Auteur |
Bericht |
AlexPorsche
996 C2 MK1, DD Pajero 3.2 DiD SWB + Mini R59 ex Jag E-Type OTS 1963, ex Jag MK2 1961. Lieshout
|
 Re: Handschoenen
Niet normaal. Ben blij dat ik geen handschoenenkastje heb ...
_________________________________________ Do I look like I give a damn?
|
13 feb 2016 21:56 |
|
 |
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Die heb ik in mijn Peugeot 404. Ze zijn van Dunhill en zien erg fijn.
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
13 feb 2016 22:07 |
|
 |
geertsabine
|
Ben bijna zelfs blij dat ik geen Porsche meer heb..... nadruk op het woord bijna he 
|
14 feb 2016 0:06 |
|
 |
Ivo 3.6
Cayman S MKII Speedgelb
Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met.
Stromer ST1 Platinum
|
Let’s quickly review the main points discussed about driving gloves. 5 reasons to wear driving gloves: •Greater Control. The tack of a leather glove offers superior grip and control over the wheel. They’re especially useful when driving on the highway. •Reduces Hand Fatigue. Driving gloves reduce the vibrations from your wheel that tire the hand when driving for long periods of time. •Preserves Your Wheel. Oils and sweat from your hands can break down leather and wood steering wheels. Driving gloves act as a barrier. •Comfort in Extreme Weather. In the cold, driving gloves keep your hands nice and toasty. In the heat, they help keep your hands at a mild temperature. •Style. Plain and simple, driving gloves look cool. ‘Nuff said. wil je alles hierover lezen : http://www.bionicgloves.com/t-WhyWearDrivingGloves.aspx
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
|
14 feb 2016 6:41 |
|
 |
PTT
964 Turbo 3.6 / 996 GT2 / 924 Turbo / 924 / 924 / Defender 110
ex 924/ex 924/ex 911 2.7/ex 911SC/ex 911 3.2/ex 911 3.2/ex 964C4/ex 993Turbo/ex 964C4Koekhapper PBVH
|
|
14 feb 2016 8:46 |
|
 |
Kappi2907
|
In mijn 964 draag ik ze af en toe als het te warm wordt.......ik heb geen airco en dan alleen bij bv Eifelritjes (veel bochten).
Als ik geen kleffe jatten heb draag ik ze niet. Ik vind het persoonlijk ook not done om handschoenen in een moderne Porsche te dragen of je wil het dandy gehalte opkrikken.
Degene die met de klassiekers rijden zonder stuurbekrachtiging kunnen volgens bij warm weer niet zonder.
|
14 feb 2016 10:20 |
|
 |
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
 |  |  |  | Ivo 3.6 schreef: Let’s quickly review the main points discussed about driving gloves. 5 reasons to wear driving gloves: •Greater Control. The tack of a leather glove offers superior grip and control over the wheel. They’re especially useful when driving on the highway. •Reduces Hand Fatigue. Driving gloves reduce the vibrations from your wheel that tire the hand when driving for long periods of time. •Preserves Your Wheel. Oils and sweat from your hands can break down leather and wood steering wheels. Driving gloves act as a barrier. •Comfort in Extreme Weather. In the cold, driving gloves keep your hands nice and toasty. In the heat, they help keep your hands at a mild temperature. •Style. Plain and simple, driving gloves look cool. ‘Nuff said. wil je alles hierover lezen : http://www.bionicgloves.com/t-WhyWearDrivingGloves.aspx |  |  |  |  |
Logisch dat een slager zijn eigen product aanprijst: zelfs bij Dacia hebben ze een hele lijst waarom je nu juist een Dacia zou moeten kopen en je kunt ook echt niet zonder een wijnkoelkast, die moet je gewoon hebben als je de advertentie leest. De argumenten over de handschoenen zijn echt heel ver gezocht en het is niet dat het niet waar kan zijn, maar het is lekker uitvergroot zeg maar
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
14 feb 2016 11:18 |
|
 |
Ivo 3.6
Cayman S MKII Speedgelb
Stromer ST1 Platinum
|
Er zijn zeker een paar redenen die minder zwaar wegend zijn maar feit blijft dat elke coureur handschoenen draagt en dat is niet alleen maar vanwege brandbeschermende maatregelen. Maar ik begrijp dat jij een wijnkoelkast hebt Marc? 
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
|
14 feb 2016 11:47 |
|
 |
dobbelsteen
ex 996 Carrera 4S
ex 993 Carrera S
ex 3.2 CarreraWest-Vlaanderen
|
Op het circuit kan ik anders best begrijpen dat ze handschoenen dragen. Past ook bij de helm en het pak 
|
14 feb 2016 11:48 |
|
 |
Rescue911
|
Toch weer ff uppen het handschoenen topic. Hihi! De mooie lederen handschoenen die ik netjes vanuit de boxster in de panamera had gelegd blijken niet nodig. Ik voelde na de eerste kilometers (met Nederlands kenteken  )opeens een knopje aan de achterkant van het stuur.. In het display verscheen: lenkradheizung angeschaltet. Wat werd het stuur opeens lekker warm.. Mmmmnhhh!
|
19 feb 2016 23:53 |
|
 |
Ivo 3.6
Cayman S MKII Speedgelb
Stromer ST1 Platinum
|
En toch heb ik een paar originele Porsche driving gloves aangeschaft. Waarom? Omdat het kan. 
|
20 feb 2016 6:40 |
|
 |
Rescue911
|
En gelijk heb je lekker!
|
20 feb 2016 8:56 |
|
 |
Remmel
ex 928-S4 ClubSport
ex 928-S4
ex 928-S3nu Alpine en Lotus
|
Heb in de loop der jaren vele handschoenen gebruikt echter als je echt GRIP wilt hebben op het stuur zijn de echte race/karthandschoenen het beste; http://www.racedaysafety.com/alpinestar ... loves.htmlHet anti-slip materiaal dat aan de binnenkant zit werkt top, je hoeft nauwelijks in het stuur te knijpen om grip te hebben en te houden. Nadeel is wel dat die anti-slip stripjes na verloop van tijd gaan loslaten, dus elk jaar weer een nieuw setje kopen of minder rijden. Zelf ben ik er zeer tevreden over, OK de leren handschoenen classic style zijn mooier echter qua grip stellen deze niets voor.
_________________________________________ 80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.
|
20 feb 2016 10:06 |
|
 |
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924SUtrechtse Heuvelrug
|
Ik heb ze niet zozeer nodig voor grip, maar na enkele dagen, uren achter elkaar, bergpassen rijden in de Alpen zie ik een setje wel zitten. De huid van mijn palmen waren best gevoelig geworden van al dat trekken en duwen aan het stuur, en voor mijn gevoel zou een extra laagje tussen de stuur en mijn huid goed kunnen werken. Ik ga daarom een setje kopen om te kijken of het me bevalt.
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
|
20 feb 2016 10:10 |
|
 |
Jaspa
993 C2 '97Drechtsteden
|
Ja en wat ook een plus is, dat je nagels niet zo snel breken en je nagellak mooi blijft bij het 
_________________________________________ beter snel, dan nooit
|
20 feb 2016 14:35 |
|
 |
GhostRider
ex. '77 911S US Targa
_ex. '07 Cayenne 957_
ex. ’07 997.1 C2S X51
____'96 993 C4S____
_’12 991.1 C2S X51_
_’10 LP560-4 Spyder_Nederland
|
Waaaaaat? Handschoenen in de auto? Wel spartaans willen rijden maar zeuren over koude handjes? Aaaaah. Jottum. Koop je toch een waterkoker met stuurverwarming?? 
_________________________________________ IF IT ROLLS, THEN RACE IT!
|
20 feb 2016 17:12 |
|
 |
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Heb ik ook na een dagje Nordschleife, zeker met een Momo stuurtje. Is het nadeel van kantoorhandjes Momo handschoenen gekocht. Het staat behoorlijk gay in het normale verkeer, maar is wel lekker 
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
20 feb 2016 19:32 |
|
 |
Marcel1967
Almere
|
Die handschoenen horen een beetje bij het groene interieur 
_________________________________________ www.Flatsix-Sportscar-Collectables.nl Speciale Forumprijzen, pb voor meer info
|
20 feb 2016 19:54 |
|
 |
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Ja, kan dit topic gesloten worden, altijd weer dat gemekker over de kleur van mn interieur 
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
20 feb 2016 21:49 |
|
 |
Kappi2907
|
...ik denk dat deze jongens handschoentjes aan hebben, wat denken jullie: http://www.rallye-magazin.de/int/videos ... f-porsche/
|
26 feb 2016 20:54 |
|
 |
horn
PF #57
|
Lekker filmpje Kappi 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
27 feb 2016 7:46 |
|
 |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
|
27 feb 2016 16:14 |
|
 |
Dial_888
911 3.2 Carrera
|
Zal deze proberen, mijn zomerhandschoenen om toch een motorgevoel tijdens het autorijden over te houden.... Cazzo moet hiervan wel warmlopen... 
_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
|
27 feb 2016 16:48 |
|
 |
Piter_W
Groningen
|
Is het niet zinloos om handschoenen kopen?  gewoon prettige accessoire, ja misschien 
|
14 apr 2016 13:31 |
|
 |
Godspeed
PF #911België
|
Zou vooral ook oppassen met welke handschoen ik aan welk stuurwiel kom. Er zijn diverse handschoenen om goede grip te hebben op diverse materialen: leder, alcantara,... Met de verkeerde handschoenen kan je leder stuurwieltje na een dag sturen deels afgesleten zijn...
_________________________________________ 968 ClubSport GT86 MX-5 NA Ex: Elise S1 111S
|
14 apr 2016 14:26 |
|
|