Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 23 apr 2025 0:49

Antwoord op onderwerp  [ 61 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Wat een feest die uitlaat... 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Wat een feest die uitlaat...
doctor porsche schreef:
Precies stelletje wijven
Filmpjes willen we

OK dan :mrgreen:

Weliswaar geen RSR (Robin Sun) exemplaar, maar hier een nmm leuk filmpje van een opengezaagde-dichtgebakken-ceramic coated-Fister stage II uitlaat op een 993:

https://www.youtube.com/watch?v=bnU1JrxJzXA

Aan het eind van het filmpje kun je doorklikken op hoe eea uit de verpakking komt, respectievelijk hoe de montage verloopt. Have fun

23 feb 2016 14:06
Profiel
PorscheForum Junkie
Cars: flat6-en en V8 uit Züffenhausen plus nog wat vintage en een moderne uit Coventry.
Woonpl.: Vlaanderen
Ik reken mezelf niet tot de goegemeente maar richt me ook zeker niet tot iemand die zich hier niet rechtstreeks kan verdedigen.

Dikke duim als iemand het heeft over niet op de man spelen, maar vooraf nog even snel alluderen dat Carnewal zou werken vanuit een schuurtje als de eerste de beste Belg. ... diep triest!

Laatst bijgewerkt door dpRide op 23 feb 2016 15:19, in totaal 1 keer bewerkt.

23 feb 2016 15:09
Profiel
PorscheForum Super Junkie
981 Boxster GTS
En maar door blijven urineren . . .

Er moet kennelijk toch nog een plasje overheen !! Daarmee staat "ego groter dan iQ" toch in een ander daglicht.

Dit was mijn reactie op bovenstaande post, saillant detail is dat deze na het plaatsen van mijn reactie is aangepast :roll:

Laatst bijgewerkt door Nine-eleven op 23 feb 2016 19:50, in totaal 1 keer bewerkt.

23 feb 2016 15:16
Profiel
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Pascal eerder vandaag schreef:
Dank Andre ;)... Kom op mensen, discussie prima, op de man spelen not done!

Toch bijna 3uur volgehouden. :cheers:

Op de man spelen lijkt me overigens ook lastig te voorkomen op een forum om de hele eenvoudige reden dat posts nu eenmaal door personen worden geplaatst en die daarin regelmatig een hele persoonlijke uiting, mening, standpunt, etc verwoorden.

So, as you were ... :mrgreen:

23 feb 2016 18:53
Profiel
PorscheForum Junkie
Cars: flat6-en en V8 uit Züffenhausen plus nog wat vintage en een moderne uit Coventry.
Woonpl.: Vlaanderen
Kijk dat is nu de ziekte van het internet: je loopt maar wat te tateren, lekker anoniem en wordt je er op aangesproken begin je wat te schelden. Het zegt meer over jezelf dan over andermans IQ.

Nine-eleven schreef:
... en dat de eerste de beste Belg (ik ken Gert uiteraard en het is een prima kerel, daar niet van), ... Persoonlijk vind ik dat Porsche onwaardig.

Nine-eleven schreef:
...dat ik het "geknutsel" in schuurtjes aan Porsche uitlaatdempers niet bij ons merk vind passen,...

Gert Carnewal afschilderen als de eerste de beste Belg die werkt in een schuurtje, dat zijn regelrechte leugens. Ofwel ken je Gert niet en ben je nooit in z'n werkplaats geweest, ofwel probeer je die man en zijn goede reputatie bewust te schaden. Je mag een mening hebben die afwijkt van de goegemeente, maar baseer die dan op feiten.

Nu durft er gewoon niemand meer reageren omdat het echt gênant wordt en vreest voor nog meer scheldpartijen.

24 feb 2016 8:27
Profiel
PorscheForum Junkie
964 Turbo 3.6 / 996 GT2 / 924 Turbo / 924 / 924 / Defender 110 ex 924/ex 924/ex 911 2.7/ex 911SC/ex 911 3.2/ex 911 3.2/ex 964C4/ex 993Turbo/ex 964C4
Koekhapper PBVH
Wat hoor ik, Porsche......Schuur......

Afbeelding

24 feb 2016 8:59
Profiel
PorscheForum Rakker
Het Gooi, ex 964 C2 Coupe, ex 964 C4 Targa, ex 911T Targa '72 , ex 964 C4 Coupe, ex Tannengrun 996C2
Hopen dat er wel sneeuw ligt anders ga ik voor niks dit weekend :D
Ex 964 C4 Coupe
Ex 996 C2
991 C2S Sportchrono

24 feb 2016 9:16
Profiel
PorscheForum Junkie
964 Turbo 3.6 / 996 GT2 / 924 Turbo / 924 / 924 / Defender 110 ex 924/ex 924/ex 911 2.7/ex 911SC/ex 911 3.2/ex 911 3.2/ex 964C4/ex 993Turbo/ex 964C4
Koekhapper PBVH
Oh dear, het is er nog steeds erg groen net als 3 weken geleden.

http://stadtgmuend.at/fotos/webcams/

24 feb 2016 9:23
Profiel
981 Boxster GTS
dpRide schreef:
Kijk dat is nu de ziekte van het internet: je loopt maar wat te tateren, lekker anoniem en wordt je er op aangesproken begin je wat te schelden.

Als een mening hebbende tegenwoordig tateren is :roll:
Verder ben ik gelukkig niet zo anoniem als je denkt, velen kennen mij persoonlijk,
Verder ik geloof niet dat ik mij heb schuldig gemaakt aan ordinaire scheldpartijen.

dpRide schreef:
Gert Carnewal afschilderen als de eerste de beste Belg die werkt in een schuurtje, dat zijn regelrechte leugens. Ofwel ken je Gert niet en ben je nooit in z'n werkplaats geweest, ofwel probeer je die man en zijn goede reputatie bewust te schaden.

Lezen is niet jouw sterkste kant, zoals ik al eerder schreef: Ik ken Gert persoonlijk, een prima kerel zelfs. Dat ik hem persoonlijk ken zou aan kunnen geven dat ik ook in zijn bedrijf ben geweest. En ook dat is zo, sterker nog ik heb daar de nodige producten afgenomen. De eerste keer dat ik daar kwam heeft Gert mij zijn bedrijf uitgebreid laten zien.
En het laatste wat ik wil is iemand's reputatie schaden.

Wat ik wel vind, en nog steeds vind . . . is het openzagen etc. etc. van uitlaatdempers. Of dit nu door Gert of door Pietje Puk op de hoek wordt gedaan.

Mijn vergelijking tussen Porsche ingenieurs en "de eerste de beste Belg" is gekscherend bedoeld. Ik had ook Pietje Puk op de hoek kunnen zeggen . . . maar dat is minder humoristisch.

dpRide schreef:
Je mag een mening hebben die afwijkt van de goegemeente, maar baseer die dan op feiten.

Dank je wel dat ik een eigen mening mag hebben, maar of deze afwijkend is van de goegemeente . . . dat laat ik in het midden.
Waarom moet je een mening baseren op feiten? Opinions are like asses . . . everybody has one !!

dpRide schreef:
Nu durft er gewoon niemand meer reageren omdat het echt gênant wordt en vreest voor nog meer scheldpartijen.

Voilá . . . een reactie . . . zonder een onvertogen woord.

24 feb 2016 12:06
Profiel
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Complimenten voor deze genuanceerde reactie. :wink:
Terecht en goed dat je iets van de context rondom Gert/Carnewal verduidelijkt.

Wat het "openzagen" (aanpassen) van de einddempers betreft, die discussie is al zo oud als dit forum. Beetje in de lijn van n codering, winterbanden, waterkokers, spiegeleieren etc. Dat weet je ook. Er zijn er hier genoeg die naar volle tevredenheid over kwaliteit en resultaat (geluid) hun 993 bij Gert hebben laten voorzien van de RSR dempers. Daar zitten ook personen bij die dat niet hoeven te doen om een paar euro's te besparen. Ik heb het op m'n 993C2 toentertijd wel gedaan, op m'n huidige turbo niet, daar zit een Cargraphic oplossing onder. Indertijd reden er bosjes met een 993 met de RSR's uitzonderingen daargelaten waren de meesten (incl mijzelf) erg positief over het resultaat. Dat jij voor een andere oplossing hebt gekozen is je goed recht en ik vind het ook mooi om te lezen wat je precies hebt laten doen aan onderstel, uitlaat, etc. Maar om dan iedere keer als het onderwerp zich weer voordoet, nota bene in een zelfde topic waarin deze discussie jaren geleden al eens is gevoerd e.e.a. nog dunnetjes over te doen. Dan komt het wel over (let op, ik zeg niet dat het zo is of dat je het zo bedoelt, maar zo komt het op mij over) alsof je weer hierover een punt wilt maken, wat ten koste gaat van de keuze die anderen daarin hebben gemaakt. Ik heb die neiging ook wel eens bij de discussie over banden (A merk of niet) en N codering. Probeer ik af en toe ook te onderdrukken. En vind die vergelijking mbt kwaliteit van uitlaten ook niet helemaal opgaan eerlijk gezegd.

Hoop dat dit zo ook genuanceerd genoeg is.

24 feb 2016 16:22
Profiel
981 Boxster GTS
MarkS schreef:
Complimenten voor deze genuanceerde reactie. :wink:
Terecht en goed dat je iets van de context rondom Gert/Carnewal verduidelijkt.

Hoop dat dit zo ook genuanceerd genoeg is.

:thumleft: :thumleft: :thumleft:

Wat mij betreft hoeft er geen slotje op . . . maar ik doe er i.i.g. wel een slotje op.

24 feb 2016 19:32
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 61 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3