Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 06 maart 2025 23:55

Antwoord op onderwerp  [ 148 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Mercedes 500E w124 topic ontspoort... 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Mercedes 500E w124 built by Porsche
Heb je daar geen problemen mee dan, als het halve Porsche forum over Sabine heen gaat?
:-)

Laatst bijgewerkt door Rescue911 op 24 feb 2016 23:36, in totaal 1 keer bewerkt.

24 feb 2016 23:31
Profiel
PorscheForum Junkie
............

Laatst bijgewerkt door geertsabine op 25 feb 2016 19:29, in totaal 2 keer bewerkt.

24 feb 2016 23:36
Profiel
PorscheForum Rakker
Dat is toch niet die dikke met dat leren pakje uit dat andere topic?

Hahaha!

24 feb 2016 23:37
Profiel
PorscheForum Junkie
..............

Laatst bijgewerkt door geertsabine op 25 feb 2016 20:40, in totaal 1 keer bewerkt.

24 feb 2016 23:38
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Je zal maar een luchtkoelertje een Boxster en een 911 waterkoker hebben, receptuur voor een instant drepessie als je je hier aanmeld op het ikbendeenigeechteporschistmetdeenigeechteporscheporscheforum.nl

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

24 feb 2016 23:58
Profiel WWW
993 4S
Geertje, zou je aub nog een keer op willen tiefen, net als na je fittie met Franz?
Denk dat het PF daar aardig van opknapt :salut:

25 feb 2016 0:43
Profiel
Cazzo Super Veloce schreef:
.......op willen tiefen, net als na je fittie met Franz?

:scratch: :scratch: :scratch: :scratch: :scratch: :scratch: :scratch: :scratch:
:popcorn:

Laatst bijgewerkt door Marquez93 op 25 feb 2016 2:09, in totaal 1 keer bewerkt.

25 feb 2016 1:14
Kom niet aan Geert en al helemaal niet aan Sabine :evil:
Dan heb je oorlog met mij en dat wil je niet. 8)
Als er iemand is die de beste bedoelingen heeft en objectief zonder bias erin staat dan is Geert dat wel. Al die gasten met die te kleine pikjes en te dikke auto's zouden beter eens hun kop kunnen houden, en we weten inmiddels allemaal over wie we het hebben, toch?? Ben er pas 2,5 maand en flink wat wijzer geworden. En pas op: ben wel inmiddels donateur van dit forum 8)

Nee...........................alle gekheid :bang: op een stokje: doe a.u.b. een beetje normaal. Ga lekker slapen en denk er eens over na . Hoe belangrijk is het allemaal :clown:

Laatst bijgewerkt door Marquez93 op 25 feb 2016 1:57, in totaal 1 keer bewerkt.

25 feb 2016 1:26
horn schreef:
geertsabine schreef:
Citaat:
Dat zijn echte rijders, die hebben m niet gekocht voor de waardestijging

Kan je het ondertussen niet beter het 'porscheforummaarnietvoorboxsterrijders" noemen?

Ik vond hem niet echt bashen... zelfs wel positief.
Zo zijn er mensen die het hier het 'porscheforummaarnietvoor996rijders' , 'porscheforummaarnietvoorwaterkokerrijders', 'porscheforummaarnietvoortransaxlerijders' of 'porscheforummaarnietvooroliebotenrijders'. Now and then komt er weer eens een oproep voorbij om iedereen in zijn waarde te laten 'we zijn toch allemaal Porsche liefhebbers', maar Porsche liefhebbers onder elkaar vinden het kennelijk nodig elkaars aankopen te kleineren. Tja, wat doe je er aan? Het is een forum voor en door de gebruikers. Zelfregulerend voor het grootste deel. :idea:

+1 :cheers: :ba:
Horn= Goeroe :mrgreen:

Laatst bijgewerkt door Marquez93 op 25 feb 2016 1:39, in totaal 1 keer bewerkt.

25 feb 2016 1:29
Zou zeggen:
Ctrl-Alt-Del
:bang: :drive:

25 feb 2016 1:35
MarkS schreef:
Opmerkingen over Koko Petalo mbt deze Mercedes doen het ongetwijfeld nog beter op het Mercedes forum.
Die leggen je wel uit hoe het echt zit.

Heb trouwens een zeer mooie R170 230 SLK kompressor in de aanbieding.Wil 'm eigenlijk niet wegdoen. Zie elders :lol:

25 feb 2016 2:03
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Met verbazing zit ik hier de reacties te lezen :shock: Ik kan niets anders zeggen dat dit voer voor psychologen is.

En Geert, ik weet niet of ik er goed aan doe door dit te zeggen, maar ik doe het toch. Je lijkt me een geschikte peer irl maar dat Calimero-gedrag hier op het pf trek ik echt niet meer. Tip: wis je account, leg je hengel achterin je Boxster en ga lekke ergens rustig vissen of zo. Zal je zeker goed doen want het grote boze internet lijkt me zeker geen plek voor jou zolang je alles op jezelf betrekt.

Mercedes = taxi, VAG = meuk, 964 = olieboot, 996 = gevoelige IMS Lager enz. Kom op man. Waar hebben we het over?

25 feb 2016 5:22
Profiel
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
HELP!
Wat een goedbedoelde, en blijkbaar alleen door Horn direct begrepen opmerking losmaakt...
@ Geert (en Sabine): het ging hier boven weer eens over Porsche hebben om te rijden vs niet rijden ivm waardestijging.
Nu de Boxster (nog) niet bekend staat om zijn waardestijging, was mijn opmerking dus bedoeld als COMPLIMENT aan de Boxster rijders. Zij kopen de auto in ieder geval NIET als belegging ;-) , maar waarvoor hij is bedoeld (en waar hij, als ik sommigen op het forum mag geloven, minstens zo geschikt voor is als een 911).
Toen ik mijn post schreef, was ik me er niet van bewust dat jij ook een van die gelukkigen bent (en dat is serieus bedoeld: jij hoeft niet elke keer als je de sleutel omdraait te denken: "zal ik t wel doen? Is zo slecht voor de waarde." Of: "Kan ik m bij dit evenement wel veilig parkeren, anders ga ik maar niet").
Ik heb niets tegen welke Porsche of forumgenoten dan ook. Natuurlijk doe ik soms ook mee aan Boxsterbashen, Plofpret, water-lucht (of water-en-vuur?) en vroegerwasallesbeter-discussies. Maar dan heb ik ook geen enkele moeite met alle negatieve 993 of luchtkoeler opmerkingen.
Wat ik jammer vind, is dat t dan meteen weer zo uit de hand loopt hier, en dat er weer allemaal onnodige hatelijkheden volgen. Sommigen (meervoud!) van ons hebben blijkbaar meer moeite met relativeren dan anderen. En sommige reacties komen harder over dan ze (hoop ik) zijn bedoeld.

Zullen we t hier nu weer over de Über-Taxi (de 500E, niet dat andere bedrijf) hebben?

25 feb 2016 9:07
Profiel
PorscheForum Junkie
Citaat:
Geertje, zou je aub nog een keer op willen tiefen, net als na je fittie met Franz?

........................

Laatst bijgewerkt door geertsabine op 25 feb 2016 20:41, in totaal 2 keer bewerkt.

25 feb 2016 9:09
Profiel
PorscheForum Junkie
.............

Laatst bijgewerkt door geertsabine op 25 feb 2016 20:44, in totaal 1 keer bewerkt.

25 feb 2016 9:13
Profiel
Zullen we het hierbij maar laten? Let's agree to disagree :-)

Laatst bijgewerkt door Marquez93 op 25 feb 2016 9:43, in totaal 1 keer bewerkt.

25 feb 2016 9:21
PorscheForum Junkie
...............

Laatst bijgewerkt door geertsabine op 25 feb 2016 21:15, in totaal 1 keer bewerkt.

25 feb 2016 9:28
Profiel
Juist let's agree to disagree

25 feb 2016 9:44
PorscheForum Junkie
964
Waar gaat dit allemaal over/naar toe dan?!
Persoonlijke aanvallen is iets anders als Chronisch alles en elk model afzeiken dat anders is als je zelf hebt of je voorkeur heeft.
Jammer.
Allemaal even knuffelen en weer door met de dagelijkse onzin vergaren die hier meest vd tijd voorbij komt en lekker de topics lezen en openen die je wel aanspreken?! :lol: :wink: Slotje?

25 feb 2016 11:39
Profiel
neuf onze français
Landelijk Amsterdam
Sodeju, wat ben ik blij dat ik geen Porsche meer heb! Zijn uiteindelijk toch allemaal echt waardeloze bakken. Die moet ik toch echt ooit in een vlaag van verstandsverbijstering gekocht hebben. Tot twee keer toe zelfs... Nee, gelukkig heb ik nu gewoon een Renaultje. Valt uit elkaar als je er naar wijst, maar dat is echt niks vergeleken met de kwaliteit van Porsches. Nou ja, kwaliteit... :lol:

Solly, geintje... Beetje relativeren kan hier geen kwaad. :clown:

25 feb 2016 12:01
Profiel
964 c2
Den Haag
Brabo964 schreef:
in Zuffenhausen toen de 500 E daar geassembleerd werd, heb er wel mooie foto's kunnen maken van velden vol met voorraad 964's, zelfs een paar RS-en

Mooie tijd, blijft cool om dit soort foto's te zien: 8)
Even een goede korting bedingen op een package-deal van een 500E en 965.

Afbeelding

25 feb 2016 12:08
Profiel
Pw250 schreef:
Waar gaat dit allemaal over/naar toe dan?!
Persoonlijke aanvallen is iets anders als Chronisch alles en elk model afzeiken dat anders is als je zelf hebt of je voorkeur heeft.
Jammer.
Allemaal even knuffelen en weer door met de dagelijkse onzin vergaren die hier meest vd tijd voorbij komt en lekker de topics lezen en openen die je wel aanspreken?! :lol: :wink: Slotje?

+1

25 feb 2016 12:43
Forum Admin
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924S
Utrechtse Heuvelrug
Ik ben opgegroeid in een cultuur waar het heel normal is je vrienden een beetje te plagen, en volgens mij is dat ook niet ongebruikelijk hier in NL. In Engels het dat Bantering. Het geheim is niet de opmerking persoonlijk op te vatten, maar vooral zoeken naar een goed getimede response. Dus mijn advies: Ga even nadenken over hoe je mesnen met groene interieurs een beetje te grazen kunt nemen, of over de feit dat je veel meer benzine geld hebt voor lol in je Boxster omdat je niet iedere winter je parafaan hoef bij te werken...and so forth and so on

Maaruh, waar is Geert gebleven? Zal het vast druk op zijn werk hebben
Afbeelding

Ja sorry, ik kon het niet laten :lol:

25 feb 2016 13:29
Profiel WWW
993 4S
That's the spirit :thumleft: :lol:

25 feb 2016 13:37
Profiel
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Ja ho even Johann. Ik kan veel hebben, maar kom niet aan mijn groene interieur! Voor je t weet staat 'THE GREEN CHAPTER' bij je voor de deur :mrgreen:

On topic: zouden ze de 500E ook met nephrite groen leer hebben geleverd? Dan wil ik m nog wel ;-)

25 feb 2016 13:42
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 148 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende