_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
_________________________________________ Bijdrage is geschreven op persoonlijke titel en vertegenwoordigt niet de visie van uw belastingadviseur in Den Haag
03 feb 2016 22:19
Ardennen
991 S, ex 997 C4, ex: 996 C4S
Gelderland
Re: Welke schoenen heb je aan in je Porsche?
[quote="Ivo 3.6"]Deze zijn het geworden: Sparco - Imola Suede Low-Top Sneaker // Navy Blue
Mooie sneakers !
03 feb 2016 22:21
Cazzo Super Veloce
993 4S
@ Fiscalist; mooi voor bij de Boxster
_________________________________________ GREEN IS GOOD
Dat dacht ik ook, is weer eens wat anders als een zebra of slang...
helaas geen blauw interieur om erbij te matchen.
Maargoed, ik mag vast ook wel de 993 van mijn schoonpa eens lenen omdat ie wel matcht
_________________________________________ Bijdrage is geschreven op persoonlijke titel en vertegenwoordigt niet de visie van uw belastingadviseur in Den Haag
14 modellen om te passen en dan: -zolen kiezen -leer kiezen (per vlak) 100+ opties -stiksels kiezen - etc etc
Shoe heaven for men
03 feb 2016 22:36
giulia
de Fiscalist schreef:
Shoe heaven for men
Voor Dries Roelvink bedoel je neem ik aan
04 feb 2016 12:50
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Bestuurders van watergekoelde Porsches zijn toch nèt een wat ander soort Porscherijders, dat blijkt maar weer
04 feb 2016 13:02
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
en Ewout, moet je je erg aanpassen?
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
@Arjan, Drie doet toch in zwemkleding?? schoenen horen daar niet bij
Waar heb je die Sparco - Imola Suede Low-Top Sneaker // Navy Blue vandaan? Zijn ze ook te koop in een winkel?
04 feb 2016 22:28
Kappi2907
Sparco Classic race besteld. Kost wa hedde wa!
04 feb 2016 22:29
thedutchguy
ex 993 Targa
Ivo 3.6 schreef:
Deze zijn het geworden: Sparco - Imola Suede Low-Top Sneaker // Navy Blue
Heb je ze eerst gepast of zo gekocht?....................Ik vind ze niet lekker zitten, maar niet alle voeten zijn dan ook gelijk natuurlijk.
_________________________________________ Black Cars Look Better In The Shade
Laatst bijgewerkt door thedutchguy op 05 feb 2016 22:51, in totaal 1 keer bewerkt.
05 feb 2016 10:10
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
Een hele tijd geleden heb ik deze voor een habbekrats gekocht bij SportsWorld (€ 35 in de uitverkoop):
(sorry, kon geen beter plaatje vinden)
Ze zitten echt als gegoten, zijn ook volledig van leer en je kunt er ook buiten de auto prima op lopen (zool is niet te dun, gemakkelijk schoon te houden, etc.).
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
05 feb 2016 13:41
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
Justum!
En wellicht ook bij de toekomstige Boxster
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
05 feb 2016 14:18
giulia
Zijn jullie allemaal abonnee van de Libelle ofzo?
Matching kleding bij je Porsche
05 feb 2016 15:10
André
Kozijnenboer
Berkelland (Achterhoek) PF #345
Ricoberg schreef:
Hahaha, helemaal ontspoord dit topic
André is begonnen trouwens!
Neeuuuj, Hansie gaf een voorzetje,ik kopte hem erin
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
05 feb 2016 15:18
964HP
Maat 42
05 feb 2016 15:40
MickRS
neuf onze français
Landelijk Amsterdam
Moet de hele tijd hieraan denken
_________________________________________ rouge et noir
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum