Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 19:30

Antwoord op onderwerp  [ 118 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Omgebouwde 944. Puristen, doe jezelf een lol, niet kijken ;) 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
Bericht 
Hoezo? Het blijft toch gewoon een Porsche?

29 aug 2005 10:01
Profiel
PorscheForum Rookie
944 Type 1, nouja Type 1... dat was het. ;)
Bericht 
Peet964: Als ik er een motor van een ander merk in gelegd had dan had ik het logo er af gehaald. Maar aangezien de meest belangrijke delen van de wagen 100% Porsche blijven, zie ik geen reden om het logo te verwijderen. Sterker nog, ik heb speciaal een nieuw embleem gehaald, omdat mijn oude logo helemaal verweerd was.

JeePee

29 aug 2005 13:59
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht 
riplin schreef:
Peet964: Als ik er een motor van een ander merk in gelegd had dan had ik het logo er af gehaald. Maar aangezien de meest belangrijke delen van de wagen 100% Porsche blijven, zie ik geen reden om het logo te verwijderen. Sterker nog, ik heb speciaal een nieuw embleem gehaald, omdat mijn oude logo helemaal verweerd was.

JeePee

Helemaal mee eens, de mijne is ook omgebouwd en die draagt toch ook nog steeds trots z'n schildje.

(Hij is overigens niet zo ver omgebouwd als de jouwe maar dat wist je al :wink: )

14 sep 2005 19:59
Profiel
PorscheForum Rookie
nederland
Bericht 
Trek het je niet aan. het zijn mensen met platgestampte kevers die oordelen. Eigelijk is de 944 meer porsche, en 911 meer vw :twisted:

exweez me.

16 sep 2005 17:43
Profiel
PorscheForum Junkie
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replika
Reuver
Bericht 
Will G schreef:
Trek het je niet aan. het zijn mensen met platgestampte kevers die oordelen. Eigelijk is de 944 meer porsche, en 911 meer vw :twisted:

exweez me.

Dan moet je je toch eens wat meer in de geschiedenis van het merk gaan verdiepen kerel. Maar dat boeit die wannabee pimp my riders meestal niet.

mhaschreurs.hyves.nl

16 sep 2005 18:39
Profiel Facebook 
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
michael schreef:

Dan moet je je toch eens wat meer in de geschiedenis van het merk gaan verdiepen kerel. Maar dat boeit die wannabee pimp my riders meestal niet.

Gewoon om lachen...

16 sep 2005 19:01
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 911 Targa
Dordrecht
Bericht 
Mooie auto trouwens :thumleft:

:lol: zo'n kever

16 sep 2005 19:06
Profiel
PorscheForum Rookie
nederland
Bericht 
Ik ken de geschiedenis. jij ook? Waar denk je dat het idee van de lucht gekoelde boxer achter de achteras(waar ie niet hoort) vandaan komt? En het bolle uitelijk? aflopende kont. ronde lampen. maja tenslotte ook dezelfde ontwerper. Ik vind het meer het uitbuiten van een geliefde vorm. en vind dat porsche rijders zich moeten verenigen. Het is niet alleen de aanschaf maar ook het onderhoud. Bij de computer club word je toch ook niet uitgelachen als je geen compaq of HP of weet ik wat hebt.

17 sep 2005 17:23
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Will G schreef:
Ik ken de geschiedenis. jij ook? Waar denk je dat het idee van de lucht gekoelde boxer achter de achteras(waar ie niet hoort) vandaan komt? En het bolle uitelijk? aflopende kont. ronde lampen. maja tenslotte ook dezelfde ontwerper. Ik vind het meer het uitbuiten van een geliefde vorm. en vind dat porsche rijders zich moeten verenigen. Het is niet alleen de aanschaf maar ook het onderhoud. Bij de computer club word je toch ook niet uitgelachen als je geen compaq of HP of weet ik wat hebt.

Ja ik ken de geschiedenis.
Die komt van de Kever die eigenlijk niet onder de naam Volkswagen op de markt zou gebracht worden maar onder de naam NSU. En deze wagen is getekend, ontwikkeld en gerealiseerd door de heer Ferdinant Porsche.
Oeps......................Porsche......................en toch niet VW :?: :?: :?:
dus is de Porsche geen platgeslagen Kever , maar de Kever een opgeblazen Porsche (Neen fout , eigenlijk is de Kever een Porsche) :wink:
En mag de uitvinder en ontwikkelaar zijn eigen creatie en product niet verder uitwerken en verbeteren?

En nu jij weer :twisted:

Laatste update 22/10/2013

17 sep 2005 17:36
Profiel WWW Facebook 
foxtrot / oscar
Bericht 
Will G schreef:
lucht gekoelde boxer achter de achteras(waar ie niet hoort)

plat geslagen kever, of opgevoerde audi... ze hebben de motor allebei verkeerd zitten :mrgreen:

17 sep 2005 17:53
Profiel WWW
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Jeroen914 schreef:
Will G schreef:
lucht gekoelde boxer achter de achteras(waar ie niet hoort)

plat geslagen kever, of opgevoerde audi... ze hebben de motor allebei verkeerd zitten :mrgreen:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

17 sep 2005 17:59
Profiel WWW Facebook 
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Will G schreef:
en vind dat porsche rijders zich moeten verenigen.

En jij wil dat bereiken door als 944 rijder tegen 911 rijders aan te schoppen? :?

17 sep 2005 18:00
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Devils son schreef:
Will G schreef:
en vind dat porsche rijders zich moeten verenigen.

En jij wil dat bereiken door als 944 rijder tegen 911 rijders aan te schoppen? :?

Het doel heiligt de middelen, zei de wijze oude chinees :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy:

18 sep 2005 9:24
Profiel
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Macchiavelli.

18 sep 2005 9:32
Profiel
PorscheForum Rakker
P O R S C H E
NUTH
Bericht 
RS-R schreef:
Macchiavelli.

veni vidi vice

hij kwam hij zag en .................

NIEMAND IS SLIM GENOEG OM ZIJN EIGEN DOMHEID TE BEVATTEN.

18 sep 2005 11:15
Profiel Facebook 
PorscheForum Rookie
nederland
Bericht 
911-lover schreef:
Die komt van de Kever die eigenlijk niet onder de naam Volkswagen op de markt zou gebracht worden maar onder de naam NSU. En deze wagen is getekend, ontwikkeld en gerealiseerd door de heer Ferdinant Porsche.
Oeps......................Porsche......................en toch niet VW :?: :?: :?:
dus is de Porsche geen platgeslagen Kever , maar de Kever een opgeblazen Porsche (Neen fout , eigenlijk is de Kever een Porsche) :wink:
En mag de uitvinder en ontwikkelaar zijn eigen creatie en product niet verder uitwerken en verbeteren?

De VW Kever was er toch eerder volgens mij. dan vind ik niet dat die volks wagen is afgeleid van porsche.

Audi? dan heb je het over de 924 denk ik. en wat is er mis met audi? Ik heb ook eens een 924 gehad en die was van binnen 10x meer sportauto dan de spartaanse 11 van dezelfde bouwjaren. wegligging perfect. motor te weinig vermogen ja. Maar dan ook wel ff een andere prijsklasse.

Maar anyway. "het verenigen" levert toch mooie discussies op dit forum :D volgens mij komt het wel goed. de meeste 11 rijders zijn volgens mij toch liefhebbers die niet met de neus omhoog lopen toch.

19 sep 2005 16:46
Profiel
Bericht 
Will G schreef:
wat is er mis met audi?

Wat is er mis met VW dan? Vrijwel identiek product en dezelfde producent. Bovendien stond tot voor kort iemand van de Piech familie (als kenner weet je dan voldoende) aan het roer.

19 sep 2005 16:52
Profiel
PorscheForum Rakker
944 type-1 1985
alkmaar - oudorp
Bericht 
911-lover schreef:
Will G schreef:

uhm...de wagen werd getekend door meneer Ferdinand Porsche, in opdracht van meneer A. Hitler. Deze vond hem niet zo mooi als Porsche hem getekend had en heeft hem getekend naar de vorm van opgehoogde 911...

Ik heb deze bak eens langs zien komen op Discovery en het was echt één van de lelijkste creaties die ik ooit heb gezien :( ik heb nog even gezocht naar een fototje maar deze is onvindbaar...

Een hartelijk welkom trouwens aan al die porsche-944.nl gangers die nu ook hier zitten :D :D :D we rijden allemaal PORSCHE en daar gaat het om toch??

(ps. ook een hartelijk welkom aan alle nieuwe mensen die niet van porsche-944.nl komen :lol: )

944 Granat Rot '85

19 sep 2005 20:52
Profiel WWW Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
is dat 944 forum down ofzo? :lol: :lol: :twisted:

19 sep 2005 22:07
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
:lol: :lol: :lol: :lol:
Het moet niet gekker worden, daalijk krijgen we al die 924 rijders ook nog over de vloer. :lol: :wink:

19 sep 2005 22:25
Profiel
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Jij was toch op zoek naar zo'n ding? :lol:

19 sep 2005 22:27
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
Will G schreef:
Maar anyway. "het verenigen" levert toch mooie discussies op dit forum :D volgens mij komt het wel goed. de meeste 11 rijders zijn volgens mij toch liefhebbers die niet met de neus omhoog lopen toch.
He, da's een mooie opmerking ;)... De meeste 24/44 rijders volgens mij ook niet... Maar sommige :cheesy:

(whoei, kolen, vuur! Hoppa!)

19 sep 2005 22:35
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Bericht 
RS-R schreef:

Eerst wel, maar heb opeens een ander budget en het is nu een carrera Gt geworden waar ik naar op zoek ben. :wink:

19 sep 2005 22:45
Profiel
Hasselt/België
Bericht 
Rescue911 schreef:
RS-R schreef:

Eerst wel, maar heb opeens een ander budget en het is nu een carrera Gt geworden waar ik naar op zoek ben. :wink:

Met of zonder ruitenwisser op het achterraam(pje) :wink: :lol:

19 sep 2005 22:48
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Bericht 
Dat ligt eraan waar jullie mee komen, weten jullie er één zonder ruitenwisser dan wil ik er één mét hebben, weten jullie een hele nette te koop met ruitenwisser dan wil ik er graag één zonder ruitenwisser. Bestaat er niet één met een demontabele ruitenwisser? kan je 'm de ene keer wel en de andere keer niet eropzetten. :wink: :lol:

19 sep 2005 22:54
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 118 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende