maar ik ben hier zelden ernstig bezig. Ter leering ende vermaeck...

15 sep 2005 21:52
Profiel
Bericht 
Rudolf schreef:

Ik geloof dat jij de enige bent die het woord Pauperhaak gebruikt

Nee hoor. Ik wordt gewoon gestalkt door google! :wink:

15 sep 2005 21:55
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 80 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4