Auteur |
Bericht |
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Re: TV, movie en IMDB - The Sequel
Jeroen, waar heb je 3 vandaan? Wij zijn namelijk net klaar met 2. Kijkt lekker weg maar inderdaad wel iets minder dan 1. We gaan nu aan S2 van Forbrydelsen beginnen. Lag al een tijdje op de plank.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
20 dec 2015 21:45 |
|
|
drknauf
|
ik vond empire we leuk , vooral cookie heerlijk zo,n slechte bitch .
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
20 dec 2015 22:02 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
I could tell you, but then I'd have to kill you
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
20 dec 2015 23:29 |
|
|
drknauf
|
ik heb van deze mini serie erg genoten . The Honourable Woman : https://www.youtube.com/watch?v=xQYsZEbu1RIik vond het een topper .
|
23 dec 2015 19:33 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
|
24 dec 2015 2:33 |
|
|
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
Gisteravond gestart met Helix (en dan bedoel ik niet de olie) http://www.imdb.com/title/tt2758950/?ref_=tt_rec_tti
|
24 dec 2015 9:36 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
The Hateful Eight Ben een Tarantino fan, maar dit sloeg werkelijk nergens op. 2 uur en 3 kwartier tenenkrommende troep... Wel een absolute aanrader: The Revenant http://www.imdb.com/title/tt1663202/?ref_=nv_sr_2Donker, grimmig, rauw... Goed verhaal, fantastisch acteerwerk (Leo DiCaprio en Tom Hardy), prachtig gefilmd. Misschien wel de film van het jaar...
|
29 dec 2015 13:33 |
|
|
Marc996
Den Dungen, N-Brabant
|
Wohw, ik heb 'm ook gezien, 'The Revenant'; BIZAR GAAF! Wat een rol speelt die DiCaprio!!!
|
29 dec 2015 13:46 |
|
|
MY00
Cayman S
|
Mmm, ik vond de film wel goed, maar zo goed als jullie deze vonden toch niet echt.
_________________________________________ Mvg,
René
|
29 dec 2015 16:23 |
|
|
mowgli
|
Volop bezig met deze 3 series: Blindspot Quantico Limitless Zeker niet slecht.
|
29 dec 2015 17:51 |
|
|
MY00
Cayman S
|
Blindspot leuk, jammer van de break. Waar bijna alle series last van hebben. Ik ben ook Jessica Jones aan het kijken. Moet zeggen erg goed. Maar ja of daar iemand waarde aan moet hechten
_________________________________________ Mvg,
René
|
29 dec 2015 18:01 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Zit op the Revenant te wachten. Wel weer een heel andere film dan Babel en Biutiful. En muziek van Ryuichi Sakamoto. Had eigenlijk eerder Gustavo Santaolalla verwacht als ik het genre zo zie. Ben benieuwd.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
29 dec 2015 18:07 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Jammer. Verheug me er al een tijdje op, ga 'm dit weekend kijken denk ik (ondanks jouw korte review.. ) Ben benieuwd, hoop dat 't me toch vermaakt. Samuel ook niet?
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
29 dec 2015 18:30 |
|
|
mowgli
|
@MY00 Jessica Jones was idd ook niet slecht.
|
29 dec 2015 19:31 |
|
|
mowgli
|
Zeker niet slecht: Wayward Pines en Into the Badlands.
|
02 jan 2016 13:32 |
|
|
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
The Revenant eerder deze week ook gezien. Mooi gefilmd (lange shots ) en geweldige special effects in het begin (gevecht met de beer en de pijlen van de indianen die om je oren vlogen). Verder vond ik het niet echt een geweldige film, nogal traag. Not my cup of tea
|
02 jan 2016 13:46 |
|
|
pat69
992 S cabrio (ex 997 4S cabrio, ex-993 cabrio)030
|
The Big Short net gezien. Educatieve en humoristische kijk op het ontstaan van de sjoemelhypothekencrisis. Kon een schaterlach af en toe niet onderdrukken, ondanks het trieste onderwerp.
|
04 jan 2016 0:15 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Incendies gekeken. Film is al een paar jaartjes oud maar een zeer aangrijpend verhaal over een broer en zus die op zoek gaan naar hun broer en vader. Dikke 8.
|
04 jan 2016 1:12 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Gisteren Sicario gekeken. Wat een vette film wat dat zeg. Gave shots en zeer onderhoudend. Een hele dikke 8. Absoluut de moeite waard.
|
10 jan 2016 13:49 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Overigens gebaseerd op een van de beste boeken over de financiële crisis.
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
10 jan 2016 14:00 |
|
|
pat69
992 S cabrio (ex 997 4S cabrio, ex-993 cabrio)030
|
Ga het boek nog lezen. Heb eerst Flash Boys van dezelfde auteur nog liggen (en Elon Musk. Die Sint ook met al z'n cadeautjes. Volgend jaar maar minder braaf zijn)
|
10 jan 2016 18:37 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Ik scoor alles van Michael Lewis zodra het uit komt
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
10 jan 2016 18:39 |
|
|
drknauf
|
|
10 jan 2016 20:28 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Heb ik toevallig twee weken geleden gekeken tijdens mijn vakantie in zweden. De kinderen waren een nachtje logeren bij opa en oma en wij hebben het kijken van de 10 delen alleen onderbroken voor eten, toiletbezoek en het uitlaten van de hond, dat zegt genoeg lijkt me...
|
10 jan 2016 21:03 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
En Porsche verantwoord
|
10 jan 2016 21:36 |
|
|