Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 8:55

Antwoord op onderwerp  [ 44 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
porsche 911 op Discovery 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Cayman S MKII Speedgelb Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met. Stromer ST1 Platinum
Bericht Re: porsche 911 op Discovery
Op TV wordt alles maar dan ook alles gemanipuleerd. Niets is wat het lijkt. Anders was er geen reet aan.
Dus Wayne speelt ook zijn acteer rol.

18 feb 2016 23:54
Profiel WWW Facebook  Twitter 
Moderator
PF #57
@ steef: en ik zeg nergens dat de beste man niet goed zou zijn in wat hij doet. Ik vind hem echter zelfvoldaan en erger me daar aan. Niet zoveel dat ik zijn programma niet kijk, maar wel zoveel dat ik me eraan erger.

19 feb 2016 5:14
Profiel
Cayman S MKII Speedgelb Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met. Stromer ST1 Platinum
@Horn tip: kijk iets minder zodat je net onder de ergernis grens zit. :mrgreen:

19 feb 2016 6:12
Profiel WWW Facebook  Twitter 
horn schreef:
Met Wayne Carrini :lol: Wat een irritante gozer is dat overigens. Erg van zichzelf overtuigd... Maar wel leuke auto's!

Ik heb Wayne Carini tijdens MM2013 ontmoet. Een ongelooflijk aardige man, zeer bescheiden en vooral een auto kenner. Daarnaast besteed hij veel tijd aan funding en aandacht voor autisme, dit omdat hij er dagelijks mee te maken heeft, zijn dochter is autistisch.
Je omschrijving Horn is ronduit belachelijk. In zijn programma is hij nooit arrogant, vooral autoliefhebber.

19 feb 2016 8:16
996 3.6 - 2002
Gent - België
In het begin vond ik Wayne ook niet zo aangenaam overkomen.
Ondertussen al zoveel afleveringen gezien dat ik die man echt wel waardeer. Heel professioneel en straalt vertrouwen uit.

Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt :
http://www.RUFIE.be

19 feb 2016 8:30
Profiel WWW Facebook 
Cayman S
Het enige waar ik van baal is dat mensen Wayne bellen met de vraag "Ik heb hier een auto al een paar jaar staan en zou je eens willen kijken of het iets is?".

Waarom bellen die mensen mij niet !!!!!

Ik vind hem ook altijd netjes overkomen en er komen ook genoeg voorbeelden voorbij waarin hij denkt dat een auto meer waard is en deze voor een lagere prijs verkocht wordt.
Vind het een mooi programma om te kijken, zeker omdat het zoeken vaak leuker is dan het in bezit hebben.

Verder maken de mannen van Extreme Car Hoarders toch ook erg mooie auto's al doen Amerikaanse auto's mij meestal niet echt iets.

Er is nog een programma op Discovery geweest, deze houd van auto's, Amerika en auto's en daar zie je ook bij dat ze gewoon 350 dagen werken aan een auto. Weet even de naam niet.

René

Laatst bijgewerkt door MY00 op 19 feb 2016 9:00, in totaal 1 keer bewerkt.

19 feb 2016 8:52
Profiel
Moderator
PF #57
Kappi2907 schreef:
Je omschrijving Horn is ronduit belachelijk. In zijn programma is hij nooit arrogant, vooral autoliefhebber.

Doe ff rustig joh. Als jij de beste man hebt ontmoet wil ik zo van je aannemen dat het een aardige bescheiden meneer is. Dat hij verstand van zijn handel heeft ontken ik ook nergens. Ik kijk graag naar zijn programma omdat er bijzondere auto's en verhalen in voorkomen. Als autoliefhebber.
Ik vind (lees: VIND) hem in deze programma's vaak zelfvoldaan overkomen. Beledigd als op veilingen zijn auto's niet opbrengen wat hij vindt dat ze wél waard zijn. Maar zoals gezegd, ik heb hem nooit ontmoet en baseer mijn mening (vandaar 'vind') op zijn programma's. Dat jij aangeeft dat hij in zijn programma's nooit arrogant IS, ben ik derhalve niet me je eens.

Zoals je hem beschrijft nav je ontmoeting met hem vind ik leuk om te lezen, achtergrondinfo die ik tot op heden niet had en ook bijdraagt aan mijn mening over hem. Dus zal ik mijn persoonlijke mening over hem bijstellen: hij komt op mij zelfvoldaan over, maar dat is hij niet.

19 feb 2016 8:56
Profiel
Ik moet me toch aansluiten bij Horn vrees ik. Ik kijk zelfs al niet meer naar het programma omdat ik Wayne zo'n klein onderkruipertje vind. Mensen naar de mond praten, gespeeld nederig, alles is beautiful and very exciting, etc...
HET coolste programma met de coolste host is natuurlijk Gas Monkey :cheers:

19 feb 2016 10:51
Profiel
964.c4
assendelft
kindig customs vind ik wel een leuke serie, het komt wat minder gespeeld over

19 feb 2016 11:13
Profiel WWW Facebook 
Neppert
Neppert
Precies..
En ook niet de hele tijd van die deadlines om het "spannend" te maken.

19 feb 2016 11:23
Profiel
Cayman S 2009, 924 1977
rob964.c4 schreef:
kindig customs vind ik wel een leuke serie, het komt wat minder gespeeld over

ja behalev die Kevin :roll:

Gas Monkey is idd lachuh en Overhaulin' vind ik echt briljant; echt met liefde en respect voor de auto gedaan

19 feb 2016 13:43
Profiel
Cayman S
Ik denk dat ik toch een stuk meer waardering heb voor Dan Short van Fantomworks.

Die stuurt je echt naar huis als je iets met een auto wilt waarvan hij denkt dat "Dat moet je niet doen jonge"

René

19 feb 2016 16:18
Profiel
PorscheForum Rakker
2007 Porsche 997 GT3 1994 Porsche 993 C2 1987 Porsche 911 3.2 Targa 1986 Defender 200Tdi
Scheveningen
Laatst kwam iets van texas car wars of iets voorbij. Kopen ze auto's op een veiling en knappen die dan op.

Een kerel kocht een 911 carbid uit 1987. Miste een voorscherm, motorkap was gedeukt, half gespoten in primer en half nog rood. Bij het proberen de auto te starten kwam er olie uit de uitlaat stromen en lekte hij zo erg dat ze er een teil onder moesten zetten.

Interieur miste nagenoeg geheel en was helemaal verrot.

Ging een nieuwe brandstofpomp in, werd even over geblazen, andere top erop en interieur helemaal opnieuw bekleed. Over de motor werd niet meer gesproken.

Totale kosten voor het opknappen $3700,00 :scratch: :ass:

Zag er ook niet uit aan het einde. Gore skirts erop, gore bumper, bekleding helemaal verkeerd en dan is de motor nog maar een onbekende factor. Laat staan wat zich achter die skirts afspeelt. :flush:

19 feb 2016 16:25
Profiel
Cayman S
Idd, ziet er niet uit. Was de aflevering waar de dame een hele cadilac liet overspuiten, auto was zelfs voor amerikaanse begrippen groot, + nog wat opkap werkt voor ook iets van 3500 $.

René

19 feb 2016 16:28
Profiel
horn schreef:
Met Wayne Carrini :lol: Wat een irritante gozer is dat overigens. Erg van zichzelf overtuigd... Maar wel leuke auto's!

Een ogenschijnlijk vrij neutrale opmerking ontketend hier toch weer een kleine lawine aan stekeligheden. Is gelukkig weer tot stilstand gekomen. Maar kom op hè geef een beetje ruimte. "Let's agree to disagree" :mrgreen: :drive:

Laatst bijgewerkt door Marquez93 op 19 feb 2016 23:50, in totaal 1 keer bewerkt.

19 feb 2016 23:17
PorscheForum Rakker
Almere
Gelukkig kan Horn wel tegen een stootje :thumleft:

19 feb 2016 23:33
Profiel
Yep, hij zit er al zo lang en heeft het allemaal al meerdere keren voorbij zien komen, en is nog steeds niet gillend weggelopen :shock: :mrgreen: :cheers:

19 feb 2016 23:49
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
En als je lang genoeg "meeloopt" zoals Horn dan weet je ook wel aardig in te schatten
welke posts welke reacties uit kunnen lokken ... :wink:

19 feb 2016 23:52
Profiel
Je zegt het :wink:

20 feb 2016 0:02
Antwoord op onderwerp   [ 44 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2