Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 19:40

Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Opkikkerdag 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht Opkikkerdag
Hallo allen,

Onderstaande mail kreeg ik van stichting de Opkikker.
Voor een super Opkikker dag in omgeving Middelburg op 12 februari aanstaande komen ze sportwagens te kort.
Wie kan hier aan meewerken?

Reacties kunnen gemaild worden aan; daphnealosery@opkikker.nl

Beste relaties van Stichting Opkikker, eigenaren van een bijzondere sportauto,

Voor het evenement dat nu al het meest bijzondere event van het jaar lijkt te worden, willen wij u graag om hulp vragen. U ontvangt deze e-mail omdat u met uw auto (in het verleden) heeft meegewerkt aan een van onze (Super) Opkikkerdagen. Dit concrete verzoek heeft betrekking op de locatie Middelburg, waar wij niet veel relaties kennen die in het bezit van een sportauto zijn. Wij hopen dan ook gebruik te kunnen maken van jullie netwerk. Wellicht kent u, als bezitter van zo’n bijzondere auto, iemand in de omgeving van Middelburg die u hier wellicht warm voor zou kunnen maken?

Op vrijdag 12 februari zal Stichting Opkikker een Super Opkikkerdag, gesteund door de gemeente Middelburg, voor ruim 50 gezinnen met een langdurig ziek kind organiseren in -en om het centrum van Middelburg.
Stichting Opkikker verzorgt Opkikkerdagen voor gezinnen met een langdurig ziek kind, zodat na veel vervelende dagen de leuke dagen toch nét iets langer duren. Tijdens onze (Super) Opkikkerdagen zetten wij alles in om deze gezinnen een dag lang in de belangstelling te zetten. Een dag volledig ontspannen en gewoon plezier maken als gezin. U kunt zich voorstellen dat langdurige ziekte een enorme invloed heeft op het gezinsleven, juist ook voor de ouders én broertje en zusjes. Daarom staan op de Opkikkerdagen en de Super Opkikkerdagen (evenementen waarbij er 50 gezinnen tegelijk aanwezig zijn) alle gezinsleden in de spotlights!

03 feb 2016 9:17
Profiel
PorscheForum Rakker
993 C2 '97
Drechtsteden
Bericht Re: Opkikkerdag
Leuk initiatief voor die kids, ik ben alleen bang dat op zo'n korte termijn er veel auto's nog in winterslaap zijn.
Maar wie weet, in Zeeland is de temperatuur altijd hoger, dus kom op Zeeuwen. :ba:

03 feb 2016 20:34
Profiel
PorscheForum Junkie
944 1987 #Pitchblack944 Ex: 996 TURBO 2001 488PK/727NM arena metallic 996 C2 1999 ex: witte 944 type 1 uit 1984 ex: 996 violet 1999 ex; 911 zwart/zwart 1981 met 3,2 SSI. ex 944S2 1991 zwart ex 928 1980 grijs Oost-Souburg
Er zijn er al 16 ingeschreven heb ik begrepen.
Ik doe ook mee, mijn eerste keer.
Ben benieuwd.

04 feb 2016 7:55
Profiel
PorscheForum Rakker
Zit midden in de afsluiting van het boekjaar, maar misschien 's middags wel tijd. Is er een programma/tijdschema bekend?

04 feb 2016 13:00
Profiel
PorscheForum Junkie
944 1987 #Pitchblack944 Ex: 996 TURBO 2001 488PK/727NM arena metallic 996 C2 1999 ex: witte 944 type 1 uit 1984 ex: 996 violet 1999 ex; 911 zwart/zwart 1981 met 3,2 SSI. ex 944S2 1991 zwart ex 928 1980 grijs Oost-Souburg
van 9:00 tot 15:30 uur.

04 feb 2016 18:43
Profiel
Heb bericht gestuurd, wacht op antwoord.
[[
L.S.,
Via het Porsche forum hoorde ik van jullie verzoek om sportauto’s op deze datum. Wij kunnen met 2 sportauto’s aanwezig zijn. Een Porsche 911 coupé (996) en een MB SLK 230 Kompressor. (R170).
Maar het is kort dag!. Graag hoor ik op korte termijn of onze aanwezigheid welkom is zodat ik mijzelf voor deze dag kan vrij plannen van het werk.
mvrgr. ]]
:)

05 feb 2016 1:37
PorscheForum Rakker
Mooi zo :thumleft:

Ik had dinsdag een mail gestuurd maar heb ook nog geen reactie terug gehad.
Even afwachten dus, ze zullen wel druk aan het organiseren zijn.

05 feb 2016 7:09
Profiel
PorscheForum Rakker
Goedemiddag allen,

Ik heb zojuist contact gehad met stichting de Opkikker en er zijn genoeg sportwagens inmiddels.
Allen die een mail gestuurd hebben ontvangen nog een reactie terug.

Iedereen bedankt voor de inzet.

Met vriendelijke groet,

E_930_t

05 feb 2016 14:01
Profiel
Heb inderdaad netjes bericht gehad, top :salut:

07 feb 2016 23:38
Antwoord op onderwerp   [ 9 berichten ]