_________________________________________ rouge et noir
03 feb 2016 1:31
Ronaldo
964 c2
Den Haag
Re: deze MOEST ik posten ... erg leuk ... Deel 3
Tilt! schreef:
Wat geniaal.
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
03 feb 2016 12:35
olle griese
Groningen
Ronaldo schreef:
Tilt! schreef:
Wat geniaal.
Wat asociaal
03 feb 2016 15:55
olle griese
Groningen
Wat is de overeenkomt met verliefd zijn en in je broek schijten......
Iedereen kan het zien maar alleen jij hebt dat warme gevoel
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
.
.
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
05 feb 2016 20:16
Subdriver
Curaçao
Hij is goed!
05 feb 2016 20:23
Frans D
Even op 3:55 kijken;
Denkt er één slim te zijn... Je kon mij weggooien.
06 feb 2016 21:04
dobbelsteen
ex 996 Carrera 4S
ex 993 Carrera S
ex 3.2 Carrera
West-Vlaanderen
Een vrouw wordt ’s nachts wakker en merkt dat haar man niet in bed ligt. Ze trippelt naar de keuken en daar zit hij, met een hete kop koffie voor zich uit te staren. Hij veegt net een dikke traan van zijn gezicht. ‘Wat scheelt er?’ , vraagt ze bezorgd. ‘Ik herinnerde me plots hoe we elkaar twintig jaar geleden leerden kennen. Ik was net achttien en jij zestien, weet je nog?’, vraagt hij stil. De vrouw aait haar man over het hoofd, ontroerd omdat hij in zo’n gevoelige bui is. ‘Ik weet het nog’, fluistert ze. De man slikt even, veegt nog een traan weg en zegt: ‘Weet je nog hoe jouw vader ons betrapte op de achterbank van mijn auto?’ ‘Ja, dat herinner ik me!’, lacht de vrouw. De man gaat verder: ‘Weet je ook nog hoe hij een geweer op mij richtte en riep: “Ofwel trouw je met mijn dochter, ofwel stuur ik je voor twintig jaar naar de gevangenis!” “Ja, dat herinner ik me ook’, zegt de vrouw teder. ‘Wel’, zegt de man, terwijl hij nog een traan van zijn wang veegt. ‘Ik zou vandaag zijn vrijgekomen’.
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
.
.
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
07 feb 2016 0:15
Porcay
sinds 14-11-17 ex-Cayman GTS (981), ex-Cayman 2.7 PDK (981), ex-Cayman S (987 MKII), ex-Audi TTS, ex-een boel auto's (van 2CV4 tot Saab95)
Gem. Overbetuwe
Normaal gesproken reageer ik niet op de veelal erg leuke grapjes, maar voor deze maak ik als medewerker van de Belastingdienst een uitzondering; hij's leuk!
Ps zal intern even navragen wat hier mis is gegaan......
_________________________________________ TwasunCayman,bleefunPorsche! Yes we Countryman now!
07 feb 2016 10:06
Taxi Hans
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODEN
Gelderland
gezien je huidige en ex auto`s Porcay, denk ik dat Knauf jouw is vergeten.
_________________________________________ Picasa album
07 feb 2016 11:42
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
@Porcay: nu wist ik al dat je bij de Belastingdienst werkt maar weet niet of het verstandig is dat je dit verder op dit forum deelt: iedereen weet nu dat wij jouw P betaald hebben
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
07 feb 2016 11:46
Ronaldo
964 c2
Den Haag
Juist fijn dat we weten dat 't goed terecht is gekomen.
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
07 feb 2016 13:49
Porcay
sinds 14-11-17 ex-Cayman GTS (981), ex-Cayman 2.7 PDK (981), ex-Cayman S (987 MKII), ex-Audi TTS, ex-een boel auto's (van 2CV4 tot Saab95)
Gem. Overbetuwe
Geen probleem hoor, ik ga heel zorgvuldig met jullie geld om, zeker als het over mijn auto gaat
_________________________________________ TwasunCayman,bleefunPorsche! Yes we Countryman now!
07 feb 2016 13:59
Bouwie
993 Targa 964 C2
_________________________________________ < eat my fine dust >
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum