Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 21:17

Antwoord op onderwerp  [ 202 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
In opbouw: Porsche 911 RSR 3.6 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht Re: In opbouw: Porsche 911 RSR 3.6
Voordat ik met de auto ook maar een meter gereden had had ik al plannen om de versnellingspook aan te passen/verbeteren. Toch twijfelde ik omdat meteen te doen voor het rijden ermee. Dan wist ik niet precies wat ik veranderde voor het origineel gevoeld te hebben. Nu weet ik dat vooral de middenstand niet helemaal lekker is. Zeker met nog een klein beetje speling in delen van de pook. Nu heb ik alle speling eruit weten te halen en heb een mechanisme ontworpen zodat de pook een veel beter middenstand heeft. Beetje het idee ala Wevo.

Ook een bluetooth module in mijn ECU gebouwd zodat ik makkelijker mijn "digi-race-dash" kan plaatsen voor m'n neus. Heb nu een korte zuignap met een simpele telefoonklem op mijn toerenteller geplaatst. Was wel een uitdaging om de module werkend te krijgen om contact met mijn telefoon of tablet te krijgen maar uiteindelijk gelukt.

Ik denk dat maar weinig mensen in kunnen loggen in hun 911 via bluetooth met naam "PORSCHE 911"

Het is wel een heel apart gezicht zo'n dash op een klassieke 911. Vind het contrast helemaal geweldig en het leuke is je haalt het ook zo weer weg zodat je er niets van ziet.

Je kunt nu zelfs alle in en output signalen van je ECU dataloggen te samen met gps en g-krachten zodat je kunt nakijken hoe je motor "liep" op een bepaalde plek in google maps!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

22 maart 2016 23:04
Profiel
PorscheForum Super Junkie
>> 911 2.7 1977 << ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82
> Groningen PF #4 <
Bericht Re: In opbouw: Porsche 911 RSR 3.6
Peter 911 RSR schreef:
Afbeelding

Ik ben er uit. Als ik me ooit een tweede Porsche kan veroorloven, dan wordt het zoiets! :thumleft:

23 maart 2016 7:44
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 202 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9