Hoi iedereen!
Na eerdere flaters op andere forums ga ik mij eerst mooi voorstellen voor ik vragen begin te stellen
Ik ben Tom, 29 jaar en woonachtig in het mooie Zeeland. Van origine ben ik rasechte Belg, maar heb me net over de grens gevestigd
Waarom ben ik hier?
Wel nu een jaartje geleden besloot ik samen met mijn vader om toch maar serieus werk te maken van zijn droomauto, een Porsche 911 targa'tje SC of 3.2. We planden een budget en besloten een jaartje samen te sparen en geld te "zoeken"
. Het afgelopen jaar heb ik het druk gehad met het leven, dus niet actief meer zitten dromen achter het internet, maar wel flink gespaard met een doel voor ogen.
Nu is het nieuwe jaar begonnen en het laatste nieuwjaarsgeld opgehaald
dus kon de actieve zoektocht beginnen, maar ho maar wat wij vorig jaar als een respectabel budget zagen (€30000 en daar verwachtte wij ook al geen top porsche voor, maar gewoon een degelijk wagentje om zomers mee te cruisen) blijkt nu niet veel meer voor te stellen (buiten enkele twijfelachtige USA modellen) veel is veranderd in porscheland
Ondertussen ons budget zelf opgetrokken tot €35000 maar zelf dan is het om triestig van te worden.
Dus hoop ik hier misschien enkele tips, tricks, leidraden,.. te vinden, wie weet zoeken jullie op andere sites (twijfelachtig, want ik heb al 2 weken op niets anders gezocht
) of hebben jullie "connecties"
Zo, dat was het wel zo mijn verhaal
Mvg Tom