Auteur |
Bericht |
MY00
Cayman S
|
Slaag jij opnieuw voor je theorie examen?
http://autovisie.nl/autovisie-kennisqui ... ie-examen/Ik was met de hakken over de sloot met 13 juist beantwoorden vragen.
_________________________________________ Mvg,
René
|
09 jan 2016 16:08 |
|
|
alvin01
ex Carrera Coupe 3.2 1987Amsterdam
|
Re: Slaag jij opnieuw voor je theorie examen?
Alhier 15 goed, moest wel n paar keer gokken.....
|
09 jan 2016 16:19 |
|
|
thomas1665
996 gt3 mk1
ex 996 TT
ex 993 c2Amsterdam
|
17. ga maar eens op voor mijn motorrijbewijs denk ik
_________________________________________ GT3, roots in racing... not posing!
|
09 jan 2016 16:29 |
|
|
Patrick
|
Ook geslaagd. Ik vind die vraag over de straf bij drugs gebruik wel vreemd. Ik had hem niet goed gegokt. 15 goed.
Laatst bijgewerkt door Patrick op 09 jan 2016 16:57, in totaal 1 keer bewerkt.
|
09 jan 2016 16:56 |
|
|
Frans D
|
Alles goed...
... De tweede keer, eerste keer met de hakken over de sloot. Veel dingen fout, die destijds niet in mijn examen leerstof zaten. Sommige dingen vind ik ook wat vaag als vraag zijnde; ik haal mijn rijbewijs niet omdat ik niet weet wat voor een straf er op staat bij onder invloed van drugs rijden?
|
09 jan 2016 16:57 |
|
|
Thijsch
Utrecht
|
16 goed. Ik heb dan ook geen ervaring met kinderzitjes.
|
09 jan 2016 18:25 |
|
|
MarcoB
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
|
17 goed. Drugsvraag goede gok.
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
|
09 jan 2016 18:32 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
14 goed, met de hakken over de sloot Nooit geweten dat de spitsstrook eigenlijk een "Plusstrook" heet
|
09 jan 2016 18:48 |
|
|
MarkS
ex 991.2 Carrera GTS (2018)
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
Bewijst vooral dat je een redelijk korte termijn geheugen hebt ...
_________________________________________ Porsche, there is no substitute!
|
09 jan 2016 19:07 |
|
|
renetrzes
997 4S cabrio
ex 964 cabrio 92 midnight blue
|
Geslaagd maar met hakken over de sloot
_________________________________________ don't drive faster than your guardian angel can fly
|
09 jan 2016 19:12 |
|
|
Frans D
|
Ik was daar ook verbaast over; want ik dacht altijd dat een baan die alleen geopend is tijdens de spits, of hij nu links of rechts aanwezig is altijd een spitsstrook heette. In de quiz wordt wanneer ze open zijn, de rechterbaan (vluchtstrook) een spitsstrook genoemd en de extra linkerbaan een plusstrook. Gelukkig was ik niet de enige met het foute antwoord, wie geeft even aan Rijkswaterstaat door dat ze daar allemaal gezakt zijn voor de test. https://www.rijkswaterstaat.nl/wegen/we ... itsstroken
|
09 jan 2016 19:28 |
|
|
horn
PF #57
|
12/20, hakken over de sloot???? Volgens mij ben je met 12/20 gewoon kneiterhard gezakt. moest destijds voor mijn motor rijbewijs (10 jr na auto) toch wel weer blokken
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
09 jan 2016 19:48 |
|
|
drknauf
|
en gaston wat heb ik gewonnen .
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
09 jan 2016 20:36 |
|
|
Jaspa
993 C2 '97Drechtsteden
|
16/20, valt me niet tegen. Vraag over gevangenisstraf heeft volgens mij niet echt veel met rijvaardiheid te maken
_________________________________________ beter snel, dan nooit
|
09 jan 2016 20:55 |
|
|
Marcel1967
Almere
|
16/20 mag afrijden
_________________________________________ www.Flatsix-Sportscar-Collectables.nl Speciale Forumprijzen, pb voor meer info
|
09 jan 2016 21:12 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
Pfff net aan met 13 goed , schaam me Maar dat bord van beide zijden verboden in te rijden heb. Ik nog nooit gezien Net als die van de hulpdiensten maar die had ik goed gegokt
_________________________________________ remmen is angst
|
09 jan 2016 21:14 |
|
|
sandernl
Ex Boxster 987 S,
BMW Z4 Sdrive20i,
Ford Mustang Mach-e
|
15/20
Waarom in een tunnel met richting van verkeer meelopen....dan zie je toch niet wat er allemaal aankomt ?
|
09 jan 2016 21:18 |
|
|
outletvalve
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
|
valt tegen 13 van de 20 goed.....
_________________________________________ https://www.instagram.com/outletvalve/
"Racing is life. Anything before or after is just waiting."
|
09 jan 2016 22:10 |
|
|
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
Ik ga het niet doen: probeerde met mijn dochter brommertheorie te doen (oefenexamens): bijna niets goed! Wel de oude 'regels'. Maar er is toch wel het één en ander veranderd! Edit: kon het toch niet laten 13 goed! Hakken over sloot enzo... Dus gelukkig mag je tegenwoordig bij een ontzegging van rijbevoegdheid toch nog het verkeer op de fiets in gevaar brengen! Fijn dat ik dat ook weer weet. En een rood bordje met allemaal tekens: werkelijk nog noooooit gezien! Die trekker die van zijn eigen erf komt heeft voorrang op het overige verkeer? Vreemde wereld leven we in.... Ik gokte 100km/h, ervan uit gaande dat de rode vlekjes dat ook aangaven....niet dus.... Uiteraard de technische vragen goed
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
09 jan 2016 22:21 |
|
|
A-Line
LEEUWARDEN
|
14 is mijn geluksgetal dus ook geen natte voeten. Die drugsvraag dan weer wel goed gegokt
|
09 jan 2016 23:04 |
|
|
MY00
Cayman S
|
Bedoel je dit bord Dit betekend dat het een verkeersvrij gebied is en als dit natuurlijk aan de kant is waar je dit bord ziet staan, staat er aan de andere kant natuurlijk ook een. Ten eerste moeten we even controleren of het lot deze maand wel betaald is, dan willen we graag uw uitslag weten, hierna besluiten we wel of U uw rijbewijs mag houden.
_________________________________________ Mvg,
René
|
10 jan 2016 0:12 |
|
|
olle griese
Groningen
|
Hier hetzelfde. Verder best wel wat instinkers en domme vragen (waarom moet je max gevangenisstraffen weten) Hakken over de sloot
|
10 jan 2016 0:14 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
Dat is de vraag niet De bestuurder loopt niet naar de hulppost toe (zie de groene bordjes verderop in de tunnel, voor de gestrande auto)
|
10 jan 2016 0:52 |
|
|
Patrick
|
Daardoor had ik die vraag fout. Het bordje wijst de andere kant op. In de praktijk maak je, denk ik, een beslissing op basis van de situatie. Als je vlak bij de in- of uitgang bent dan ga je daar naar toe lijkt mij.
|
10 jan 2016 1:00 |
|
|
horn
PF #57
|
met mijn geheugen is gelukkig nog weinig aan de hand. zojuist nog een keer gemaakt, nu alles goed
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
10 jan 2016 9:45 |
|
|