Audi/Porsche RS2, ex 993-4S,
ex 3.2 cabrio, ex 964 c2
Roosendaal
Re: Ongedierte
Zet er in de winter assteunen onder. Helpt in ieder geval tegen muizen en de banden blijven rond. Heb geen ervaring met marters. Helpen die elektronische dingen goed tegen muizen?
29 feb 2016 21:48
bast
Zelfstandig
Buitenland
De apparaten welk een geluidsignaal afgeven werken volgens mijn garage niet. Gif was ook niet zo heel goed aangezien je dan de kans hebt dat er een muis/dier in je auto ligt te rotten. Die geur is niet echt lekker als je lekker wil toeren
Zo'n carcoon is alleen handig bij langdurig stilstaan - lijkt mij ...
Ik zou een hond kopen - of in iedergeval het haar daarvan .. en een rolletje kippengaas
01 maart 2016 18:37
Rs2-993
Audi/Porsche RS2, ex 993-4S,
ex 3.2 cabrio, ex 964 c2
Roosendaal
Heb zo'n "aerobed" voor de auto gehad. Is prima voor in de wintermaanden. Had 2 nadelen, mijn vrouw trok de stekker van de ventilator er nog weleens uit omdat ze het verlengsnoer nodig had, waardoor de "garage" inzakte en als dit te lang duurde plakt het plastic vast en laat sporen na die je daarna weer weg moet poetsen. Verder erg kwetsbaar vooral wanneer niet gebruikt. Na 3 winters te hebben gebruikt en 2 reparaties, heb ik de zaak weggegooid. Zag er laatst in Italië ook een dergelijke garage die van een veel betere kwaliteit was. Deze werd echter continue gebruikt om een zeldzame klassieker, waar niet mee werd gereden, te stallen in een showroom.
Marters geen ervaring mee. Voor muizen gebruik ik wanneer nodig lijmplankjes. (Ja ja verboden) leggen op looproute, muizen lopen graag vaste route langs de muur. Wanneer ze onder de garagedeur door kunnen is de kans groot dat ze langs de muur direct naast de deur doorlopen. In huis is deze methode altijd heel succesvol geweest.
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum