Auteur |
Bericht |
barolo
3.2S010
|
Re: real racing 3 game porsche update
Zo ziet de RSR uit 2014 eruit.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
28 jan 2016 21:31 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Je kan zeker niet lid van meerdere groepen zijn? Anders had ik wel interesse.
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
28 jan 2016 22:25 |
|
|
erwin964c4
|
Er is een nieuw team ,namelijk het porsche forum raceteam ,dus kom erbij Zat bij het donkervoort team ,maar men wilde liever de teamnaam wijzigen in pf team ,dus bij deze ,alleen was ik ineens weg bij het donkervoort team zonder ff te zeggen waarom,was niet de bedoeling op deze manier maarja,we bestaan in ieder geval al uit 2 leden
|
03 feb 2016 15:54 |
|
|
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
Naam kan niet gewijzigd worden van het team! Team bestond al voor het merendeel uit pf-leden, dus je trekt de groep lekker uit elkaar…..en….bedankt
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
03 feb 2016 18:19 |
|
|
erwin964c4
|
Niet de bedoeling steef ,als jij de naam wil gebruiken doek ik hem weer op De vraag kwam vanuit het team ,en ik dacht ga even proberen of het lukt omdat jij het niet kon veranderen En het lukte me ,alleen was ik meteen bij het donkervoort team weg zonder ff te zeggen hoe en waarom Dus vandaar,niet met de insteek om het team uit elkaar te trekken ..... Dus ik hoor het graag
|
03 feb 2016 18:25 |
|
|
erwin964c4
|
Nog plaatsen vrij voor in het porsche forum raceteam , er zijn al wat members bijgekomen maar ik hoop dat er nog wat meer bij komen wil je meer uit het rr3 halen en teamgenoten verslaan en samenwerken om andere teams te verslaan join dan het porsche forum raceteam
|
04 feb 2016 0:47 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
04 feb 2016 10:11 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Wil je de naam wijzigen, dan moet je daar een plannetje voor maken en dat goed afstemmen.
Noem het iigv The DUTCH PorscheForum Team met de zoekcode DBFT oid. Laat Steef daar the lead innemen.
Ik had een jaar geleden ook een PorscheForum team gemaakt, maar die is een stille dood gestorven.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
04 feb 2016 11:01 |
|
|
steef
|
Ik heb er maanden over gedaan om het huidige team samen te stellen. Maar de naam kan je gewoon niet meer veranderen. Er moeten nog een paar elementen mee werken, lees: verbeteren, maar er zijn op dit moment gewoon geen betere rijders voorhanden. Dus laat ik b.v. de chinese boy gewoon doorrijden, die doet op zijn manier zijn best. Ik hou zijn progressie in de gaten, en stijgt hij niet genoeg in level, dan is hij niet voldoende gemotiveerd, en gaat hij eruit. Er heeft zich tot nu toe geen betere rijder aangemeld. Ook niet vanuit dit forum. De beste zitten al in het team voor zover ik dat kan beoordelen. Uit het forum komen dus geen rijders meer, en er zijn een paar niet-forum leden die erg goed scoren. Dus eigenlijk geen reden om de naam te wijzigen , ondanks dat ik dit wel heb geprobeerd. We zitten wel steeds in de top 300, en dat is denk ik al een hele prestatie.
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
04 feb 2016 11:14 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Daar heb je wel een goed punt mee. Laat het maar zo. Ik zou alleen die chinees eruit gooien.
Zondag gaan we weer naar de nieuwe Chinese muur in Hillegersberg. Daar hebben ze een fantastisch 7-gangen menu.
|
04 feb 2016 11:24 |
|
|
steef
|
Als je een vv hebt of weet, dan is het geregeld! Hoeveelste zijn we vandaag geworden? Had nog niet gekeken...
|
04 feb 2016 11:48 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Nog 16 uur te gaan. we staan ergens op 470 met 2 personen die niet rijden inclusief onze chinees.
|
04 feb 2016 12:00 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Mijn Racevrienden zitten al in het team.
|
04 feb 2016 12:01 |
|
|
erwin964c4
|
Ik had gehoopt dat we met zijn allen zouden gaan rijden in het porsche forum raceteam Er zijn nu 4 members met een levelscore van 200 plus,tel daarbij de actief rijdende pf rijders en je hebt een ijzersterk team dat meedoet in de top 200 of zelfs 100 Maar aan jullie de keus ,ik dacht dat het porsche forum raceteam gewild was....en heb ik het dus gemaakt Zoekcode is overigens opd only porsche drivers Kortom het team is levensvatbaar met een paar hele sterke rijders
Laatst bijgewerkt door erwin964c4 op 04 feb 2016 14:16, in totaal 1 keer bewerkt.
|
04 feb 2016 14:09 |
|
|
erwin964c4
|
Nee ronaldo ,ik kwam er zelf ook achter dat het niet kan want was ineens verdwenen bij mijn oude team Maar er is maar 1 porsche forum raceteam he Dus kom erbij en rij tegen en met je teamgenoten
|
04 feb 2016 14:13 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Vooruit, ik zal er over nadenken.
|
04 feb 2016 14:52 |
|
|
erwin964c4
|
|
04 feb 2016 23:03 |
|
|
steef
|
Ons huidige team Donkervoort/ Dutch Porsche Forum Team op plaats 280.....nog een paar leden die niet over de 400km/h komen....Barolo, de Regera! Als er nog iemand over de 400 kan komen: graag! Dan winnen we goud! Gooi ik de slechtste eruit! Die komt maar tot 349km!
|
04 feb 2016 23:38 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Ik kom niet verder met die Regera. 396 km/uur
|
05 feb 2016 0:01 |
|
|
MarcoB
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
|
422 km/u en ben gestopt. Gereden met 27 upgrades
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
|
05 feb 2016 0:10 |
|
|
steef
|
Team Donkervoort is het beste Nederlandse team op dit moment! We zitten 80 plekken af van All for Paul Walker Racing!
|
05 feb 2016 0:40 |
|
|
erwin964c4
|
|
05 feb 2016 13:43 |
|
|
erwin964c4
|
Nog 5 plaatsen beschikbaar bij het geweldige porsche forum raceteam ,kom op tijd want vol is vol ,niet bang zijn dat je niet goed genoeg bent of dat je level niet hoog genoeg is,komt erbij als je durft ,en in een echt team wilt racen Morgen een nieuwe missie met alle 911 rsren vanaf 2013 ,en de nieuwe die elk teamlid bij ons uiteraard gewonnen heeft PORSCHE FORUM RACETEAM tag is OPD only porsche drivers
|
12 feb 2016 18:13 |
|
|
erwin964c4
|
Nog 3 plaatsen vrij, morgen het teamevent met de 911 rsren ,kom erbij nu het nog kan
|
13 feb 2016 14:13 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Nog 1 stoeltje vrij. Wie o wie heeft er zin om mee te doen.
|
14 apr 2016 11:03 |
|
|