Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 01 maart 2025 0:36

Antwoord op onderwerp  [ 1159 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 47  Volgende
Gek die marktprijzen 
Auteur Bericht
Moderator
PF #57
Bericht Re: Gek die marktprijzen
Oeps... :shock:

27 feb 2016 8:19
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 914-6 Nu Boxster 986.
Tolbert. Groningen.
Voor zoveel geld, mooi laten staan. Hetzelfde is gebeurd met de huizenprijzen, en daarbij gaat het dezelfde kant weer op. De lachende derde? :flush:

27 feb 2016 10:57
Profiel
Forum Admin
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924S
Utrechtse Heuvelrug
MichM3 schreef:
Trouwens... vandaag naar Pannhorst gebeld. Ik vroeg prijs voor zijn 964Cup en 964 Turbo 3.6.

...zet je schrap...

425.000 eur voor de Cup en 400.000 voor de 3.6..... yeah right :|

Hun voorraad blijf ook aardig lang staan. De 964 Turbo S hebben ze al zeker een jaar en de Paarse 964 ook. Ben wel benieuwd naar de prijs van de Turbo S.

27 feb 2016 12:27
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Sites zoals deze en Autosalon Singen houd ik allang niet meer in de gaten. Ik heb ook vermoeden dat ze handel drijven met wezens buiten onze planeet.

27 feb 2016 13:03
Profiel
PorscheForum Junkie
964 Turbo 3.6 / 996 GT2 / 924 Turbo / 924 / 924 / Defender 110 ex 924/ex 924/ex 911 2.7/ex 911SC/ex 911 3.2/ex 911 3.2/ex 964C4/ex 993Turbo/ex 964C4
Koekhapper PBVH
Johann schreef:
MichM3 schreef:
Trouwens... vandaag naar Pannhorst gebeld. Ik vroeg prijs voor zijn 964Cup en 964 Turbo 3.6.

...zet je schrap...

425.000 eur voor de Cup en 400.000 voor de 3.6..... yeah right :|

Hun voorraad blijf ook aardig lang staan. De 964 Turbo S hebben ze al zeker een jaar en de Paarse 964 ook. Ben wel benieuwd naar de prijs van de Turbo S.

In Engeland staat een rechts gestuurde met nagenoeg dezelfde km stand te koop voor iets meer dan !.000.000,00 Euro.

En de prijs voor een 964 Turbo 3.6 is toch terecht , t'is toch een fantastische auto..

27 feb 2016 18:54
Profiel
PorscheForum Rakker
Het Gooi, ex 964 C2 Coupe, ex 964 C4 Targa, ex 911T Targa '72 , ex 964 C4 Coupe, ex Tannengrun 996C2
wezen van een andere planeet? Dat heet witwassen :popcorn:
Ex 964 C4 Coupe
Ex 996 C2
991 C2S Sportchrono

27 feb 2016 21:40
Profiel
PorscheForum Rakker
996 C2 MK1, DD Pajero 3.2 DiD SWB + Mini R59 ex Jag E-Type OTS 1963, ex Jag MK2 1961. Lieshout
Franz schreef:
Ik zie nu dat de 964 Targa 4 die hier te koop stond nu bij Wolbert te koop staat. Dus ja.....die markt is nog steeds heel interessant en booming. Die andere 964 is ook deze week verkocht btw.

En inmiddels al weer verkocht. Ze gaan als warme broodjes ...

28 feb 2016 1:24
Profiel
Noord-Brabant
Dat doet Wolbert toch wel goed. Zijn 964's staan er doorgaans niet zo lang. En zolang hij met regelmaat een 964 weet aan te bieden houden mensen zijn website in de gaten. Maar ze gaan als warme broodjes inderdaad.

28 feb 2016 5:28
Profiel
Nou bellen maar Franz :mrgreen: Hoef je er ook niet mee te adverteren....

28 feb 2016 9:32
Profiel
PorscheForum Junkie
964 Targa, 911T hotrod ('70) EX: 3.2 Coupe
AlexPorsche schreef:
Franz schreef:
Ik zie nu dat de 964 Targa 4 die hier te koop stond nu bij Wolbert te koop staat. Dus ja.....die markt is nog steeds heel interessant en booming. Die andere 964 is ook deze week verkocht btw.

En inmiddels al weer verkocht. Ze gaan als warme broodjes ...

Heeft niets eens met foto's op de site gestaan. kan zomaar zijn dat Eric een zoekopdracht voor een klant had. Maar ze gaan rap ja.

28 feb 2016 10:06
Profiel
Noord-Brabant
giulia schreef:
Nou bellen maar Franz :mrgreen: Hoef je er ook niet mee te adverteren....

Zolang hij de prijs betaald die ik ervoor wil hebben vind ik het prima hoor. Of de bubbel barst over twee weken. :mrgreen:

28 feb 2016 10:43
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche Carrera 3.2 Cabrio (!987)
Over de grens bij Venlo
Ik volg de stijging van de prijzen van oude Porsche op het internet al enige tijd.
Wat me opvalt zijn de enorme bedragen die gevraagd worden voor 911 S modellen uit <74.

Als ik kijk naar de productie aantallen van de 911 S en de 911 E dan snap ik het huidige prijsverschil niet.
Technisch is er natuurlijk meer vermogen bij de S modellen maar veel techniek komt overeen.

Heeft iemand een verklaring hiervoor?

29 feb 2016 15:44
Profiel
PorscheForum Rakker
911 -996 2004
http://www.thegentlemanracer.com/2015/0 ... burst.html

29 feb 2016 15:49
Profiel
PorscheForum Junkie
Afgelopen vrijdag bij PCH-Classic geweest op de technische avond voor NPC leden. Er stond een baby blauwe RS Touring voor 825.000 :shock: Ik met mijn niet getrainde oog kon zien dat de kofferklep er niet mooi op zat, anderen met haviks-ogen wisten op te merken dat er de verkeerde koplampen in zaten, verkeerde stoelen en nog wel wat punten. Voor dat geld mag je toch een perfecte RS verwachten die tot de laatste moer klopt?!?

Los daarvan was het een top avond met een rondleiding door de bovenverdieping waar Mark zijn prive collectie heeft staan. Gaaf om te zien, naast Porsche geweldige VWs (ongeveer de eerste GTI van NL) en audi (bijv een Oer Quattro, SWB met kevlar body). Maar ook een T3 camper door porsche voorzien van onderstel en 3.2 motor. :thumleft:

29 feb 2016 16:10
Profiel
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
En toch zou het mij niet verbazen als dit jaar de bubbel knapt.
De prijzen worden maar verder opgehoogd. Op een zeker moment gaan mensen toch nadenken en zich afvragen of die oude auto dat idiote bedrag eigenlijk wel waard is.
Persoonlijk denk ik dat de verkoopprijzen binnenkort in Essen toch wat tegen gaan vallen en daarna zou het wel eens bergafwaarts kunnen gaan.

29 feb 2016 16:29
Profiel
PorscheForum Rookie
ex. '69 911s targa owner
Rotterdam
Ik hoop het van harte. Dan heb ik tenminste weer wat kans om ooit een 911s targa F te bezitten. Ik vond hem nu te kostbaar om erbij te houden als auto voor af en toe een ritje (stond gewoon gestald in een semi-openbare garage van gemeente Rotterdam) en ik kon het geld erg goed gebruiken voor de verbouwing van mijn huis. Nu 1 terugkopen is haast onmogelijk.

Zie het nu al een beetje bij Ferrari's. Mn vader heeft al 17 jaar een Testarossa, ding zakte alleen maar in waarde en op het laagste prijspeil dacht hij ik wil er nu vanaf want staat veel stil. Is gelukkig niet gelukt en toen ze een jaar geleden door de 100k gingen besloot hij om hem definitief te houden :D Nu zakken ze weer in waarde en blijft hij (gelukkig) bij zijn besluit.

29 feb 2016 16:47
Profiel
PorscheForum Junkie
porsche964 schreef:
Voor dat geld mag je toch een perfecte RS verwachten die tot de laatste moer klopt?!?

Kan je me uitleggen waarom je voor 800+K een perfecte RS verwacht?

29 feb 2016 17:57
Profiel
997 4S cabrio ex 964 cabrio 92 midnight blue
Ewout schreef:
En toch zou het mij niet verbazen als dit jaar de bubbel knapt.
De prijzen worden maar verder opgehoogd. Op een zeker moment gaan mensen toch nadenken en zich afvragen of die oude auto dat idiote bedrag eigenlijk wel waard is.
Persoonlijk denk ik dat de verkoopprijzen binnenkort in Essen toch wat tegen gaan vallen en daarna zou het wel eens bergafwaarts kunnen gaan.

Dus je bedoelt dat ik moet opschieten een 997 cabrio te kopen? :mrgreen:

29 feb 2016 18:23
Profiel
PorscheForum Junkie
912 schreef:
porsche964 schreef:
Voor dat geld mag je toch een perfecte RS verwachten die tot de laatste moer klopt?!?

Kan je me uitleggen waarom je voor 800+K een perfecte RS verwacht?

Is dat een serieuze vraag? Dat is bovenkant van de markt dan mag je ook top kwaliteit verwachten.

29 feb 2016 22:18
Profiel
PorscheForum Junkie
Dat is een serieuze vraag.

Bovenkant markt wil niet zeggen dat iets een top product is.
Het feit dat het een aardig bedrag voor sommige mensen is wil niet zeggen dat het een top product is.

Vandaar mijn vraag.

Wat is bovenkant van de markt? Jouw maatstaf is vraagprijs dus?!!

Ik zou zeggen: bovenkant van de markt is een top restauratie....

29 feb 2016 22:36
Profiel
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
En dan nog is 8 ton (te) veel. Net als 32 mln voor een rari of 300 mln voor een De Kooning, maar 'ze' betalen het ervoor.

29 feb 2016 23:29
Profiel
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
912 schreef:

Condition Ratings volgens Hagerty

#1 vehicles are the best in the world. The visual image is of the best vehicle, in the right colors, driving onto the lawn at the finest concours. Perfectly clean, the vehicle has been groomed down to the tire treads. Painted and chromed surfaces are mirror-like. Dust and dirt are banned, and materials used are correct and superbly fitted. The one word description for #1 vehicles is "concours."

#2 vehicles could win a local or regional show. They can be former #1 vehicles that have been driven or have aged. Seasoned observers will have to look closely for flaws, but will be able to find some not seen by the general public. The paint, chrome, glass and finishes will all appear as excellent. No excessive smoke will be seen on startup, no unusual noises will emanate from the engine. The vehicle will drive as a new vehicle of its era would. The one word description for #2 vehicles is "excellent."

#3 vehicles could possess some, but not all of the issues of a #4 vehicle, but they will be balanced by other factors such as a fresh paint job or a new, correct interior where applicable. #3 vehicles drive and run well, but might have some incorrect parts. These vehicles are not used for daily transportation but are ready for a long tour without excuses, and the casual passerby will not find any visual flaws. "Good" is the one word description of a #3 vehicle.

#4 vehicles are daily drivers, with flaws visible to the naked eye. The chrome might have pitting or scratches, the windshield might be chipped. Paintwork is imperfect, and perhaps the body has a minor dent. Split seams or a cracked dash, where applicable, might be present. No major parts are missing, but the wheels could differ from the originals, or other non- stock additions might be present. A #4 vehicle can also be a deteriorated restoration. "Fair" is the one word that describes a #4 vehicle.

29 feb 2016 23:33
Profiel
PorscheForum Junkie
912 schreef:

Bovenkant markt wil niet zeggen dat iets een top product is.
Het feit dat het een aardig bedrag voor sommige mensen is wil niet zeggen dat het een top product is.

Volgens mij zijn we het eens: alle waar naar zijn geld. Bovenkant markt = top restauratie / kwaliteit = top prijs :-)

In dit geval bedoelde ik is het wel top prijs maar niet top kwaliteit

29 feb 2016 23:35
Profiel
PorscheForum Junkie
Mooi!

Altijd interessant....

01 maart 2016 1:00
Profiel
PorscheForum Junkie
964 C2 1992
Amstelveen
Maar wat gaan ze hard omhoog hè, die prijzen... :popcorn:

01 maart 2016 19:15
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 1159 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 47  Volgende