Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 7:38

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
wellicht herintreder 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
997 S cabrio in Speedgelb, Ex Boxster 986
Schiedam
Bericht Re: wellicht herintreder
Spannende dag dus vandaag. Vol verwachting klopt ons hart...

08 jan 2016 11:44
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Cayman S 2009, 924 1977
minics schreef:
Het kan zo maar eens verrassend (voor sommigen niet :wink: ) uitpakken........ Morgen AKK, ik hou het nog even "open/spannend".......

toch een Cayman, valt weer mee met die onnozelheid :mrgreen:

08 jan 2016 12:52
Profiel
PorscheForum Rakker
Noord-Holland ; 991.1 GT3 en 944 mk1, ex 3.2 Carrera, ex Cayman 987S
mbembe schreef:
toch een Cayman, valt weer mee met die onnozelheid :mrgreen:

:thumleft: mbembe. Daar raakte je me op een gevoelige plek :wink: .

Dus toch maar eens gaan rijden in een Cayman. In dit geval een S , bj. 2008, met Sport Chrono, PASM en handbak (en nog veel meer leuks) . En dat moet je inderdaad niet doen....... Daar wordt je blij van, met een glimlach die niet van je gezicht te beitelen is. Daar waar de 996 4s met tiptronic waar ik mee gereden heb meer het gevoel gaf dat ik in mijn DD BMW 5serie reed (natuurlijk niet hetzelfde, dat snapt iedereen. Maar het gaat zo makkelijk zonder zelf echt bezig te zijn). De proefrit gaf me weer het gevoel van de 3.2 Carrera die ik ooit had, je bent betrokken bij de rit en de auto.

Vandaag de AKK bij PSNH en daar kwamen geen schokkende zaken aan het licht, behalve "grote beurt zaken". Auto heeft namelijk al wel de nodige km's achter de rug (200k) maar daar was dus bij de AKK "niets" van te merken, er werd geconstateerd dat je dat de auto niet gaf. Maar dat had ik zelf ook al wel ondervonden. Het is geen uitgeleefd "hok", maar een nette auto met gewone gebruikssporen. Er komen nieuwe bobines in, remschijven achter worden vervangen en rondom nieuwe remblokken en dus de grote beurt en APK.

Ik moest even over een drempel want het is geen 911. Maar wel een echte Porsche. En de keuze is gevallen op rijplezier, want daar wordt de auto uiteindelijk voor gekocht. En daarbij was hij een stuk goedkoper dan waar ik rekening mee hield.
Dus tot aanschaf van de Cayman S overgegaan :cheers: . Als de auto is afgeleverd zal ik een topic openen met het voorstellen van de auto.

Fijne avond !!

Deze is het: http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/pors ... =mympBuyer

Donkere achterlichten ruil ik weer om naar origineel. Dus de "smoke led" achterlicht units komen binnenkort te koop. Indien nu al interesse daarvoor, ik hoor het graag.

08 jan 2016 22:21
Profiel
PorscheForum Rakker
sinds 14-11-17 ex-Cayman GTS (981), ex-Cayman 2.7 PDK (981), ex-Cayman S (987 MKII), ex-Audi TTS, ex-een boel auto's (van 2CV4 tot Saab95)
Gem. Overbetuwe
En bedankt 8)

Goede keuze, gefeliciteerd en veel veilige kilometers gewenst, met het plezier komt het wel goed! :D

08 jan 2016 23:40
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Cayman S 2009, 924 1977
Zoals ook al in je andere topic gezegd Congrats!
Het is idd een echte rijdersauto wat ook hier op het forum nogal eens onderschat wordt. Ik heb dat nooit erg gevonden want zo was het iets exclusiefs. Dat is het nog, zeker vergeleken met de 911. Ik heb zelf bewust de keuze gemaakt voor de Cayman ipv de 911. Jij weet inmiddels wel waarom :mrgreen:

08 jan 2016 23:51
Profiel
PorscheForum Rakker
Noord-Holland ; 991.1 GT3 en 944 mk1, ex 3.2 Carrera, ex Cayman 987S
Porcay schreef:
En bedankt 8) [*]

Goede keuze, gefeliciteerd en veel veilige kilometers gewenst, met het plezier komt het wel goed! :D

Porcay, jij ook bedankt voor je tip !! :thumleft:

09 jan 2016 1:51
Profiel
Moderator
PF #57
Hier verder viewtopic.php?p=1203083#p1203083

09 jan 2016 7:45
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2