Inderdaad, maatje kleiner is mooier. Doe mij maar Ruf techniek en die fantastische wielen en een standaard uiterlijk, wel kek kleurtje erop Singer is overkill (en overpriced)
_________________________________________ GREEN IS GOOD
02 maart 2016 10:47
giulia
Re: Singer killer? RUF introduceert 964 backdate
RUF is ubercool en cult. Zou er geen moment over twijfelen.
02 maart 2016 13:02
MickRS
neuf onze français
Landelijk Amsterdam
Rescue911 schreef:
Iedereen gaat over op Bluetooth en sonos!
Precies! En niemand die het interesseert dat de geluidskwaliteit bagger is...
Dus doet u mij die RUF maar!
_________________________________________ rouge et noir
02 maart 2016 14:41
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en II
Amsterdam
Als ze slim zijn, produceren ze een stuk of 25 yellowbirds, voor € 750 k per stuk. Kan nu nog geëmotioneerd raken van het introductie artikel in Auto, Motor und Sport!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
_________________________________________ Porsche, there is no substitute!
02 maart 2016 19:56
MarkS
ex 991.2 Carrera GTS (2018)
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
En omdat het toch een Ruf topic is, de EVO bijdrage vanaf de Ruf stand in Genève
Mijn favo is wel duidelijk ...
02 maart 2016 20:07
Nine-6-four
Bewonder RUF enorm, zeker na een uitgebreide rondleiding door het hele bedrijf in september vorig jaar. Echt diep respect de manier waarop zij als kleine fabrikant de zaken zo grondig aanpakken.
02 maart 2016 20:15
thedutchguy
ex 993 Targa
Er staat toch echt geen P mooier op de wielen dan deze:
Goed, hij is (te) duur maar je moet altijd wat te wensen hebben toch?
_________________________________________ Black Cars Look Better In The Shade
02 maart 2016 21:00
Maarten
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
giulia schreef:
RUF is ubercool en cult. Zou er geen moment over twijfelen.
+1
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
02 maart 2016 21:02
964HP
Leuk om te zien dat RUF inmiddels ook weer durft uit te komen voor wat ze altijd al wisten....dat de 964 simpelweg ongeevenaard is
De wielbasis is met 70mm verlengd om de rechtuitstabiliteit te verhogen op de Oberhausen straight, ziet er als je het eenmaal weet een beetje vreemd uit....niet lelijk imo....gewoon anders. Hier is hoe ze het achterscherm weer netjes boven het wiel centreren:
Ziet er allemaal zeer gelikt uit! Ben benieuwd wat RUF heeft moeten doen om de torsiestijfheid van de body zo onzichtbaar mogelijk te behouden, is al met al een flink stukje 'structural metal' dat weggenomen wordt.
03 maart 2016 14:09
duc11
iets met geld en gezondheid
verre oosten
MarkS schreef:
Er staat dus ook gewoon weer een 993 turbo R 2016 remake in Genève
KWIJL
_________________________________________ speed is lekker, maar dan wel op de weg
03 maart 2016 16:20
porsche964
964 Targa, 911T hotrod ('70)
EX: 3.2 Coupe
Waar hebben ze die 964 nu precies verlengt? Of ben ik kippig.
Zo'n RUF is wel een heel fijn apparaat en meer mijn smaak, meer europees ingetogen qua body werk dan zo'n Singer. Ook super mooi, maar een RUF (zonder turbo) is toch wel de bom.
03 maart 2016 16:38
Jeroen914
foxtrot / oscar
auto is niet verlengd, maar de wielbasis (achterwielen zitten verder naar achteren) in de video hebben ze het over een multi-link achterwiel ophanging, dus het is aannemelijk dat ze de hele achterpartij (motor, bak, wielophanging en sub-frame) van een waterkoeler er in geknutseld hebben
ex 991.2 Carrera GTS (2018)
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
Scherp, en mooi in beeld gebracht. Overhang achter is een stuk korter geworden zo.
03 maart 2016 19:06
rob964.c4
964.c4
assendelft
Kijk dat wist ik niet maar wat stoer Zo is het echt wel speciaal en niet een snel blok erin en ander onderstel echt respect
_________________________________________ remmen is angst
03 maart 2016 19:20
porsche964
964 Targa, 911T hotrod ('70)
EX: 3.2 Coupe
Thanks Jeroen!
Naast wat jij noemt, moeten ze dus ook het achterscherm aangepast hebben anders past wiel er niet onder. Aardige verbouwing, en dus super gedaan, je ziet het nl niet zo op het 1e gezicht.
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Jeroen914 schreef:
auto is niet verlengd, maar de wielbasis (achterwielen zitten verder naar achteren) in de video hebben ze het over een multi-link achterwiel ophanging, dus het is aannemelijk dat ze de hele achterpartij (motor, bak, wielophanging en sub-frame) van een waterkoeler er in geknutseld hebben
das dan idd alleen op die oranje watergekoelde 964 , die blauwe zo te zien (met jouw net nieuw geleerde truc) niet
zal wel net zo iets in zitten als die 911 f model met die gt3 d,r in , die je liet zien van afgelopen zomer in de usa
btw die foto oranje geel , die gele is toch g model , g model is die qua maten zelfde als 964 dan ? als ik zo kijk qua afstanden , lijkt mij dat niet
of moek naar hans anders
.
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
03 maart 2016 19:25
Jeroen914
foxtrot / oscar
Die blauwe is een luchtgekoelde en heeft niet de verlengde wielbasis zoals die oranje watergekoelde Wielbasis van de luchtgekoelde 911s is na '69 niet meer veranderd check: http://blog.caranddriver.com/porsche-91 ... end-grows/
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
ok , thnx for linking
LOL mijn 964 is korter dan een 911 g model
.
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
03 maart 2016 21:40
giulia
De wielkast is naar achtergeschoven maar de totale lengte is gelijk. Bovendien hebben de RUFjes een ronde wielkast terwijl het origineel een wat plattere bovenboog heeft
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum