Auteur |
Bericht |
THE MUD
Forumcrashtestdummy
|
Re: Klokkies - deel 7 (and counting...)
_________________________________________ Current: Fiets... Exxes: - 986 3.2S - 986 - 968 Coupe - 964 Carrera 4 - 968 Club Sport
|
29 maart 2016 21:26 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Ik vind 'm wel cool. Afmeting is net op het randje idd, maar wat mij betreft net aan de goede kant ervan. Kan net.
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
29 maart 2016 21:39 |
|
|
horn
PF #57
|
ach, kan prima. Vind vrouwen een Sub ook altijd goed staan en de meeste hebben ook zulke polsjes. Moet je hem niet te strak dragen idd. Have fun with it!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
29 maart 2016 23:55 |
|
|
rens914
|
Oops, mazzel gehad. Kwam gisteren terug van een rondje door het bos met de mountainbike en bij het uittrekken van mn trui viel mn horloge op de grond. Schakel gebroken #%%+&&%$#. Die had ik ook zomaar kwijt kunnen zijn. Bijzondere is dat Tag stelt dat de armband een leven lang meegaat. Dit wordt in 10 jaar al mn 3e (a €300 +)
_________________________________________ speed costs money, how fast do you want to go ?
Alpine 310 gr 4, Bmw E91, Merc 171, een Campert en een grasmaaiert.
|
30 maart 2016 7:06 |
|
|
horn
PF #57
|
pfff, da's idd zwijnen.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
30 maart 2016 7:12 |
|
|
MY00
Cayman S
|
Van mijn TAG is 1x de band los/stuk gegaan, dit was 2 weken na een beurt. Verder nooit 1 enkel probleem ermee gehad. Het is een band van de LINK serie.
Maar zeker mazzel gehad.
_________________________________________ Mvg,
René
|
30 maart 2016 9:29 |
|
|
rens914
|
Ja, de zwaardere armband vd link serie heb ik dus ook. Mooi geen levenlang dus.
_________________________________________ speed costs money, how fast do you want to go ?
|
30 maart 2016 13:05 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Kan echt niet zo Ik hoor het wel van je wanneer je de BFK kwijt wilt
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
30 maart 2016 13:59 |
|
|
drknauf
|
wat zijn jullie makke gasten man ik verslijt 2 banden per jaar op m,n klok
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
30 maart 2016 18:20 |
|
|
giulia
|
Ja ...jij strijkt alleen maar langs de muren met je polsen.
|
31 maart 2016 11:16 |
|
|
rens914
|
Dat hangt natuurlijk ook wel een beetje af van merk en kwaliteit van de band. De Link van TH wordt verkocht onder het mom van "lasts a lifetime" en kost netto iets van € 370. Bij bijv seiko of zoiets kun je elke schakel vervangen (elke schakel heeft een eigen pin) en dat hebben de TH's niet. Kapot = volledig vervangen. Gelukkig vanochtend mn oude band (4 jr geleden vervangen) gevonden en gezien dat de andere kant identiek is en zo overgezet kan worden. Blijkbaar gaan ze vaak aan de voorkant kapot. Mazzel hebben aangezien ik normaliter van de weggooierige ben. Zelfs de reserveschakels van mn JL reverso heb ik gedoneerd aan de cliko (en die blijken volgens het net best wel wat waard te zijn. Omzetten kost € 10
|
31 maart 2016 11:43 |
|
|
horn
PF #57
|
valt mee . Schakeltje erbij in Rolex Sub band kostte incl montage € 200 bij S&C...
|
31 maart 2016 12:52 |
|
|
Godspeed
PF #911België
|
Porsche rijden is dan eigenlijk nog goedkoop, en er zit bovendien ook een klokje in...
_________________________________________ 968 ClubSport GT86 MX-5 NA Ex: Elise S1 111S
|
31 maart 2016 12:59 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
31 maart 2016 13:28 |
|
|
rens914
|
Nou ja, dit had mn 3e schakelband kunnen worden in 10 jr. 3 x inclusief montage zit je al snel op een kleine €1500 (voor de band). Vind het belachelijk voor iets waarvan bij aankoop gesteld wordt dat het een leven lang meegaat. Heb Facom en Snap-on. Beide levenslange garantie. Kapot = repareren/omruilen
|
31 maart 2016 14:37 |
|
|
horn
PF #57
|
helemaal eens. marketing eikels. Leren bandje van mijn IWC was na anderhalf jaar ook volledige kapot (aan de binnenkant). Ook € 400 vervanging... Heb maar een ander adresje gezocht (via hier). @ Ronaldo - mooie combi. Wil nog graag een keer een mooie rubberen band voor mijn Sub. Nato leuk voor op mijn Seiko's, niet voor op de Sub. Iedere Sjaak...
|
31 maart 2016 21:44 |
|
|
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
rubberb.com
maar staal blijft het fijnste dragen hoor....
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
01 apr 2016 10:29 |
|
|
giulia
|
Heb 4 jaar geleden bij ABP Paris een kalfslederen Nato bij ABP Paris laten maken voor mijn Superocean. Oudert mooi, beetje rek maar onverslijtbaar tot nu toe. Ik heb er de originele rubberband en de Milanese band ook nog bij....ergens
|
01 apr 2016 10:42 |
|
|
$TEEF
|
mooie band, maar kan je ook gewoon in Nederland bij Bernhard bestellen hoor;-) https://bulangandsons.com/product-categ ... o-leather/top adres voor mooie vintage klokken en banden
|
01 apr 2016 11:33 |
|
|
drknauf
|
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
01 apr 2016 11:36 |
|
|
$TEEF
|
mooie ingetogen rolex idd mike
|
01 apr 2016 11:42 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Wow, gave combi
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
01 apr 2016 12:02 |
|
|
giulia
|
Maar niet toen ik mij band in 2011 bestelde. Bovendien vind ik die Bulang banden een beetje niet zo mooi.
|
01 apr 2016 12:03 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Manmanman, dies LILLIK
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
01 apr 2016 12:04 |
|
|
horn
PF #57
|
Hahahahaha
|
01 apr 2016 12:08 |
|
|