Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 20 nov 2024 14:18

Antwoord op onderwerp  [ 66 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Dagje Nordschleife 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
P O R S C H E
NUTH
Bericht 
hij koen ik ben naar het all american treffen geweest in lommel en op de terug weg kwam ik iets bekends tegen ik denk die zaak kan ik toch :lol: ..
ziet er goed uit koen..
een super a1 locatie langs de drukke weg en hoe groot is jou`n zaak wel niet.. :shock:

kortom was gegaan met de chevy pick up en een zeldzame ford retractable met een stalen dak die elec in het kofferbak gaat..

Afbeelding

ps auto is te koop...

NIEMAND IS SLIM GENOEG OM ZIJN EIGEN DOMHEID TE BEVATTEN.

19 sep 2005 18:31
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
ex 997 Carrera S, ex 3,2 ex 993 C2 PF#233
Limburg
Bericht 
Leuk verslag! met een onzettend snelle rondetijd :shock: voor iemand die het circuit nog niet zo goed kent. De tijden van Rohrl zijn overigens wel echte rondetijden die van Koen zullen wel BTG zijn, scheelt toch ook behoorlijk.

19 sep 2005 18:41
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
ppp 356 schreef:
911-Lover schreef:
Als ik dat toen wist had ik echt geen meter meer gereden

Ik had je zaterdag of zondag nochtans verwittigd :zwbl: :thumbdown: :wink:

Toen waren ze nog belange niet zover Paul en toen hed je het over de achterste (klopt het of niet getuige :wink: ).
Toen heb ik nog gezegd dat ze tot november nog konden houden.
En het zijn zelfs de voorste die zo erg weg zijn en niet de achterste Die hebben nog net het wettelijke minimumprofielmaar worden mee vervangen.

Jeroen914 schreef:
is dat het karkas van de band wat je rechts op het rechter fotootje ziet?

Yep :?

Laatste update 22/10/2013

19 sep 2005 20:36
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Cayenne S
ZO-Brabant
Bericht 
Koen,

Ik trek jouw verhalen niet in twijfel, maar de genoemde tijd door je co-piloot van destijds wel. Het feit dat ervaren racer Paul van Splunteren met een M3 CSL met ervaren co-piloot nog niet onder de 8"50 komt zegt in mijn ogen genoeg. Die 8"37 had je gedroomd ;)

Maar hoe dan ook heb je het naar je zin gehad en daar gaat het om. Idem met mij afgelopen weekend in mijn 205-je en een Slopel Speedster. Voor een verslag van mijn belevenissen am Ring van afgelopen weekend klik hier

Paskal

19 sep 2005 20:52
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
964 C2 Coupe 91'
Twenteland
Bericht Nordschl..
Heb de foto´s van zaterdag in mijn album gezet. Heb er nog meer maar mijn album is vol :twisted: :mrgreen:
Paskal- Het was idd ontzettend druk. Volgende keer beter. Heb de smaak wel te pakken na zaterdag :lol:

19 sep 2005 20:59
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Een donker blauw metallic Speedster Zondag ?
Dan heb ik die gezien.
Mij zijn die tijden worst en diegene die vorige keer meewaren weten dat die me niet ibteresseren (heb ik zelfs nog nooit gemeten na een paar honderd rondjes op Zolder)
En als hij dat zegt neem ik dat aan , meer niet.
De hoofdzaak voor mij is dat ik er fun aan had , en die heeft zeker niet gemankeerd. Ik geniet er nog steeds van en zal dat nog verschillende dagen doen.

Joost Houben schreef:
die van Koen zullen wel BTG zijn, scheelt toch ook behoorlijk.

Ik weet niet wat BTG is.
Ik heb hem zien aanduwen vanaf dat je de paaltjes voorbij bent en kan gasgeven. Afduwen heb ik niet gezien daar ik er echt niet aan gedacht heb (mede door het hoge gehalte adrenaline :lol: )

19 sep 2005 21:02
Profiel WWW Facebook 
‘64 Kever
Bericht 
Hihihihi, wat een gesteggel over die tijd mensen, kom op zeg.... Anyway.... Zeker wel leuke foto's ;) (enne, Mark, dan zet je ze toch ook in eerder genoemd albumpje!)

Laatst bijgewerkt door Pascal op 19 sep 2005 23:37, in totaal 1 keer bewerkt.

19 sep 2005 22:05
Profiel Facebook 
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
911-lover schreef:
ppp 356 schreef:
911-Lover schreef:
Als ik dat toen wist had ik echt geen meter meer gereden

Ik had je zaterdag of zondag nochtans verwittigd :zwbl: :thumbdown: :wink:

Toen waren ze nog belange niet zover Paul en toen hed je het over de achterste (klopt het of niet getuige :wink: ).
Toen heb ik nog gezegd dat ze tot november nog konden houden.
En het zijn zelfs de voorste die zo erg weg zijn en niet de achterste Die hebben nog net het wettelijke minimumprofielmaar worden mee vervangen.

Ja en Neen, Ik heb gezegd dat de bandjes zeer erg afzien op een circuit. Ik stond toen inderdaad bij de achterbandjes. Heb toen verteld dat ik ooit met mijn GSI op circuit heb gereden, en na enkele ronden een setje banden had voor de vuilkar. Dit was volgens jouw toen enkel te wijten aan het feit dat het een voortrekker was. Maar je ziet het, het vreet banden, zowel voor een voor als voor een achtertrekker. :wink:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

19 sep 2005 23:13
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
965 L
gemonde
Bericht 
ik wil binnenkort ook wel een keertje gaan kijken

forum ritje ernaartoe

zo te horen zijn er genoeg liefhebbers

19 sep 2005 23:22
Profiel
Hasselt/België
Bericht 
ppp 356 schreef:

Ja en Neen, Ik heb gezegd dat de bandjes zeer erg afzien op een circuit. Ik stond toen inderdaad bij de achterbandjes. Heb toen verteld dat ik ooit met mijn GSI op circuit heb gereden, en na enkele ronden een setje banden had voor de vuilkar. Dit was volgens jouw toen enkel te wijten aan het feit dat het een voortrekker was. Maar je ziet het, het vreet banden, zowel voor een voor als voor een achtertrekker. :wink:

Daar heb je gelijk in. Dat het banden vreette wist ik , maar dat het zo mijn voorbanden (die nog beter waren dan mijn achterbanden die wel nog wettelijk OK zijn) zou ruineren had ik echt niet verwacht.Toch niet voor een achtertrekker (van een voortrekker ken ik dat wel mede door het doorspinnen van die voorwielen bij gedraaide wielen en het overstuur in bochten)
Zal wel aan mijn Co-piloot liggen :twisted: :wink:

19 sep 2005 23:42
Profiel WWW Facebook 
foxtrot / oscar
Bericht 
911-lover schreef:
Jeroen914 schreef:
is dat het karkas van de band wat je rechts op het rechter fotootje ziet?
Yep :?

Dan is het serieus tijd om e.e.a. eens goed te laten uitlijnen...!

20 sep 2005 3:15
Profiel WWW
PorscheForum Rookie
987 Cayman-S (met wat tweaks)
Bericht 
911 kompressor schreef:
Voor een verslag van mijn belevenissen am Ring van afgelopen weekend klik hier

Mooi verhaal weer, Paskal. En het rondje achter je 205 was top :)

Ik ben nog bezig met mijn verslag, maar de fotootjes kun je vast HIER bekijken. :lol:

JW

23 sep 2005 9:24
Profiel
PorscheForum Rakker
love is in the (h)air!
Belgie
Bericht 
JW schreef:
911 kompressor schreef:
Voor een verslag van mijn belevenissen am Ring van afgelopen weekend klik hier

Mooi verhaal weer, Paskal. En het rondje achter je 205 was top :)

Ik ben nog bezig met mijn verslag, maar de fotootjes kun je vast HIER bekijken. :lol:

JW

Herkennen jullie deze?

http://images1.fotopic.net/?iid=y95715&outx=800&quality=70

23 sep 2005 12:08
Profiel
Hasselt/België
Bericht 
Die zag ik net ook :shock: :D
't is de mijne :lol:

Afbeelding

23 sep 2005 12:15
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
964 C2 Amethyst
Bericht Re: Nordschleife
911 kompressor schreef:
911-lover schreef:
Ik rij vlot maar zeker geen scherpe tijden.De eerste keer hebben we 8.37 neer gezet

:shock:

Dit meen je toch niet of wel? 8"37 met een 968 dan moet je echt flink planken en het circuit helemaal van buiten kennen anders haal je dat echt niet. Ik denk eerder dat het 9"37 moet zijn.

Paskal (die er afgelopen weekend ook was van vr t/m ma. en inmiddels meer dan 500 rondes Ring heeft gedaan)

Dat is inderdaad een supertijd :!: :?:, maar indien correct: petje af 911- lover. Overigens zeer mooie foto's!

24 sep 2005 8:38
Profiel
PorscheForum Rookie
987 Cayman-S (met wat tweaks)
Bericht Nog een verslagje van het weekend op de Ring
En wel HIER :)

JW

25 sep 2005 11:34
Profiel
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Mooi verslag weer, JW.

25 sep 2005 13:54
Profiel
PorscheForum Rakker
ex911 ex964 ex996 ex 996 turbo nu 997 gt3
apeldoorn
Bericht 
lijkt mij prachtig om een keer heen terijden en een dag te genieten op die parkeer plaatsen

25 sep 2005 22:28
Profiel WWW
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
mike targa schreef:
lijkt mij prachtig om een keer heen terijden en een dag te genieten op die parkeer plaatsen

Uh??
Die parkeerplaatsen heb je in Nederland ook. :lol:

25 sep 2005 23:03
Profiel
PorscheForum Junkie
965 L
gemonde
Bericht 
:lol: :lol: :lol:

undercover :sbs6 :)

25 sep 2005 23:18
Profiel
Hasselt/België
Bericht Re: Nog een verslagje van het weekend op de Ring
JW schreef:
En wel HIER :)

JW

Prachtig verslag en hartelijk bedankt voor die schitterende foto.
Ik ben welmeermaals fotografen tegen gekomen langs de ring , maar dit is de erste en enigste foto die ik zie van mijn "Baby" :lol: :wink:

26 sep 2005 2:08
Profiel WWW Facebook 
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
911-lover schreef:
Ik weet niet wat BTG is.

Bridge to gantry...

Omdat het rechte stuk (deels) wordt gebruikt voor op en af rijden, wordt het rechte stuk niet meegenomen bij de tijden die Ringers gebruiken om te vergelijken. Tel er ong. 25 seconden bij op en je hebt een volledige rondetijd... (dus je komt dan op 9.02).

8.37 BTG is nog steeds rap en voor een eerste keer misschien wel te snel. Het adagium blijft: rustig beginnen en dan opbouwen. Van de vervelend aflopende crashes is een groot deel beginners die meteen snelle tijden willen neerzetten.

26 sep 2005 9:11
Profiel
Hasselt/België
Bericht 
Het was niet mijn eerste keer dat ik op deNordschleife zat en zeker niet de eerste keer op een circuit ( oa Hockenheim, Francorchamps en vooral Zolder zijn de laatste 10jaar zeer dikwijls door mij bezocht ovaaltjes zoals Duivelberg of Baarlo buiten beschouwing gelaten daar ik dat drie keer niks vond :wink: )
Maar in elk geval bedankt voor de uitleg :D

26 sep 2005 11:55
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
ex 997 Carrera S, ex 3,2 ex 993 C2 PF#233
Limburg
Bericht 
Citaat:
8.37 BTG is nog steeds rap en voor een eerste keer misschien wel te snel

8.37 BTG is voor een eerste keer, op een normale manier, met een TF en dergelijke auto gewoon niet mogelijk.
Naar mijn idee alleen mogelijk na zeer vele rondjes ervaring, 1 minuut verschil in rondetijd op de ring betekent echt een wereld van verschil.

26 sep 2005 22:22
Profiel
PorscheForum Junkie
965 L
gemonde
Bericht 
ze hebben veel vertrouwen hier in je koen :roll:

eerst de prestaties van je CS en nu de rondetijden :?

26 sep 2005 22:27
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 66 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende