Je bent toch ook wel een echte autonerd als je er meer dan 10 goed hebt zeg... Ik bedoel: laten we eerlijk zijn... Alsof er niks belangrijkers is in de wereld!!
Ik had er 18 goed
26 jan 2016 6:38
SjorsPorsche
1974 Carrera RS 3.0 tribute
Oud-Verlaat aan de Rotte!
Re: Wielenquiz
ErikP schreef:
Nog best lastig! 13 uit 20....
Hier ook zon slechte score.....komt door die lambo wielen , in ieder geval had ik de fuchsvelg wel goed
_________________________________________ Besmet met het Flat Six virus
26 jan 2016 9:30
Ronaldo
964 c2
Den Haag
sunnyfunny schreef:
Targa Floriaan schreef:
17/20
Citaat:
Ik weet die lambo's niet uit elkaar te houden, na de Diablo ben ik het spoor bijster
Was toch echt een wiel van een Countach, dus pre-Diablo.
Was ook de enige die ik wist, hoewel ik aanvankelijk de Muira dacht met dat retro kleurtje. "wielbouten" klopten echter niet (o.a.)
Denk dat ie de gallardo bedoelde, en fout had.
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
26 jan 2016 9:52
Godspeed
PF #911
België
20/20 Moet wel toegeven dat ik ook even twijfelde bij de 205!
_________________________________________ 968 ClubSport GT86 MX-5 NA Ex: Elise S1 111S
Ja, sure. Ik was in de late jaren tachtig hevig verliefd op de 1.9 GTI en kan hem nog tot in detail uittekenen
26 jan 2016 13:38
Kheldar
996 C2, 944 RS-style
13/20 ... verbazingwekkend goed, meer dan ik verwacht had rekening houdend met het feit dat ik eigenlijk helemaal niets weet over de meeste autos die de revue passeerden en het me niet zo interesseert
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum