mbembe. Daar raakte je me op een gevoelige plek
.
Dus toch maar eens gaan rijden in een Cayman. In dit geval een S , bj. 2008, met Sport Chrono, PASM en handbak (en nog veel meer leuks) . En dat moet je inderdaad niet doen....... Daar wordt je blij van, met een glimlach die niet van je gezicht te beitelen is. Daar waar de 996 4s met tiptronic waar ik mee gereden heb meer het gevoel gaf dat ik in mijn DD BMW 5serie reed (natuurlijk niet hetzelfde, dat snapt iedereen. Maar het gaat zo makkelijk zonder zelf echt bezig te zijn). De proefrit gaf me weer het gevoel van de 3.2 Carrera die ik ooit had, je bent betrokken bij de rit en de auto.
Vandaag de AKK bij PSNH en daar kwamen geen schokkende zaken aan het licht, behalve "grote beurt zaken". Auto heeft namelijk al wel de nodige km's achter de rug (200k) maar daar was dus bij de AKK "niets" van te merken, er werd geconstateerd dat je dat de auto niet gaf. Maar dat had ik zelf ook al wel ondervonden. Het is geen uitgeleefd "hok", maar een nette auto met gewone gebruikssporen. Er komen nieuwe bobines in, remschijven achter worden vervangen en rondom nieuwe remblokken en dus de grote beurt en APK.
Ik moest even over een drempel want het is geen 911. Maar wel een echte Porsche. En de keuze is gevallen op rijplezier, want daar wordt de auto uiteindelijk voor gekocht. En daarbij was hij een stuk goedkoper dan waar ik rekening mee hield.
Dus tot aanschaf van de Cayman S overgegaan
. Als de auto is afgeleverd zal ik een topic openen met het voorstellen van de auto.
Fijne avond !!
Deze is het:
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/pors ... =mympBuyerDonkere achterlichten ruil ik weer om naar origineel. Dus de "smoke led" achterlicht units komen binnenkort te koop. Indien nu al interesse daarvoor, ik hoor het graag.