Re: Wat een feest die uitlaat...
Als een mening hebbende tegenwoordig tateren is
Verder ben ik gelukkig niet zo anoniem als je denkt, velen kennen mij persoonlijk,
Verder ik geloof niet dat ik mij heb schuldig gemaakt aan ordinaire scheldpartijen.
Lezen is niet jouw sterkste kant, zoals ik al eerder schreef: Ik ken Gert persoonlijk, een prima kerel zelfs. Dat ik hem persoonlijk ken zou aan kunnen geven dat ik ook in zijn bedrijf ben geweest. En ook dat is zo, sterker nog ik heb daar de nodige producten afgenomen. De eerste keer dat ik daar kwam heeft Gert mij zijn bedrijf uitgebreid laten zien.
En het laatste wat ik wil is iemand's reputatie schaden.
Wat ik wel vind, en nog steeds vind . . . is het openzagen etc. etc. van uitlaatdempers. Of dit nu door Gert of door Pietje Puk op de hoek wordt gedaan.
Mijn vergelijking tussen Porsche ingenieurs en "de eerste de beste Belg" is gekscherend bedoeld. Ik had ook Pietje Puk op de hoek kunnen zeggen . . . maar dat is minder humoristisch.
Dank je wel dat ik een eigen mening mag hebben, maar of deze afwijkend is van de goegemeente . . . dat laat ik in het midden.
Waarom moet je een mening baseren op feiten? Opinions are like asses . . . everybody has one !!
Voilá . . . een reactie . . . zonder een onvertogen woord.