Auteur |
Bericht |
don_carrera
P O R S C H ENUTH
|
hij koen ik ben naar het all american treffen geweest in lommel en op de terug weg kwam ik iets bekends tegen ik denk die zaak kan ik toch ..
ziet er goed uit koen..
een super a1 locatie langs de drukke weg en hoe groot is jou`n zaak wel niet..
kortom was gegaan met de chevy pick up en een zeldzame ford retractable met een stalen dak die elec in het kofferbak gaat..
ps auto is te koop...
_________________________________________ HAPPINESS IS DRIVING A P O R S C H E
NIEMAND IS SLIM GENOEG OM ZIJN EIGEN DOMHEID TE BEVATTEN.
|
19 sep 2005 18:31 |
|
|
Joost993
ex 997 Carrera S, ex 3,2 ex 993 C2 PF#233Limburg
|
Leuk verslag! met een onzettend snelle rondetijd voor iemand die het circuit nog niet zo goed kent. De tijden van Rohrl zijn overigens wel echte rondetijden die van Koen zullen wel BTG zijn, scheelt toch ook behoorlijk.
|
19 sep 2005 18:41 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Toen waren ze nog belange niet zover Paul en toen hed je het over de achterste (klopt het of niet getuige ). Toen heb ik nog gezegd dat ze tot november nog konden houden. En het zijn zelfs de voorste die zo erg weg zijn en niet de achterste Die hebben nog net het wettelijke minimumprofielmaar worden mee vervangen.
Yep
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
19 sep 2005 20:36 |
|
|
pakkie
Cayenne SZO-Brabant
|
Koen,
Ik trek jouw verhalen niet in twijfel, maar de genoemde tijd door je co-piloot van destijds wel. Het feit dat ervaren racer Paul van Splunteren met een M3 CSL met ervaren co-piloot nog niet onder de 8"50 komt zegt in mijn ogen genoeg. Die 8"37 had je gedroomd
Maar hoe dan ook heb je het naar je zin gehad en daar gaat het om. Idem met mij afgelopen weekend in mijn 205-je en een Slopel Speedster. Voor een verslag van mijn belevenissen am Ring van afgelopen weekend klik hier
Paskal
|
19 sep 2005 20:52 |
|
|
marknineoneone
964 C2 Coupe 91'Twenteland
|
Nordschl..
Heb de foto´s van zaterdag in mijn album gezet. Heb er nog meer maar mijn album is vol
Paskal- Het was idd ontzettend druk. Volgende keer beter. Heb de smaak wel te pakken na zaterdag
_________________________________________ If you want to make a small fortune in motorsport
than start with a big one!
|
19 sep 2005 20:59 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Een donker blauw metallic Speedster Zondag ?
Dan heb ik die gezien.
Mij zijn die tijden worst en diegene die vorige keer meewaren weten dat die me niet ibteresseren (heb ik zelfs nog nooit gemeten na een paar honderd rondjes op Zolder)
En als hij dat zegt neem ik dat aan , meer niet.
De hoofdzaak voor mij is dat ik er fun aan had , en die heeft zeker niet gemankeerd. Ik geniet er nog steeds van en zal dat nog verschillende dagen doen.
Ik weet niet wat BTG is.
Ik heb hem zien aanduwen vanaf dat je de paaltjes voorbij bent en kan gasgeven. Afduwen heb ik niet gezien daar ik er echt niet aan gedacht heb (mede door het hoge gehalte adrenaline )
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
19 sep 2005 21:02 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Hihihihi, wat een gesteggel over die tijd mensen, kom op zeg.... Anyway.... Zeker wel leuke foto's (enne, Mark, dan zet je ze toch ook in eerder genoemd albumpje!)
Laatst bijgewerkt door Pascal op 19 sep 2005 23:37, in totaal 1 keer bewerkt.
|
19 sep 2005 22:05 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Ja en Neen, Ik heb gezegd dat de bandjes zeer erg afzien op een circuit. Ik stond toen inderdaad bij de achterbandjes. Heb toen verteld dat ik ooit met mijn GSI op circuit heb gereden, en na enkele ronden een setje banden had voor de vuilkar. Dit was volgens jouw toen enkel te wijten aan het feit dat het een voortrekker was. Maar je ziet het, het vreet banden, zowel voor een voor als voor een achtertrekker.
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
19 sep 2005 23:13 |
|
|
robbie965
965 Lgemonde
|
ik wil binnenkort ook wel een keertje gaan kijken
forum ritje ernaartoe
zo te horen zijn er genoeg liefhebbers
_________________________________________ duitse laagvlieger
|
19 sep 2005 23:22 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Daar heb je gelijk in. Dat het banden vreette wist ik , maar dat het zo mijn voorbanden (die nog beter waren dan mijn achterbanden die wel nog wettelijk OK zijn) zou ruineren had ik echt niet verwacht.Toch niet voor een achtertrekker (van een voortrekker ken ik dat wel mede door het doorspinnen van die voorwielen bij gedraaide wielen en het overstuur in bochten)
Zal wel aan mijn Co-piloot liggen
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
19 sep 2005 23:42 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
Dan is het serieus tijd om e.e.a. eens goed te laten uitlijnen...!
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
20 sep 2005 3:15 |
|
|
JW
987 Cayman-S (met wat tweaks)
|
Mooi verhaal weer, Paskal. En het rondje achter je 205 was top
Ik ben nog bezig met mijn verslag, maar de fotootjes kun je vast HIER bekijken.
JW
|
23 sep 2005 9:24 |
|
|
Beltar
love is in the (h)air!Belgie
|
_________________________________________ Gelukkig zijn is: blij zijn met wat anderen realiseren en tevreden zijn met hetgene je zelf hebt...
|
23 sep 2005 12:08 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
23 sep 2005 12:15 |
|
|
dennis964
964 C2 Amethyst
|
Re: Nordschleife
Dat is inderdaad een supertijd , maar indien correct: petje af 911- lover. Overigens zeer mooie foto's!
_________________________________________ Walter Rohrl: "...und jetzt bitte richtig gasgeben!"
|
24 sep 2005 8:38 |
|
|
JW
987 Cayman-S (met wat tweaks)
|
Nog een verslagje van het weekend op de Ring
En wel HIER
JW
|
25 sep 2005 11:34 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Mooi verslag weer, JW.
|
25 sep 2005 13:54 |
|
|
mike targa
ex911 ex964 ex996 ex 996 turbo nu 997 gt3apeldoorn
|
lijkt mij prachtig om een keer heen terijden en een dag te genieten op die parkeer plaatsen
|
25 sep 2005 22:28 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Uh??
Die parkeerplaatsen heb je in Nederland ook.
|
25 sep 2005 23:03 |
|
|
robbie965
965 Lgemonde
|
_________________________________________ duitse laagvlieger
|
25 sep 2005 23:18 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Re: Nog een verslagje van het weekend op de Ring
Prachtig verslag en hartelijk bedankt voor die schitterende foto.
Ik ben welmeermaals fotografen tegen gekomen langs de ring , maar dit is de erste en enigste foto die ik zie van mijn "Baby"
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
26 sep 2005 2:08 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Bridge to gantry...
Omdat het rechte stuk (deels) wordt gebruikt voor op en af rijden, wordt het rechte stuk niet meegenomen bij de tijden die Ringers gebruiken om te vergelijken. Tel er ong. 25 seconden bij op en je hebt een volledige rondetijd... (dus je komt dan op 9.02).
8.37 BTG is nog steeds rap en voor een eerste keer misschien wel te snel. Het adagium blijft: rustig beginnen en dan opbouwen. Van de vervelend aflopende crashes is een groot deel beginners die meteen snelle tijden willen neerzetten.
|
26 sep 2005 9:11 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Het was niet mijn eerste keer dat ik op deNordschleife zat en zeker niet de eerste keer op een circuit ( oa Hockenheim, Francorchamps en vooral Zolder zijn de laatste 10jaar zeer dikwijls door mij bezocht ovaaltjes zoals Duivelberg of Baarlo buiten beschouwing gelaten daar ik dat drie keer niks vond )
Maar in elk geval bedankt voor de uitleg
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
26 sep 2005 11:55 |
|
|
Joost993
ex 997 Carrera S, ex 3,2 ex 993 C2 PF#233Limburg
|
8.37 BTG is voor een eerste keer, op een normale manier, met een TF en dergelijke auto gewoon niet mogelijk.
Naar mijn idee alleen mogelijk na zeer vele rondjes ervaring, 1 minuut verschil in rondetijd op de ring betekent echt een wereld van verschil.
|
26 sep 2005 22:22 |
|
|
robbie965
965 Lgemonde
|
ze hebben veel vertrouwen hier in je koen
eerst de prestaties van je CS en nu de rondetijden
_________________________________________ duitse laagvlieger
|
26 sep 2005 22:27 |
|
|