Hier gaat hij zelf in een Porsche rijden op 22:00 minuten
Trouwens, niet verwarren met de vlog van Ruud Knol...
13 feb 2016 20:19
Jip
997 4S HP, ex
Boxster S, ex Boxster
Zoetermeer
Re: FILMPJES - het vervolg -
Kijkje in het Porsche autohotel van Porsche Gelderlanden (mocht je je afvragen waar al die 'RS'en' zijn gebleven zeker ff kijken), o.a. rijden in een 964 RS in dit filmpje
Ja ... Erg leuk om te zien. Die robotica bv. bij 4:45, hoe de naden worden dichtgesmeerd. Valt me op dat ze het spuiten niet laten zien ... zal te bedrijfsgevoelig zijn.
_________________________________________ don't drive faster than your guardian angel can fly
06 maart 2016 19:28
steef
Porsche 911 2003
Waterland
Gewoon om in de 'mood' te komen: https://youtu.be/4WFBpDmzD-M Aardig in elkaar geflanst filmpje….lijkt me ook wel wat, maar dan andere muziek….
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
09 maart 2016 22:36
Ronaldo
964 c2
Den Haag
PTT schreef:
"Zo te zien op weissach ?!"
Volgens mij op Bilsterberg
Bilster Berg (Maar buiten dat heb je gelijk )
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum