Ook maar even voorstellen
Al enige tijd kijk ik op no names basis rond op dit forum, maar wilde me met het oog op de aanschaf van een Porsche 996 toch maar even voorstellen hier. Ik ben Harm, 32 jaar en woonachtig in de buurt van Veghel. Al sinds jongs af aan een autoliefhebber, met als droomauto een Porsche 911.
Een jaar of zes geleden kocht ik mijn eerste auto. Destijds nog gekeken voor een Porsche 944, maar gezien het aantal kilometers dat ik reed (35K+), toch maar gekozen voor een Audi TT MKI. Na ongeveer 3 jaar met de Audi te hebben gereden, heb ik een muesli Volvo geleased (V40 D2, 14%, wie kent em niet niet). Dit, met het oog op een paar jaar goedkoop auto rijden, zodat er geld gereserveerd kon worden voor de aanschaf van een Porsche voor erbij. De Volvo wordt eind van deze week overigens ingeleverd in verband met wisseling van werkgever en zal worden vervangen door een -net zo trage- VW sjoemeldiesel Passat, die de nieuwe werkgever nog in de pool had staan.
Het goede nieuws is echter dat ik momenteel bezig ben met deze 996, zie
http://www.heutermanautos.nl/aanbod/porsche/911/porsche_911_3_4_coup_carrera_4_xenon_navi_youngtimer-1400811.html. Morgen wordt er een proefrit gemaakt en laat ik een aankoopkeuring doen door Resto in Nijmegen (waar ik terecht ben gekomen via dit forum).
Hou jullie op de hoogte!