Re: La Targa Passaggio Rotterdam - zaterdag 16 april 2016 -V
Leuk je weer FF gesproken te hebben Ruud leuke foto's. Einde eerste filmpje sta ik volgens mij nog te kijken
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
17 apr 2016 10:20
987S
Beek en Donk
Super georganiseerd weer! Routeboek was hetzelfde als vorig jaar (zelfde foutjes erin ) maar de tunnels klonken weer super. Die grijze RSR was zo luid (stationair) dat als ik er achter stond bij het stoplicht op mijn toerenteller moest kijken of mijn motor überhaupt nog wel draaide . Moet je voorstellen hoe dat in de tunnel klonk . Hieronder mijn fotos. Volgende keer (waar dan ook) graag weer van de partij! Groeten, Rogier
Mijn Frietkar
The Dark Side of Cayman
Bij de pauze
17 apr 2016 10:42
Jaco
Negenhonderdvijfenzestig.
André schreef:
Was een prachtige route, lekker gereden
Net weer thuis
Afgesleept door ANWB , brandstof pomp begaf het bij Leusden.
Binnen 1 week 2 van die ouwe blauwe hokken kapot...............daar gaat de onverwoestbare reputatie.... Had je toch die andere uitlaat db-killer er ook uit moeten halen........betere flow van je benzine.....
Was weer mooi. Organisatie bedankt!! Leuk om het centrum van Rdam toch nog 1x te mogen zien. Volgende x maar met de stekkermobiel....
Die politie volvo op de a15 dacht op de oprit achter het muurtje ons op te kunnen wachten......gelukkig maakten we op dezelfde op/afrit een U-turn Ook eens een keer mazzel.
We zijn na de Noordtunnel afgehaakt, daar de jongste van mn copiloten al ver over bedtijd heen zat.....
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
17 apr 2016 11:49
Djurre
weer geweldig genoten, lekker geklapperd door de tunnels. blauwe 11je maakte meer herrie dan ik, denk dat er naast een milieuzone ook een geluidszone zal komen in Rotterdam heel benieuwd naar de filmpjes!
_________________________________________ VOF de Loods!
@jaco: 2 blauwe kaputt? Naast die van André (belen Dre), welke nog meer, die van Rico?
17 apr 2016 13:08
Mart WTL
Dank mannen en organisatie, vooruh ... you know ...
_________________________________________ 'Life is what you make it!'
17 apr 2016 13:23
SjorsPorsche
1974 Carrera RS 3.0 tribute
Oud-Verlaat aan de Rotte!
porsche964 schreef:
@jaco: 2 blauwe kaputt? Naast die van André (belen Dre), welke nog meer, die van Rico?
Die van Rico had vorige week in de eiffel last van een haperende vonk......heeft een adac monteur na twee uur wachten opgelost.....konden we toch nog aan de pils die avond...pffffff
_________________________________________ Besmet met het Flat Six virus
Alle deelnemers en betrokken partijen bedankt voor weer een prachtige avond. Helaas is het niet helemaal droog gebleven, maar gelukkig stond het deze keer niet blank onderin de tunnels... Volgend jaar zetten wij weer een nieuwe route uit, maar eerst volgen nog de La Targa's in Antwerpen, Brussel en Amsterdam.
Voor het goede doel is bijna 1000 euro opgehaald, wat een fantastisch bedrag is. Echt fijn om te merken dat er nog zoveel betrokken mensen zijn.
En voor de mensen die het evenement nogmaals willen beleven (en voor de mensen die er niet bij konden zijn), hierbij een video impressie:
_________________________________________ Een erg hardnekkig virus, dat Porschevirus...
17 apr 2016 14:28
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Mooi in beeld gebracht!
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
17 apr 2016 20:06
Jaco
Negenhonderdvijfenzestig.
SjorsPorsche schreef:
porsche964 schreef:
Die van Rico had vorige week in de eiffel last van een haperende vonk......heeft een adac monteur na twee uur wachten opgelost.....konden we toch nog aan de pils die avond...pffffff
die biertjes smaakten best...
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
17 apr 2016 20:16
Archiebald
987 Boxster S
Ook ik was erbij dit jaar. Gelukkig, want het is toch wel erg gaaf om zo'n stoet Porsches te zien en vooral horen rijden. Ik heb ook weer lekker wat foto's kunnen maken, die te vinden zijn op http://www.archiebald.nl
Maar hier ook nog even een "kleine" selectie
_________________________________________ Fotografie portfolio -> http://www.Otof.nl
18 apr 2016 8:39
3AE '99
987.2 Cayman S
Roosendaal
Gave 'rolling shots' zeg, die wil iedereen wel van z'n auto! PSC Events bedankt voor de organisatie en de inspanningen voor het goede doel, het was een geslaagde actie
Heb dit keer niet zelf gereden maar als passagier (zal mezelf geen navi noemen ) de turbo van Taco mogen ervaren. Dat gaat dus serieus hard , zijtunneltje van de Weena was een soort time-warp, kicken!
_________________________________________ "...indrukwekkend, collega...maar werkt het ook in theorie?..."
18 apr 2016 9:26
Pw250
964
3AE '99 schreef:
Gave 'rolling shots' zeg, die wil iedereen wel van z'n auto!
Absoluut! Die wil ik ook! Ziet er gezellig uit, helaas geen tijd afg. weekend. Volgende ronde/rit!
_________________________________________ You've only got one life, live it!
Re: La Targa Passaggio Rotterdam - 2016 - Het feest is gewe
Archiebald heeft toegezegd dat hij er op 16 september ook bij is in Amsterdam en aangezien de Piet Hein tunnel meestal meer dan twee keer gereden wordt, zullen er volop kansen zijn dat er zulke mooie shots gemaakt worden van de Porsches
_________________________________________ Een erg hardnekkig virus, dat Porschevirus...
18 apr 2016 11:23
Pw250
964
Da's mooi! PH tunnel maar 2x? Meestal 6x
_________________________________________ You've only got one life, live it!
18 apr 2016 11:27
ruud janssen
944 1987 #Pitchblack944
Ex:
996 TURBO 2001 488PK/727NM
arena metallic 996 C2 1999
ex: witte 944 type 1 uit 1984
ex: 996 violet 1999
ex; 911 zwart/zwart 1981 met 3,2 SSI.
ex 944S2 1991 zwart
ex 928 1980 grijs
Oost-Souburg
waar zijn de foto's te zien van de fotograaf die half uit een bmw station hing?
18 apr 2016 12:27
Driver4S
992.1 GT3
964 C2
930
Macan Turbo
ex 991.2 GT3
ex 997 GTS
ex 997 S
ex 996 4S
Rotterdam
Het was weer een super evenement en de organisatie was perfect
Dank je wel voor het compliment Coen, jullie ook nog bedankt voor de lekkere kop koffie bij Seve
ruud janssen schreef:
waar zijn de foto's te zien van de fotograaf die half uit een bmw station hing?
Een deel van die foto's komen eerst in de Porsche Insider en mij is beloofd dat ik de foto's dan na publicatie ontvang. Nog even geduld daarom. Van de heren van Car Spotting Rotterdam zullen ook nog foto's volgen, die verwacht ik later deze week.
18 apr 2016 13:57
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
@Archiebald: hing je bij die rode Boxster met je ellebogen op t asfalt
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
18 apr 2016 14:38
Ronaldo
964 c2
Den Haag
Archiebald schreef:
Top plaat
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
18 apr 2016 16:08
Archiebald
987 Boxster S
Dank jullie wel! Leuk!
En nee, ik hield gewoon de camera erg laag/ver buiten de auto. Best spannend moet ik zeggen. Tikt toch aan al die onderdelen bij elkaar. Maar heb het vaker gedaan en ging tot nu toe altijd goed! Doe wel altijd de strap goed stevig om m'n pols!
_________________________________________ Fotografie portfolio -> http://www.Otof.nl
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum