Auteur |
Bericht |
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
 Re: Ja denk
@Brian; het is nooit mijn intentie geweest om jou of wie dan ook te beledigen met mijn opmerking. Wat mij opvalt in de mensen die ik (via-via) ken dat het opleidingsniveau niet hoog is en dat zij zelf ook aangeven dat ze nergens anders aan de bak kwamen, dus dan maar dit. Ook ken ik mensen die het theoretische deel van een opleiding gewoonweg te moeilijk vonden en daarom gesolliciteerd hebben. Deze mensen komen nooit op een positie die jij nu hebt. Mbt jou kan ik alleen maar zeggen  en ik besef me dat er wel degelijk hele goed opgeleide, intelligente mensen tussen zitten. Jouw carriere krijgt wat mij betreft alleen maar lof en respect. Nogmaals sorry als ik je geraakt heb met mijn opmerking. ik besef me terdege dat generaliseren niet handig is omdat je niet iedereen in hetzelfde hokje kunt/mag stoppen 
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
21 jan 2016 11:39 |
|
 |
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Hoe lang duurt dat nou, zon periode? 
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
21 jan 2016 12:24 |
|
 |
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
ik heb tenminste een periode waarin ik tot inzicht kom, bij jou moeten we nog wachten op de eerste keer dat dit gaat gebeuren 
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
21 jan 2016 12:50 |
|
 |
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Nou sterkte dr mee, ook voor je man 
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
21 jan 2016 13:07 |
|
 |
brian951
997 C4
ex 964C2
ex US 951Hengelo
|
Tnxs voor je nuancering mbembe. No offence taken, Natuurijk verschilt ook bij ons het opleidingsniveau. Maar collega`s `die niks anders konden` ben ik nog niet tegengekomen. Wat al gezegd is dit werk moet een beetje een roeping zijn. En ook moet je je jezelf helaas vaak verdedigen tegen bij wijze bijvoorbeeld een actie van de wijkagent 200 kilomter verderop. part of the job. 
_________________________________________ Ride Hard, you can rest when you die
|
21 jan 2016 14:24 |
|
 |
Brulaap
Zelfstandig ondernemerregio Utrecht
|
Hoe het ook kan.... Paar maanden geleden rij ik op zaterdagmorgen rond 5:30u over de A2 richting Amsterdam (moest naar Schiphol). In de tunnel bij Utrecht (hoofdrijbaan) rijd een auto achter me (ik reed te hard; 120kmh op de teller ipv 100). Paar km na de tunnel is de max snelheid 130 (tussen 19-6u). Ik trap vanaf dat punt het gas in tot 135kmh en die andere auto komt mij voorbij (zag toen dat het een politieauto was) en remt voor mij om te laten afremmen tot 100kmh (let op: je mag er 130). Bij de start van de trajectcontrole (je mag daar 130 op dit tijdstip) ga ik weer 130 rijden en haal de politieauto in. Die komt mij vervolgens weer voorbij en doet het "Stop Politie Volgen" bord aan. gestopt bij Breukelen en de (jonge)agent (met een vrouwpersoon in burgerkleding) vraagt om mijn rijbewijs. Ik meld hem dat ik in de tunnel te snel reed. Ik meld aan hem dat ik een paar km na de tunnel toch 130 mocht en deel mede dat de max snelheid op de parallelrijbaan daar 100 is. Hij mompelt "ja", zegt dat ik goed op de hoogte ben van de snelheidslimieten en vraagt of ik mij voortaan in de tunnel ook aan de snelheid wil houden. Na elkaar een prettige dag gewenst te hebben mocht ik verder. Ik vermoed dat hij een foutje heeft gemaakt, maar hij had mij ook kunnen bekeuren. Ik blij en zo kan het dus ook. 
_________________________________________ Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).
|
21 jan 2016 19:12 |
|
 |
geertsabine
|
|
21 jan 2016 21:24 |
|
 |
Rescue911
|
Je werkt bij de politie én je wilt graag vrienden overhouden hier.. Nou ik/wij willen graag het adres van deze persoon:  Mag per PB geen probleem. 
|
21 jan 2016 22:12 |
|
 |
geertsabine
|
En dan ga je 'm kopen Rescue of in jouw geval: redden? 
|
21 jan 2016 22:13 |
|
 |
Rescue911
|
Als ik 'm voor weinig kan afpakken dan ga ik dat doen uiteraard. Vrees alleen dat wij geen adres krijgen van oompie Brian. 
|
21 jan 2016 22:21 |
|
 |
geertsabine
|
Er waren tijden dat ik 'erbij" kon en ken nog steeds mensen die dat kunnen, alleen is zichtbaar wie de info heeft opgezocht bij het kenteken. Niet handig dus...Iets met privacy.
|
21 jan 2016 22:22 |
|
 |
Heran
993 4S, VTX1800N Twente
|
Dat vrees ik niet. Dat weet ik wel zeker 
_________________________________________ Don't drive faster than your angel can fly - Twentse Arretjes Rit - http://www.instagram.com/twentsearretjesrit
|
21 jan 2016 22:23 |
|
 |
brian951
997 C4
ex 964C2
ex US 951Hengelo
|
Vragen staat vrij, tenzij de eigenaar van deze 964 een keer tegen je eigen wagen aankleunt en er vandoor gaat kan ik je helaas niet helpen 
_________________________________________ Ride Hard, you can rest when you die
|
21 jan 2016 22:41 |
|
 |
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
Hij heeft tegen mijn auto aangezeten, krijgt ik nu de gegevens van je 
|
21 jan 2016 23:34 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Zo heel af en toe kan het er ook wel eens zeer knullig aan toe gaan http://www.zie.nl/video/2g5zg1qfhhv1
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
22 jan 2016 0:17 |
|
 |
Tilt!
|
Het enige knullige is het lawaai van die schoten. In de film klinkt dat veel beter 
_________________________________________ If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.
|
22 jan 2016 0:42 |
|
 |
BusterG
|
Update:
Maandag: Verzoekschrift aangetekend naar politie gestuurd het rb onverwijld naar OvJ te sturen ipv CBR Mijn verklaring meegestuurd Klacht ingredient tegen gedragingen + fout (datum inbeslagname in brief) agent
Dinsdag: Gesproken met dame van klachtbehandeling politie, deze copies van bewijs van ontvangst (waarop vermeld staat dat rb naar CBR gaat) en copie van verzoekschrift gemaild
Woensdag: Via klachtbehandeling politie gehoord dat rb helemaal niet naar CBR is gestuurd. Dat de ik verkeerde brief heb ontvangen (standaardopmaak vergeten aan te passen?!) Klacht tegen agent in 'on hold' zolang de zaak loopt
Vandaag: Advocaat heeft via OM vernomen dat rb wel degelijk bij CBR lag. Daar advocaat bij CBR geen informative kon krijgen heb ik zelf net gebeld: -RB is vandaag door CBR (door-)gestuurd naar OM -Er loopt geen vorderingsprocedure bij CBR -Er is geen melding bij CBR gedaan
Wordt vervolgd...
|
22 jan 2016 15:49 |
|
 |
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
@BusterG; zoals al eerder gemeld in dit topic moet er al wel heel wat aan de hand zijn willen ze een tb naar CBR sturen. Wat is nu precies de aanklacht tegen jou? wat heb je volgens hen gedaan? wat staat er op jouw pv?
|
22 jan 2016 16:08 |
|
 |
MarkS
ex 991.2 Carrera GTS (2018)
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
_________________________________________ Porsche, there is no substitute!
|
22 jan 2016 17:15 |
|
 |
BusterG
|
PV heb ik nog niet.
Krijg ik inzage in als advocaat die via OM heeft
|
22 jan 2016 17:53 |
|
 |
geertsabine
|
Het verhaal wordt steeds gekker als ik het zo lees. Benieuwd hoe dit afloopt!
|
22 jan 2016 18:40 |
|
 |
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
@MarkS: ik weet dat het niet naar CBR is gestuurd maar dat zei de agent wel en blijkbaar maar het heeft daar toch geleden dus... Ik ben nog altijd benieuwd waarom. Men moet TS (in ieder geval de agent) verteld hebben waarom. De feitelijkheden die TS opsomt zijn normaal gezien geen reden dus wat is er nog meer gezegd?
|
22 jan 2016 20:17 |
|
|