Ik zou zeggen, kijk ook eens naar die van mij, als je nog steeds de 608 garagedeuropener kan waarderen tenminste....
27 maart 2016 9:16
Toeterboy
996 MK2 Targa
Etten-Leur
Re: Hallo Porschevrienden
Welkom!
Sneue manier van handelen idd maar wees niet bevreesd, wellicht was de AKK een struikelblok voor de verkoper en krijgen we hier over 2 weken een aanmelding op het forum met een vage technische vraag ... :S
Lekker doorzoeken.
Groet,
Toeter
27 maart 2016 10:49
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
Geen nette manier van handelen maar of de verkoper heeft gedacht snel handelen of heeft alleen maar de prijs op willen drijven bij jou...
Gelukkig zijn er nog genoeg over dus je vindt er wel weer 1. Zuur is het zeker als je je zinnen erop hebt gezet
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
27 maart 2016 14:40
Mallemart
Bunch of BMW's and a Lancia
mbembe schreef:
Geen nette manier van handelen maar of de verkoper heeft gedacht snel handelen of heeft alleen maar de prijs op willen drijven bij jou...
Ja, dat is ook mijn idee dat hij al langer een bod had liggen en mij heeft gebruikt om dat op te krikken. Ach ja, the chase goes on, zoals velen van jullie al opmerkten. En dat is ook leuk. Het is niet zo dat mijn vrouw naar haar werk moet lopen zonder 997
28 maart 2016 10:44
Djordy
Porsche Cayenne 3.6
Rotterdam
Hoe gaat het met de zoektocht Martin? Al wat leuks tegen gekomen?
02 apr 2016 13:09
Mallemart
Bunch of BMW's and a Lancia
Nog nix gevonden tot nu toe. Ben nu ook weer in Duitsland en België aan het kijken. Ach het houdt je van de straat
03 apr 2016 13:25
Amstedammer
Service Delivery Manager / Product Manager
Inmiddels weer een kandidaat tegengekomen, Martin?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum