Auteur |
Bericht |
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
How low will they go?...
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
09 maart 2016 12:28 |
|
|
leander
Brabant - Westland
|
Re: How low will they go?...
Zelfde truc wat ze toen bij de 924 hebben gedaan. Een 2.0 vierpitter als instapmodel. Kan werken.
_________________________________________ 924 Track '84
Ex: 924 Turbo Targa '80 Ex: 986 Boxster S '01
Dreamers cannot be tamed. Dreams are not for sale.
|
09 maart 2016 12:29 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Re: How low will they go?...
Porsche wordt VW premium. 75k voor een kale viercilinder. Ach, gekken genoeg.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
09 maart 2016 12:32 |
|
|
porsche964
964 Targa, 911T hotrod ('70)
EX: 3.2 Coupe
|
Re: How low will they go?...
Wel en kale viercilinder die net zoveel PK ophoest dan mijn 964 en 60nm meer torque Maar ben het met jullie eens dat in een Macan of een dikkere benzine hoort of neem de instap diesel, als je veel KMs maakt en toch heerlijk de duw in je rug wilt
|
09 maart 2016 12:42 |
|
|
Neppert
NeppertNeppert
|
Re: How low will they go?...
Ghehehehe...die comments in het artikel:
"Porsche gaat nu een leasebak macan"
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
|
09 maart 2016 12:43 |
|
|
MarcoB
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
|
Re: How low will they go?...
niets mis mee.
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
|
09 maart 2016 12:53 |
|
|
Driver4S
992.1 GT3
964 C2
930
Macan Turbo
ex 991.2 GT3
ex 997 GTS
ex 997 S
ex 996 4SRotterdam
|
Re: How low will they go?...
Goede zaak want deze modellen financieren onze 911 hobby. 75K voor een autotje is toch niet iets wat iedereen zo maar even neer legt. Respect voor iedere Porsche rijder Als ik de ruimte nodig zou hebben, vind ik zo'n Macan toch best wel een leuke wagen en leuker dan de Cayenne.
|
09 maart 2016 12:58 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Re: How low will they go?...
De enige die mijn 911-hobby financiert is mijn vriendin (geintjuhhh) En verder inderdaad respect voor iedere (echte) Porsche rijder.
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
09 maart 2016 13:04 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Re: How low will they go?...
Handige zet. Van 0-100 km/h in 6,5 sec bij een testverbruik van 7,2 liter/100 km. Daarmee wordt zo'n auto als DD/Leaseauto voor menigeen aantrekkelijk. Goed voor de verkoopcijfers, kunnen ze ook mooie sportwagens blijven bouwen. Ik hou het zelf wel bij mijn 3,8 liter 6-cilinder boxermotor
|
09 maart 2016 14:57 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Re: How low will they go?...
ja joh, strax een Porsche op basis van een Up! Kunnen ze er nog veel meer van verkopen om hun sjoemel-claims van te betalen, fijn toch
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
09 maart 2016 14:59 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Re: How low will they go?...
Met een vanaf prijs van zo'n 80K zonder opties hebben we het niet helemaal over die klasse Dat houdt de auto nog redelijk exclusief.
|
09 maart 2016 15:03 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Re: How low will they go?...
Vast wel een junior-marketeer die bedenkt dat er van de Porsche Up! een miljoen te verkopen zijn. Wedden dat ze dan door de knieen gaan Niet dat BMW een haar beter is met die flut 3 cilinders en die afgrijselijke AT. Zag er laatst eentje rijden, een AT met M-sportpakket. Rolde bijna achter mn stuur vandaan van het lachen, wat een kneus ben je dan.
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
09 maart 2016 16:01 |
|
|
drknauf
___________________
ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ
ησ ѕυвѕтιтυтє
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
|
Re: How low will they go?...
dat krijg je he als je als bedrijf aan je wereld wijde opgelegde emissie eisen moet gaan voldoen .
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
09 maart 2016 16:09 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Re: How low will they go?...
Doet Ferrari toch een stuk beter. Misschien toch maar: http://www.prinsesclusivo.nl/aanbod/fer ... um-nieuwstIn ieder geval een merk dat niet verkwanselt wordt door de boekhouders van deze wereld.
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
09 maart 2016 16:28 |
|
|
Bertjan
2008 987 Cayman SVeluwe
|
Re: How low will they go?...
Ach ja... BMW en Porsche zijn in mijn ogen de beste voorbeelden hoe je in rap tempo je merk kan vertroebelen en ja, commercieel is het in ieder geval op de korte/middellange termijn onwijs lucratief. Leuk is anders wat mij betreft, en merk dat ik meer liefhebber begin te worden van modellen dan van merken. En daarmee (dus) ook minder loyaal. Maar wellicht ben ik af en toe principiëler dan goed voor me is
_________________________________________ Happiness isn't around the corner - IT IS THE CORNER
|
09 maart 2016 17:16 |
|
|
Dial_888
911 3.2 Carrera
|
Re: How low will they go?...
Ach, ik vind het allemaal best....ze doen maar...bovendien zulke auto's wil/kan niet betalen.
Goede zet voor mensen in een positie in de lease te doen of gewoon stikken in het geld om particulier ruim 60k voor zo'n glimmend stuk blik op de oprit te hebben.
Ik rij wel door in mijn oude meuk tot aan mijn dood......
_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
|
09 maart 2016 18:15 |
|
|
A-Line
LEEUWARDEN
|
Re: How low will they go?...
Doe je niet mee aan de postcode en de staatslotterij
|
09 maart 2016 21:17 |
|
|
Dial_888
911 3.2 Carrera
|
Re: How low will they go?...
Nee, ben zo ook wel tevreden....en zeker met datgene wat ik nu heb..
_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
|
09 maart 2016 21:31 |
|
|
A-Line
LEEUWARDEN
|
Re: How low will they go?...
Je hebt helemaal gelijk
|
09 maart 2016 21:53 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Re: How low will they go?...
Eigenlijk heb ik een 911 altijd al als een soort van op zichzelf staand merk gezien waar de rest heel handig van profiteert.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
09 maart 2016 22:46 |
|
|
Godspeed
PF #911België
|
Re: How low will they go?...
Zoals de stickers luiden:
_________________________________________ 968 ClubSport GT86 MX-5 NA Ex: Elise S1 111S
|
10 maart 2016 10:39 |
|
|
oliver
|
Re: How low will they go?...
Knap gevonden!
|
10 maart 2016 10:45 |
|
|
HV
3.2 cabrio 1987 marineblauwNijmegen
|
Re: How low will they go?...
En toch is het een trieste ontwikkeling. Want zo komt er straks mogelijk ook een bol van de pk's staande 911 met 4 pitter. En dat vanwege het theoretisch veel lagere verbruik. Natuurlijk scheelt die 2 cilinders minder wel iets, maar in de praktijk valt dit vaak enorm tegen. De nu opgegeven waarden voor de Macan zul je in de praktijk naar mijn verwachting niet halen, zeg ik vanuit de ervaring in een XC60 met vergelijkbare motor (ken hiervan ook de 6 cil. variant, die in de praktijk niet veel onzuiniger is dan de 4 cil.). Snelle invoering van meer realistische testmethoden voor verbruik is wat mij betreft erg wenselijk, dat remt in elk geval de ongebreidelde downsizing-trend, die het antwoord lijkt op alle kwalen maar die voornamelijk op papier resultaat oogst.
|
10 maart 2016 10:50 |
|
|
Driver4S
992.1 GT3
964 C2
930
Macan Turbo
ex 991.2 GT3
ex 997 GTS
ex 997 S
ex 996 4SRotterdam
|
Re: How low will they go?...
There is no substitute for cubic inches. Om maar een Amerikaans gezegde te quoten.
|
10 maart 2016 11:13 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Re: How low will they go?...
En aangezien een BMW 518 veel slechter scoort dan een 530 (bron; VK vanochtend), qua voldoen aan de uitstootnormen, geloof ik geen flikker van die huilie huilie verhalen over de arme autoindustrie die door de overheid gedwongen wordt om te down-sizen. De enige reden om te down-sizen is marge vergroten. Heeft nix met milieuregels te maken.
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
10 maart 2016 11:35 |
|
|