Auteur |
Bericht |
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Re: Even geen Porsche, honden liefhebbers onder elkaar
Moet ie nog opgeruwd worden?
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
13 feb 2016 20:14 |
|
|
thedutchguy
ex 993 Targa
|
goede keus: prachthonden.
_________________________________________ Black Cars Look Better In The Shade
|
13 feb 2016 20:39 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Teckels zijn gaaf, zeker de ruwharigen, lekker eigenwijs Duc is nu 9 maanden; Zowastie;
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
13 feb 2016 20:45 |
|
|
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
13 feb 2016 21:04 |
|
|
rens914
|
Vannochtend mn lieve harlekijn dog in laten slapen. Tijdens mn vakantie had ze een dubbele nekhernia opgelopen en die is haar teveel geworden.
_________________________________________ speed costs money, how fast do you want to go ?
Alpine 310 gr 4, Bmw E91, Merc 171, een Campert en een grasmaaiert.
|
20 feb 2016 14:30 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Dat is niet best, sterkte Mijn Sjors zit vlak naast me, wijkt niet van mn zijde. Wat gaat de tijd snel gaat alweer naar de 9 jaar.
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
20 feb 2016 15:04 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Sterkte! Onze "diva" afgelopen week op het enige plekje met zon in huis
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
20 feb 2016 15:38 |
|
|
horn
PF #57
|
Sterkte Rens. Blijft klote. Zullen er eerdaags ook aan moeten geloven ben ik bang, met onze lab van bijna 14.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
20 feb 2016 15:48 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Sterkte. Het hondje van mn moeder loopt ook op zn laatste benen. Is haar steun en toeverlaat nadat vorig jaar mn vader overleed. Ongelofelijk hoeveel steun je aan zon beestje kunt hebben. Jammer dattie niet een paar jaar jonger is.
|
20 feb 2016 16:17 |
|
|
MarcoB
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
|
Sterkte! Zijn geen leuke tijden kan ik uit ervaring vertellen. Wij hebben afgelopen september afscheid moeten nemen van onze lab die bijna 15 is geworden.
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
|
20 feb 2016 16:39 |
|
|
chelsea
ex: 3.2 Targa
ex 964 c2 coupe
ex 993 Targa
BMW 02 1975
|
@ Rens, Wow...veel sterkte in deze verdrietige tijd
_________________________________________ Nie janken.
|
20 feb 2016 17:51 |
|
|
Rob986
Een keer een 986, 997, 993, 964, 911E en een 944.Utrechtse Heuvelrug
|
@Rens, sterkte, heel erg vervelend. Dit jaar onze vorige teckel ook in moet laten slapen. Was 15,5 jaar, het ging niet meer. Ruwharige teckels zijn altijd zo lekker druk en actief, die van ons is nogal van het zonnebaden ...
_________________________________________ "I worked hard, and if you work hard you get the goodies" - Steve McQueen.
|
20 feb 2016 18:15 |
|
|
dreamer
Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-350z in 't zwart (kort)
Ex-944, 1984
Ex-968 targa
ex-944 S2 CabrioKrimpen aan den IJssel
|
Ook via het pf veel sterkte Rens!
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
|
20 feb 2016 22:32 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Oké, je kan best minder gecharmeerd zijn van honden en/of huisdieren in zijn algemeenheid. Maar dit soort berichten maken me ontzettend kwaad. http://112vandaag.nl/2016/03/hond-opgeh ... oldenzaal/
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
15 maart 2016 14:36 |
|
|
rens914
|
Zo verdrietig als ik was om het overlijden van mn oude hond heb ik nu toch weer een andere. Ik kan in mijn woonsituatie niet zonder hond. Het is weer een 3,5 jarige harlekijn Duitse dog. Net zo lief maar toch even anders.
_________________________________________ speed costs money, how fast do you want to go ?
|
15 maart 2016 14:56 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Dat is zo'n zwart-wit gevlekte toch? Heb je hem van iemand overgenomen? Bij ons is als het allemaal gelukt is nr. twee gemaakt vorige week. Over een paar weken volgt een echo en dan weten we of de dekkig geslaagd is. Het wordt wederom een Ridgeback reu.
|
15 maart 2016 15:13 |
|
|
horn
PF #57
|
@ewout - weer van dezelfde kennel? Verslaafd? @rens: leuk, piccie? Heb je hem al?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
15 maart 2016 15:22 |
|
|
Ewout
|
Zelfde fokker. Het zijn echt leuke honden. Zeer aanhankelijk en lief voor de kinderen. Af en toe eigenwijs en dan trekt ie zijn eigen plan maar dat wisten we van tevoren. In de bossen rond ons huis in Zweden zit veel wild en als hij dan een ree ontdekt is ie weg. Dan luistert hij echt niet. Tot nu toe zijn ze sneller dan hij en krijgt hij ze niet te pakken.
|
15 maart 2016 17:55 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Tja, ze zijn tenslotte van nature ook gebouwd om op leeuwen te jagen Het eigenwijze en jachtinstinct herken ik ook bij onze Weimaraner.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
15 maart 2016 18:08 |
|
|
giulia
|
Neem een Engelse Cocker Spaniel zoals onze Bowie (James) dan weet je wat eigenwijs is Hij is nu 3,5 en sinds 2 weken reutje af...wel beter want hoe lief ze er ook uit zien, behalve eigenwijs kan er een behoorlijke "kop" op zitten. Alfa mannetje in huis willen spelen (lukt mij al niet) Schat van een hond en ons lust en leven. Cockers zijn drijvers voor in de lage struiken en dat doet hij ook goed. Iedere vogel laat hij links liggen maar zodra hij een merel in het vizier krijgt is ie niet te houden en spurt hij er vandoor en hoor je ergens in het bos een opgewonden hees blafje. Mafkees.
|
15 maart 2016 18:40 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Duc is ook lief!
|
15 maart 2016 18:54 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Duc? Leuke Volvo!
|
15 maart 2016 19:03 |
|
|
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
hijsleuk!
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
15 maart 2016 21:28 |
|
|
rens914
|
even een selfie van Patsy http://myalbum.com/album/UoNBZaDKRbOIik ben wel een beetje te groot voor de foto.
|
16 maart 2016 14:19 |
|
|
Ewout
|
leuk beest. Teefje?
|
16 maart 2016 14:30 |
|